הביטול שיסגור את הסיפור של הקקטוס? גם גיתם לא יתמודד
משרד הפרסום גיתם BBDO החליט שלא להתמודד בתחרות הקקטוס. ההחלטה של גיתם, אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל, שלא להתמודד בתחרות, עשויה להיות קו פרשת המים שיגרום לביטולה.
גיתם BBDO מצטרף למקאן תל אביב שמחרים את התחרות החל מהשנה שעברה ויעשה זאת גם השנה. יחד עם יהושע TBWA שהחליט על פרישתו לפני שבוע, 3 מהמשרדים הגדולים בישראל אינם מגישים אף עבודה במה שעשוי להיות בולט וצורם. לאלו יש להוסיף את ענבר מרחב G וראובני פרידן למרות שנפקדותו אינה דבר חדש אלא מדיניות ארוכת שנים, כמו גם חסרונו של משרד הפרסום אברהם שאינו חבר באיגוד ומשרדים נוספים שבחרו שלא להגיש עבודות השנה.
מאחורי הקלעים נעשו ניסיונות להשיב את התחרות לפעילות תקינה אך ללא הצלחה. מצדו של משרד הפרסום גיתם BBDO הועברה פנייה לאיגוד הפרסום בניסיון לשכנע את המשרדים הפורשים לשקול חזרה לתחרות אך ניסיון זה נכשל ובגיתם התקבלה ההחלטה שלא להתמודד בתחרות במתכונתה המצומצמת הנוכחית. בנוסף נעשה ניסיון של גיתם לפשט ולקצר את תהליך הגשת העבודות לתחרות בכדי לפתור את בעיית משאבי הזמן שהתחרות דורשת - גם זה ללא הצלחה יתירה.
ממשרד הפרסום נמסר לאייס בתגובה: "גיתם מכירה בחשיבותו ובמרכזיותו של טקס הקטטוס לתעשייה ולכן פנינו לאיגוד על מנת לכנס ישיבת חירום מיוחדת עם המשרדים הפורשים. לצערי, נענינו בשלילה. לכן, בנסיבות שנוצרו ובהיעדר יכולת לקיים תחרות אמתית של כלל השותפים בתעשייה, אין אנו רואים תוחלת בהשתתפות בו, על כל המשמעויות הכרוכות בכך.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאיגוד הפרסום נמסר בתגובה: "האיגוד בוחן את כל האפשרויות ויקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור תעשיית הפרסום".
- 3.תחום הפרסום בישראל, כמו גם התקשורת - סוס מת. בית קברות (ל"ת)משרד ידוע 06/08/2018 15:29הגב לתגובה זו
- 2.אחד שמבין 05/08/2018 16:42הגב לתגובה זוהכל כן נכון
- 1.ישיבת חירום פיקטיבית שלא היתה ולא נבראה. שפנפנים קטנים. (ל"ת)גדי ב. 05/08/2018 16:00הגב לתגובה זו
- גדי,הכתב ציין פה שהאיגוד לא רצה לכנס ישיבה, למה ללכלך? (ל"ת)מירי שיינמן 05/08/2018 17:01הגב לתגובה זו
- כולם שפנפנים אה יא גאון? (ל"ת)שוקי 05/08/2018 16:49הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
