TV

114 אלף צפיות אורגניות: כפרי עם עוד סרט הזיה חדש למילקי

3 הסרטים האחרונים של מילקי עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות, שכולן אורגניות, בעמוד הפייסבוק של כפרי
משה בנימין | (8)

ביום שישי האחרון, בשעה 10:25 העלה רועי כפרי לעמוד הפייסבוק שלו פרסומת חדשה למילקי שטראוס, 4 חודשים לאחר הפרסומת האחרונה למילקי קפה ישראלי וכמעט שנה לאחר פרסומת הכפית שהיתה קו פרשת המים של מרחב הפעולה החופשי שניתן ליוצר מחברת שטראוס. 

לאחר טיזר מקדים שלא ממש הצליח להפוך לשיח בולט, הפרסומת עלתה לעמוד הפייסבוק של כפרי ובתוך 48 שעות כבר הגיעה ל-111K צפיות (ועלתה כבר ל-113K תוך כדי כתיבת הכתבה!) מעל ל-600 שיתופים ו-6.4K לייקים. אמנם לא מדובר במספרים המדהימים שעשתה פרסומת הכפית ב-48 שעות בעמוד הפייסבוק של כפרי, אך עדיין צריך לזכור שמדובר בעמוד הפייסבוק של כפרי בלבד, וללא קידום בכסף ברשת.

הסרטון האחרון שמקדם את טעמי הטורטית ופסק זמן של מילקי הוא ה-7 שכפרי עושה עבור שטראוס בליווי אדלר חומסקי - משרד הפרסום שמטפל במותג. הסרטון הנוכחי מוכיח שוב שכפרי מקבל יד חופשית ליצירה, הזויה ככל שתהיה, מהפנטת ומרתקת גם אם תלושה, כשהמותג עצמו - שמופיע בסצנת הסיום - הוא ממש לא השחקן הראשי. 

 

מנגד אי אפשר לומר ששטראוס או כפרי מזגזגים. לאורך כל שיתוף הפעולה עם היוצר, מאז יוני 2016, היה ברור שהמותג הוא רק חלק שולי בסרטים שנראים כמעין יצירה קולנועית קצרה, דיוויד לינצ'ית סהרורית כשהקונספט הוא תוכן נונסאנס משובח, מופק לעילא ולעילא, כתוב ביד אומן (רשימת הקרדיטים מרשימה מאוד) שיגרום לקהל לצפות ו"לדבר על". גם אם מדובר בהרמת גבה ביקורתית או במחיאות כפיים קצובות, התוכן מעודד שיחה, חשיפה, שיתוף וצפייה ולא מעט שווי מדיה אורגני.

הויראליות של כפרי עצמו כמותג/יוצר תוכן ממשיכה לייצר כניסות וצפיות לסרטי הפרסומת של מילקי. 3 הסרטים האחרונים עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות שכולן אורגניות בעמוד הפייסבוק של כפרי. סרט הכפית עומד היום על כ-330 אלף צפיות, הקפה הישראלי עומד על כ-230 אלף צפיות והסרטון שעלה רק לפני יומיים כבר עומד על 111 אלף צפיות וזו רק ההתחלה. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אלי 27/05/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    כמה חלול יכולים אתםו להיות כדי לתת לידיעה הזו (יח"צ נטו במשקל נוצה) כותרת? וטקסט. וחלון וידיאו. משהו כאן קיבל 'מתחת לשולחן'..
  • טל 03/06/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    שאלו טוקבקים של פרסומאים. מה קרה? מתחילים להרגיש את הקרקע נשמטת לכם מבין האצבעות? לשכת האבטלה קרובה מתמיד? נמאס לכם לשמוע מהלקחות אומרים לכם תעשו לי כפרי???? אתם מביכים
  • 5.
    בני 27/05/2018 20:47
    הגב לתגובה זו
    פרסום מביך, ההתחלה הייתה טובה ומאז שטראוס מממנים לכפרי את התחביב שלו.
  • 4.
    לקוח 27/05/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    יש בפייסבוק בישראל אנשים שכמות צפיות כזאת מהווה בושה עבורם. כפרי חמוד מאוד והכל אבל... חלאס מיצנו. או שהוא יתחיל להתקדם קדימה או שהוא יראה את הגב של הצופים מתקדמים קדימה. כפרי הוא ההברקה של שנה שעברה. הקרנבל נגמר.
  • 3.
    השאלה היחידה היא מהי מידת "הבנת המסר" (ל"ת)
    במחקרי אפקטיביות 27/05/2018 14:49
    הגב לתגובה זו
  • מיכל 27/05/2018 17:50
    הגב לתגובה זו
    שזה לא מעט, אבל החיבור למוצר מאוד חלש.
  • 2.
    שקרים 27/05/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    הכל שקרים שמבוססים על סרטונים טיפשיים . מה זה אומר הצפיות ? מי צפה בזה וכמה צפו בזה עד הסוף . סתם שקר כל שהוא .
  • 1.
    סרט שמיני ולא שביעי (ל"ת)
    כפרי 27/05/2018 11:58
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.