הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

בלי האח הגדול ברשת 13: קשת ניצחה בקלות עם 'הכוכב הבא'

אחרי הערב הנהדר עם השקת האח שהניב 27.4%, רשת ירדה אמש לנתון חד ספרתי עם גוט טאלנט - 8.5% מול 17.7% ל'כוכב'. וכמה הביאו ליבסקינד וסג"ל בהשקת תכניתם בכאן?
אלכסנדר כץ | (4)

ערב אחרי הנתון הנהדר של השקת האח הגדול VIP עם 27.4%, רשת חוזרת לנתונים חד ספרתיים תודות לגוט טאלנט שהניבה 8.5% בקרב היהודים ו-211 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת 12) הובילה את הצפייה אמש עם 17.7% (445K).

 

התכנית סלפי - צלחת מעופפת (ערוץ עשר) הניבה 4.3% (118K), הסדרה פמת"א (כאן 11) הסתפקה ב-3.1% (99K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6%.

 

שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 12.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.1%, פרק סיום של 'המתמודדים' (כאן 11) - 1.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.3%,

בעשירית האחוז יותר מחדשות הבוקר (קשת 12) שקיבלה 3.2%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם  10.5%.

'לפני החדשות' (רשת 13) קיבלה 4.9%,

'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ניפקה 3.1%,

השקת התכנית 'קלמן וסג"ל' (כאן 11) קיבלה 2.4%,

'ריקלין ומגל' (ערוץ 20), הרצועה הקודמת של סג"ל, עם 0.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.2% (359K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 6.7% (183K) בלבד

(בחישוב מצרפי: 18.9% בלבד לחדשות עשר, עם 542K).

חדשות עשר עקפה את רשת עם 8.1% (212K),

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.4% (87K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.2% (23K).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    כאן - התרסקות בצפיה, תקשורת מהללת=קומבינה (ל"ת)
    יייייייייייייייייייי 15/01/2019 02:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איך הם הרסו את גוט טאלנט (ל"ת)
    מדהים 14/01/2019 22:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רשת-תבחרו מנחים מעניינים ומקצוענים (ל"ת)
    מתוך עניין 14/01/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תאגיד על הפנים. (ל"ת)
    רינה 14/01/2019 09:59
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.