הכוכב הבא לאירוויזיון
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

הכוכב הבא רשמה שיא עונתי – ופתחה פער עצום מגוט טאלנט

'הכוכב' נהנתה מ-23.7%, ב-15 נקודות יותר מאשר 'גוט טאלנט' עם 8.5% בלבד. הדרבי בכדורסל גבר על פמת"א של כאן, ערב חלש לערוץ 20
אלכסנדר כץ | (2)

אם עד כה הצליח ערוץ רשת 13 לשמור על פער סביר מקשת 12 לאחר המיזוג ובזכות האח הגדול, הרי שאתמול נרשם פער מטורף בין שני הגופים, בערב ללא 'האח'. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, הכוכב הבא (קשת 12) רשם שיא עונתי (כולל בתקופה שלפני הפיצול, א"כ) של 23.7% בקרב היהודים ו-690 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מנגד גוט טאלנט (רשת 13) קיבלה נתון נמוך של 8.5% (245K), ורק לשם המחשה – הפער בין 2 הערוצים עמד אמש על כ-15 נקודות!!!

 

הדרבי הלוהט בכדורסל בו ניצחה הפועל תל אביב את מכבי (ערוץ הספורט) רשם נתון נאה של 4.4%, וגבר על הסדרה פמת"א (כאן 11) שהניבה 4.2% (109K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) הניבה 0.8%, בערב פושר מאד עבור הערוץ.

 

'אנשים' (קשת 12) - 14.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.6%, 'הצינור' (רשת 13) - 5.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.3%, 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.3%, 'חדשות סיכום היום' - 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 5%,

ובגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) שהניבה עם 4.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: 'ערב טוב עם גיא פינס' הניבה 12.8%, ואחריה 'תכנית חיסכון' עם 13.1%.

רשת 13: 'לפני החדשות' ניפקה 7.8%, ואחריה 'ברקוד' עם 9.8% נאים.

כאן 11: 'קלמן סג"ל' הסתפקה ב-1.9%.

ערוץ 20: 'ריקלין ומגל' עם 0.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 17.9% (478K),

מול חדשות 13 עם 10.7% (365K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.9% (96K),

חדשות ערוץ 20 עם 1% בודד.

חדשות ערוץ 9 רשמה 2.1% בקרב משקי בית יהודים, ו-11.5% בקרב דוברי הרוסית.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    סמדר 22/01/2019 12:00
    הגב לתגובה זו
    היה עוקף את גוט טאלנט ב 15 נקודות. התוכנית הזו היא ביזיון, לא ברור מה עבר בראש של רשת כשעשו עוד עונה
  • 1.
    יגאל 21/01/2019 11:44
    הגב לתגובה זו
    ובהתאם נפח הצפיה למשל בתוכנית המופת המעניינת המרתקת ומלאת המגוון של הראל סגל והמשעמם השני. העיקר שבבלפור מרוצים.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.