כפרי. פרסומת חדשה למילקי שטראוס
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

114 אלף צפיות אורגניות: כפרי עם עוד סרט הזיה חדש למילקי

3 הסרטים האחרונים של מילקי עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות, שכולן אורגניות, בעמוד הפייסבוק של כפרי
משה בנימין | (8)

ביום שישי האחרון, בשעה 10:25 העלה רועי כפרי לעמוד הפייסבוק שלו פרסומת חדשה למילקי שטראוס, 4 חודשים לאחר הפרסומת האחרונה למילקי קפה ישראלי וכמעט שנה לאחר פרסומת הכפית שהיתה קו פרשת המים של מרחב הפעולה החופשי שניתן ליוצר מחברת שטראוס. 

לאחר טיזר מקדים שלא ממש הצליח להפוך לשיח בולט, הפרסומת עלתה לעמוד הפייסבוק של כפרי ובתוך 48 שעות כבר הגיעה ל-111K צפיות (ועלתה כבר ל-113K תוך כדי כתיבת הכתבה!) מעל ל-600 שיתופים ו-6.4K לייקים. אמנם לא מדובר במספרים המדהימים שעשתה פרסומת הכפית ב-48 שעות בעמוד הפייסבוק של כפרי, אך עדיין צריך לזכור שמדובר בעמוד הפייסבוק של כפרי בלבד, וללא קידום בכסף ברשת.

הסרטון האחרון שמקדם את טעמי הטורטית ופסק זמן של מילקי הוא ה-7 שכפרי עושה עבור שטראוס בליווי אדלר חומסקי - משרד הפרסום שמטפל במותג. הסרטון הנוכחי מוכיח שוב שכפרי מקבל יד חופשית ליצירה, הזויה ככל שתהיה, מהפנטת ומרתקת גם אם תלושה, כשהמותג עצמו - שמופיע בסצנת הסיום - הוא ממש לא השחקן הראשי. 

 

מנגד אי אפשר לומר ששטראוס או כפרי מזגזגים. לאורך כל שיתוף הפעולה עם היוצר, מאז יוני 2016, היה ברור שהמותג הוא רק חלק שולי בסרטים שנראים כמעין יצירה קולנועית קצרה, דיוויד לינצ'ית סהרורית כשהקונספט הוא תוכן נונסאנס משובח, מופק לעילא ולעילא, כתוב ביד אומן (רשימת הקרדיטים מרשימה מאוד) שיגרום לקהל לצפות ו"לדבר על". גם אם מדובר בהרמת גבה ביקורתית או במחיאות כפיים קצובות, התוכן מעודד שיחה, חשיפה, שיתוף וצפייה ולא מעט שווי מדיה אורגני.

הויראליות של כפרי עצמו כמותג/יוצר תוכן ממשיכה לייצר כניסות וצפיות לסרטי הפרסומת של מילקי. 3 הסרטים האחרונים עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות שכולן אורגניות בעמוד הפייסבוק של כפרי. סרט הכפית עומד היום על כ-330 אלף צפיות, הקפה הישראלי עומד על כ-230 אלף צפיות והסרטון שעלה רק לפני יומיים כבר עומד על 111 אלף צפיות וזו רק ההתחלה. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אלי 27/05/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    כמה חלול יכולים אתםו להיות כדי לתת לידיעה הזו (יח"צ נטו במשקל נוצה) כותרת? וטקסט. וחלון וידיאו. משהו כאן קיבל 'מתחת לשולחן'..
  • טל 03/06/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    שאלו טוקבקים של פרסומאים. מה קרה? מתחילים להרגיש את הקרקע נשמטת לכם מבין האצבעות? לשכת האבטלה קרובה מתמיד? נמאס לכם לשמוע מהלקחות אומרים לכם תעשו לי כפרי???? אתם מביכים
  • 5.
    בני 27/05/2018 20:47
    הגב לתגובה זו
    פרסום מביך, ההתחלה הייתה טובה ומאז שטראוס מממנים לכפרי את התחביב שלו.
  • 4.
    לקוח 27/05/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    יש בפייסבוק בישראל אנשים שכמות צפיות כזאת מהווה בושה עבורם. כפרי חמוד מאוד והכל אבל... חלאס מיצנו. או שהוא יתחיל להתקדם קדימה או שהוא יראה את הגב של הצופים מתקדמים קדימה. כפרי הוא ההברקה של שנה שעברה. הקרנבל נגמר.
  • 3.
    השאלה היחידה היא מהי מידת "הבנת המסר" (ל"ת)
    במחקרי אפקטיביות 27/05/2018 14:49
    הגב לתגובה זו
  • מיכל 27/05/2018 17:50
    הגב לתגובה זו
    שזה לא מעט, אבל החיבור למוצר מאוד חלש.
  • 2.
    שקרים 27/05/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    הכל שקרים שמבוססים על סרטונים טיפשיים . מה זה אומר הצפיות ? מי צפה בזה וכמה צפו בזה עד הסוף . סתם שקר כל שהוא .
  • 1.
    סרט שמיני ולא שביעי (ל"ת)
    כפרי 27/05/2018 11:58
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.