בלי האח הגדול ברשת 13: קשת ניצחה בקלות עם 'הכוכב הבא'
ערב אחרי הנתון הנהדר של השקת האח הגדול VIP עם 27.4%, רשת חוזרת לנתונים חד ספרתיים תודות לגוט טאלנט שהניבה 8.5% בקרב היהודים ו-211 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת 12) הובילה את הצפייה אמש עם 17.7% (445K).
התכנית סלפי - צלחת מעופפת (ערוץ עשר) הניבה 4.3% (118K), הסדרה פמת"א (כאן 11) הסתפקה ב-3.1% (99K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.6%.
שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 12.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 6.3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.1%, פרק סיום של 'המתמודדים' (כאן 11) - 1.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.3%,
בעשירית האחוז יותר מחדשות הבוקר (קשת 12) שקיבלה 3.2%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.5%.
'לפני החדשות' (רשת 13) קיבלה 4.9%,
'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ניפקה 3.1%,
השקת התכנית 'קלמן וסג"ל' (כאן 11) קיבלה 2.4%,
'ריקלין ומגל' (ערוץ 20), הרצועה הקודמת של סג"ל, עם 0.5%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 12.2% (359K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 6.7% (183K) בלבד
(בחישוב מצרפי: 18.9% בלבד לחדשות עשר, עם 542K).
חדשות עשר עקפה את רשת עם 8.1% (212K),
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.4% (87K),
חדשות ערוץ 20 עם 1.2% (23K).
- 4.כאן - התרסקות בצפיה, תקשורת מהללת=קומבינה (ל"ת)יייייייייייייייייייי 15/01/2019 02:51הגב לתגובה זו
- 3.איך הם הרסו את גוט טאלנט (ל"ת)מדהים 14/01/2019 22:52הגב לתגובה זו
- 2.רשת-תבחרו מנחים מעניינים ומקצוענים (ל"ת)מתוך עניין 14/01/2019 11:32הגב לתגובה זו
- 1.תאגיד על הפנים. (ל"ת)רינה 14/01/2019 09:59הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
