הכוכב הבא לאירוויזיון, עונה 6
צילום: מסך
רייטינג

בלי האח הגדול ברשת 13: קשת ניצחה בקלות עם 'הכוכב הבא'

אחרי הערב הנהדר עם השקת האח שהניב 27.4%, רשת ירדה אמש לנתון חד ספרתי עם גוט טאלנט - 8.5% מול 17.7% ל'כוכב'. וכמה הביאו ליבסקינד וסג"ל בהשקת תכניתם בכאן?
אלכסנדר כץ | (4)

ערב אחרי הנתון הנהדר של השקת האח הגדול VIP עם 27.4%, רשת חוזרת לנתונים חד ספרתיים תודות לגוט טאלנט שהניבה 8.5% בקרב היהודים ו-211 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת 12) הובילה את הצפייה אמש עם 17.7% (445K).

 

התכנית סלפי - צלחת מעופפת (ערוץ עשר) הניבה 4.3% (118K), הסדרה פמת"א (כאן 11) הסתפקה ב-3.1% (99K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6%.

 

שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 12.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.1%, פרק סיום של 'המתמודדים' (כאן 11) - 1.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.3%,

בעשירית האחוז יותר מחדשות הבוקר (קשת 12) שקיבלה 3.2%,

בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם  10.5%.

'לפני החדשות' (רשת 13) קיבלה 4.9%,

'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ניפקה 3.1%,

השקת התכנית 'קלמן וסג"ל' (כאן 11) קיבלה 2.4%,

'ריקלין ומגל' (ערוץ 20), הרצועה הקודמת של סג"ל, עם 0.5%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.2% (359K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 6.7% (183K) בלבד

(בחישוב מצרפי: 18.9% בלבד לחדשות עשר, עם 542K).

חדשות עשר עקפה את רשת עם 8.1% (212K),

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.4% (87K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.2% (23K).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    כאן - התרסקות בצפיה, תקשורת מהללת=קומבינה (ל"ת)
    יייייייייייייייייייי 15/01/2019 02:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איך הם הרסו את גוט טאלנט (ל"ת)
    מדהים 14/01/2019 22:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רשת-תבחרו מנחים מעניינים ומקצוענים (ל"ת)
    מתוך עניין 14/01/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תאגיד על הפנים. (ל"ת)
    רינה 14/01/2019 09:59
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״