לאחר 3 שנים ב'אברהם': סמנכ"ל הקריאייטיב שחר פילר פרש
לאחר כ-3 שנים במשרד הפרסום אברהם, סמנכ"ל הקריאייטיב שחר פילר פרש מתפקידו - כך נודע לאייס.
פילר שימש בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד לצידו של עידן זמיר שאחראי לכל פעילות תחום האופנה של המשרד בתקציבים כגון רנואר, אירוקה ועוד. לפני מספר חודשים משרד הפרסום עבר תהליך של שינוי ארגוני שבמסגרתו הוא פועל כיום במתכונת של 4 צוותי עבודה, שבראשם ראש צוות (באחד מהם זמיר) ואלו אמונים על כל פעילות הפרסום של לקוחות המשרד, לרבות ניהול הסושיאל (עמודי פייסבוק ואינסטגרם), ניהול תקציבי גוגל, פרפורמנס ועוד לצד פעילות האופליין המסורתית שבראשה הפרסום בטלוויזיה.
על פניו נראה כי שיטת העבודה הנוכחית היא זו שדחקה את פילר לפרוש מהמשרד. במודל שהמשרד עובד בו כיום, עם דגש על עולמות הדיגיטל החדשים, הוא מנסה "להשאיר בבית" כמה שיותר ממגוון הפעילויות של הלקוחות, כגון סושיאל, פרפורמנס, תוכן וכו' שבד"כ זולג החוצה לספקים קטנים ונישתיים. הוא עושה זאת באמצעות אנשי קריאייטיב שנוגעים בכל אחד מחלקי הפאזל של הלקוחות במדיה - מרמת עמוד הפייסבוק ועד לקמפיין טלוויזיה, בצוותים שכוללים אנשי קופי, ארטים, אפרטריסטים וכו'.
בסיטואציה הזו פילר הרגיש שעבורו מדובר בשיטה שפחות תואמת את יכולותיו כאיש קריאייטיב בעל ניסיון, למרות שעבור המשרד, וכך גם לתחושתו, מדובר בהחלטה עם רציונל עסקי נכון שתואם את גודלו. בתוך כך, בימים אלו, פילר הצטרף לצוות הקמפיין של מפלגת חוסן לישראל של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ לצד טל רביב, און גולדשטיין ואייל סעדה.
פילר (43) החל את דרכו בענף במשרד הפרסום אדלר חומסקי שבו היה למשך כ-4 שנים. משם המשיך למשרד הפרסום יהושע TBWA למשך כ-3 שנים ומשם למקאן תל אביב ל-3 שנים נוספות. לאחר 3 משרדי ענק פילר עבר למשרדים קטנים יותר בהם משקלו היה משמעותי יותר, בתחילה בדרורי-ארועטי (דאז, כיום dsay) ולאחר מכן ב'אברהם'.
שחר פילר אישר את הפרטים ואמר לאייס: "יריב, נסים, דודיק ועידן הם אנשים מופלאים ואני חולה להם על התחת. לא פשוט לעזוב מקום כמו 'אברהם' אבל החלטתי שהגיע הזמן לחפש הרפתקאות חדשות עם אתגרים גדולים ומעניינים".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.