עם חזרתה לשוק - וואווי בחרה באייטם מדיה לטיפול ביח"צ
לאחר חצי שנה של היעדרות ונתק בעקבות הסכסוך המסחרי עם חברת אלקטרה, מותג הסלולר הסיני וואווי (Huawei) שהפך לשחקן מרכזי בשוק הסלולר העולמי, שב לישראל. לאייס נודע כי עם חזרת המותג לשוק המקומי - משרד היח"צ אייטם מדיה בבעלותו של יהודה שוויצר נבחר לטפל בתקציב ה-PR - ככל הנראה לאחר שהומלץ לחברה העולמית על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה.
לאייס נודע כי הקשר החם שבין וואווי הבינלאומית, למשרד הפרסום לעומק התודעה המלווה אותם בישראל וב-27 מדינות מסביב לעולם, הוביל את מנהל האזור שמקום מושבו ביוון ואחראי גם על ישראל, לתת למשרד הפרסום את המנדט לאיתור משרד היח"צ שיטפל בתקציב, בכפוף לאישורו הסופי. על פי גורמים בשוק היח"צ, על התקציב התמודדו 4 משרדים שנפגשו עם נציגי לעומק התודעה ובסופו של דבר לאחר פגישות עם מנהל האזור שהגיע לישראל, נציגי החברה הסינית בחרו באייטם מדיה.
וואוי. מכשירי P20
כאמור, ספקית מכשירי וואווי לישראל הייתה חברת אלקטרה וזאת לאחר שהשלימה את רכישת חברת אלפא טלקום, יבואנית המכשיר בשנת 2016. לאור סכסוך מסחרי בין הצדדים וטענות וואווי כי אלקטרה לא עומדת ביעדי הרכש שאליה התחייבה, בחרה החברה הסינית לנתק את קשריה עם אלקטרה, מה שהוביל לתביעה משפטית. במקביל דגמיו האחרונים של המכשיר לא יובאו לישראל על ידי אלקטרה ובשוק הורגש חוסר משמעותי במכשיר.
בסיבוב החדש של החברה בישראל היא תעבוד במודל ייבוא גמיש יותר ולא דרך חברה אחת. בין מפיו המרכזיים של מותג הסלולר בישראל תהיה חברת רונלייט יבואנית מכשירי LG, לצד רשת KSP, בסט מובייל ובנוסף חברות הסלולר הישראליות כגון פרטנר, סלקום, פלאפון והוט מובייל. מודל העבודה הזה ש"מדלג" מעל לנציגות המקומית היה גם זה שהוביל את החברה העולמית להיעזר במשרד הפרסום לאיתור גוף היח"צ שינהל את התקציב בישראל.
כזכור, ביולי 2017 נערכה "רוטציה" מקומית בתקציבי היח"צ של מותגי הסלולר. במסגרתה, תקציב יחסי הציבור של פלאפון עבר משלמור תקשורת בבעלותה של אירינה שלמור לידי הראל מורדי. במקביל, תקציב היח"צ של גולן טלקום עבר מהראל מורדי לבן חורין אלכסנדרוביץ' ותקציב היח"צ של מותג הסלולר וואווי עבר מדני לוי תקשורת לאירינה שלמור. לפני מספר חודשים עוד דובר על חזרה אפשרית של דני לוי לוואווי אך זה זכה לאחרונה בתקציב היח"צ של סמסונג ישראל בתום מכרז שבו השתתפו 5 משרדים.
ממשרד היח"צ אייטם מדיה ומחברת וואווי לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 10.אביב ויצמן 12/09/2018 13:59הגב לתגובה זואין על אייטם מדיה!!
- 9.דן 12/09/2018 11:00הגב לתגובה זומעניין לראות אם יעשו ריבאונד
- 8.משרד מעולה", צנוע ועם צוות חזק. מגיע להם (ל"ת)לקוח 09/09/2018 11:17הגב לתגובה זו
- 7.משרד חזק, אנשים טובים ומותג לא פשוט... בהצלחה (ל"ת)דוד 07/09/2018 08:34הגב לתגובה זו
- 6.אליהו 06/09/2018 22:17הגב לתגובה זואייטם מדיה עד היום היו מתחת לרדאר אבל הם הולכים לפרוץ בענק בשנה הקרובה. שאפו!
- 5.יהודה מהנחמדים והמקצועיים בענף. צנוע ןנותן בראש (ל"ת)קולגה 06/09/2018 20:40הגב לתגובה זו
- 4.LOL 06/09/2018 15:23הגב לתגובה זוhttps://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3745794,00.html
- 3.רביב עזרן 06/09/2018 14:39הגב לתגובה זואייטם מדיה משרד מקצועי ומבין מאוד בטכנולוגיה וסלולר- וואווי עשו צעד חכם מאוד! בהצלחה חברים!
- 2.דודי מהרצליה 06/09/2018 14:30הגב לתגובה זוכל הכבוד, עושים עבודה יסודית ומצוינת, אחלה אנשים, המשיכו כך.
- 1.ברכות 06/09/2018 14:01הגב לתגובה זוהכי מגיע לך - מקצוען אמיתי, שעובד נטו בשביל הלקוחות. הכרה שבאה בזמן !

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.