מחקר מגלה: רוב צופי ה-TV מעדיפים פרסומות של 30 שניות
מחקר חדש בארה"ב מגלה שהאורך המסורתי של פרסומות - 30 שניות - הוא המועדף ביותר על צופי הטלוויזיה. בסקר שנערך בקרב בוגרים על ידי Research intelligencer וחברת הסקרים Pollfish נמצא ש-46.5% מהמשיבים ענו שפרסומות באורך 30 שניות בטלוויזיה הן האופטימליות מבחינתם ביצירת מעורבות.
26.5% מהמשיבים ענו שפרסומות בארוך 15 שניות הן המועדפות עבורן. התוצאות המפתיעות הן שגם בגזרת האונליין המשיבים ענו תשובות דומות והעדיפו פרסומות באורך 30 ו-15 שניות. ממצאים אלו מייצגים זווית חדשה (ומנוגדת למחקרים אחרים) עבור השוק שנוטה בשנים האחרונות לכיוון פרסומות קצרות בסגנון ה-6 שניות של יוטיוב, ולא רק באונליין, אלא גם בטלוויזיה.
38.9% מהמשיבים ענו שחווית המדיה המועדפת עליהם היא "חינם, עם מספר נמוך של פרסומות ארוכות". 31.5% מהמשיבים ענו שהמסלול המועדף עליהם הוא "חינם, עם הרבה פרסומות קצרות". 13.3% ענו שיעדיפו "תשלום גבוה ללא פרסומות" ו-8.8% ענו שיעדיפו לשלם "מחיר נמוך עם חסות אחת" ו-7.8% ענו "תשלום נמוך עם מספר נמוך של פרסומות". בשורה התחתונה, 30% מהנשאלים הצהירו שיסכימו לשלם תמורות תכנים ללא פרסומות או עבור כמות נמוכה מאוד.
הסקרים סביב העדפות השימוש וקשיחות מול אדישות הגולשים אינם מקריים ומייצגים את הלך הרוח של הפאבלישרים בארה"ב ובכלל בעולם, המנסים לבחון מודלים של חומות תשלום כדי להתמודד עם נתחי השוק של גוגל ופייסבוק.
- הקורסים הדיגיטליים בסיכון - הבינה המלאכותית בדרך
- מדוע מומלץ לרופאים וסוכנויות תיירות להכניס רכיב של זימון תורים אונליין?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.65% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
