עם חזרתה לשוק - וואווי בחרה באייטם מדיה לטיפול ביח"צ
לאחר חצי שנה של היעדרות ונתק בעקבות הסכסוך המסחרי עם חברת אלקטרה, מותג הסלולר הסיני וואווי (Huawei) שהפך לשחקן מרכזי בשוק הסלולר העולמי, שב לישראל. לאייס נודע כי עם חזרת המותג לשוק המקומי - משרד היח"צ אייטם מדיה בבעלותו של יהודה שוויצר נבחר לטפל בתקציב ה-PR - ככל הנראה לאחר שהומלץ לחברה העולמית על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה.
לאייס נודע כי הקשר החם שבין וואווי הבינלאומית, למשרד הפרסום לעומק התודעה המלווה אותם בישראל וב-27 מדינות מסביב לעולם, הוביל את מנהל האזור שמקום מושבו ביוון ואחראי גם על ישראל, לתת למשרד הפרסום את המנדט לאיתור משרד היח"צ שיטפל בתקציב, בכפוף לאישורו הסופי. על פי גורמים בשוק היח"צ, על התקציב התמודדו 4 משרדים שנפגשו עם נציגי לעומק התודעה ובסופו של דבר לאחר פגישות עם מנהל האזור שהגיע לישראל, נציגי החברה הסינית בחרו באייטם מדיה.
וואוי. מכשירי P20
כאמור, ספקית מכשירי וואווי לישראל הייתה חברת אלקטרה וזאת לאחר שהשלימה את רכישת חברת אלפא טלקום, יבואנית המכשיר בשנת 2016. לאור סכסוך מסחרי בין הצדדים וטענות וואווי כי אלקטרה לא עומדת ביעדי הרכש שאליה התחייבה, בחרה החברה הסינית לנתק את קשריה עם אלקטרה, מה שהוביל לתביעה משפטית. במקביל דגמיו האחרונים של המכשיר לא יובאו לישראל על ידי אלקטרה ובשוק הורגש חוסר משמעותי במכשיר.
בסיבוב החדש של החברה בישראל היא תעבוד במודל ייבוא גמיש יותר ולא דרך חברה אחת. בין מפיו המרכזיים של מותג הסלולר בישראל תהיה חברת רונלייט יבואנית מכשירי LG, לצד רשת KSP, בסט מובייל ובנוסף חברות הסלולר הישראליות כגון פרטנר, סלקום, פלאפון והוט מובייל. מודל העבודה הזה ש"מדלג" מעל לנציגות המקומית היה גם זה שהוביל את החברה העולמית להיעזר במשרד הפרסום לאיתור גוף היח"צ שינהל את התקציב בישראל.
כזכור, ביולי 2017 נערכה "רוטציה" מקומית בתקציבי היח"צ של מותגי הסלולר. במסגרתה, תקציב יחסי הציבור של פלאפון עבר משלמור תקשורת בבעלותה של אירינה שלמור לידי הראל מורדי. במקביל, תקציב היח"צ של גולן טלקום עבר מהראל מורדי לבן חורין אלכסנדרוביץ' ותקציב היח"צ של מותג הסלולר וואווי עבר מדני לוי תקשורת לאירינה שלמור. לפני מספר חודשים עוד דובר על חזרה אפשרית של דני לוי לוואווי אך זה זכה לאחרונה בתקציב היח"צ של סמסונג ישראל בתום מכרז שבו השתתפו 5 משרדים.
ממשרד היח"צ אייטם מדיה ומחברת וואווי לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 10.אביב ויצמן 12/09/2018 13:59הגב לתגובה זואין על אייטם מדיה!!
- 9.דן 12/09/2018 11:00הגב לתגובה זומעניין לראות אם יעשו ריבאונד
- 8.משרד מעולה", צנוע ועם צוות חזק. מגיע להם (ל"ת)לקוח 09/09/2018 11:17הגב לתגובה זו
- 7.משרד חזק, אנשים טובים ומותג לא פשוט... בהצלחה (ל"ת)דוד 07/09/2018 08:34הגב לתגובה זו
- 6.אליהו 06/09/2018 22:17הגב לתגובה זואייטם מדיה עד היום היו מתחת לרדאר אבל הם הולכים לפרוץ בענק בשנה הקרובה. שאפו!
- 5.יהודה מהנחמדים והמקצועיים בענף. צנוע ןנותן בראש (ל"ת)קולגה 06/09/2018 20:40הגב לתגובה זו
- 4.LOL 06/09/2018 15:23הגב לתגובה זוhttps://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3745794,00.html
- 3.רביב עזרן 06/09/2018 14:39הגב לתגובה זואייטם מדיה משרד מקצועי ומבין מאוד בטכנולוגיה וסלולר- וואווי עשו צעד חכם מאוד! בהצלחה חברים!
- 2.דודי מהרצליה 06/09/2018 14:30הגב לתגובה זוכל הכבוד, עושים עבודה יסודית ומצוינת, אחלה אנשים, המשיכו כך.
- 1.ברכות 06/09/2018 14:01הגב לתגובה זוהכי מגיע לך - מקצוען אמיתי, שעובד נטו בשביל הלקוחות. הכרה שבאה בזמן !
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
