כפרי. פרסומת חדשה למילקי שטראוס
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

114 אלף צפיות אורגניות: כפרי עם עוד סרט הזיה חדש למילקי

3 הסרטים האחרונים של מילקי עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות, שכולן אורגניות, בעמוד הפייסבוק של כפרי
משה בנימין | (8)

ביום שישי האחרון, בשעה 10:25 העלה רועי כפרי לעמוד הפייסבוק שלו פרסומת חדשה למילקי שטראוס, 4 חודשים לאחר הפרסומת האחרונה למילקי קפה ישראלי וכמעט שנה לאחר פרסומת הכפית שהיתה קו פרשת המים של מרחב הפעולה החופשי שניתן ליוצר מחברת שטראוס. 

לאחר טיזר מקדים שלא ממש הצליח להפוך לשיח בולט, הפרסומת עלתה לעמוד הפייסבוק של כפרי ובתוך 48 שעות כבר הגיעה ל-111K צפיות (ועלתה כבר ל-113K תוך כדי כתיבת הכתבה!) מעל ל-600 שיתופים ו-6.4K לייקים. אמנם לא מדובר במספרים המדהימים שעשתה פרסומת הכפית ב-48 שעות בעמוד הפייסבוק של כפרי, אך עדיין צריך לזכור שמדובר בעמוד הפייסבוק של כפרי בלבד, וללא קידום בכסף ברשת.

הסרטון האחרון שמקדם את טעמי הטורטית ופסק זמן של מילקי הוא ה-7 שכפרי עושה עבור שטראוס בליווי אדלר חומסקי - משרד הפרסום שמטפל במותג. הסרטון הנוכחי מוכיח שוב שכפרי מקבל יד חופשית ליצירה, הזויה ככל שתהיה, מהפנטת ומרתקת גם אם תלושה, כשהמותג עצמו - שמופיע בסצנת הסיום - הוא ממש לא השחקן הראשי. 

 

מנגד אי אפשר לומר ששטראוס או כפרי מזגזגים. לאורך כל שיתוף הפעולה עם היוצר, מאז יוני 2016, היה ברור שהמותג הוא רק חלק שולי בסרטים שנראים כמעין יצירה קולנועית קצרה, דיוויד לינצ'ית סהרורית כשהקונספט הוא תוכן נונסאנס משובח, מופק לעילא ולעילא, כתוב ביד אומן (רשימת הקרדיטים מרשימה מאוד) שיגרום לקהל לצפות ו"לדבר על". גם אם מדובר בהרמת גבה ביקורתית או במחיאות כפיים קצובות, התוכן מעודד שיחה, חשיפה, שיתוף וצפייה ולא מעט שווי מדיה אורגני.

הויראליות של כפרי עצמו כמותג/יוצר תוכן ממשיכה לייצר כניסות וצפיות לסרטי הפרסומת של מילקי. 3 הסרטים האחרונים עומדים ביחד על יותר מ-600 אלף צפיות שכולן אורגניות בעמוד הפייסבוק של כפרי. סרט הכפית עומד היום על כ-330 אלף צפיות, הקפה הישראלי עומד על כ-230 אלף צפיות והסרטון שעלה רק לפני יומיים כבר עומד על 111 אלף צפיות וזו רק ההתחלה. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אלי 27/05/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    כמה חלול יכולים אתםו להיות כדי לתת לידיעה הזו (יח"צ נטו במשקל נוצה) כותרת? וטקסט. וחלון וידיאו. משהו כאן קיבל 'מתחת לשולחן'..
  • טל 03/06/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    שאלו טוקבקים של פרסומאים. מה קרה? מתחילים להרגיש את הקרקע נשמטת לכם מבין האצבעות? לשכת האבטלה קרובה מתמיד? נמאס לכם לשמוע מהלקחות אומרים לכם תעשו לי כפרי???? אתם מביכים
  • 5.
    בני 27/05/2018 20:47
    הגב לתגובה זו
    פרסום מביך, ההתחלה הייתה טובה ומאז שטראוס מממנים לכפרי את התחביב שלו.
  • 4.
    לקוח 27/05/2018 20:25
    הגב לתגובה זו
    יש בפייסבוק בישראל אנשים שכמות צפיות כזאת מהווה בושה עבורם. כפרי חמוד מאוד והכל אבל... חלאס מיצנו. או שהוא יתחיל להתקדם קדימה או שהוא יראה את הגב של הצופים מתקדמים קדימה. כפרי הוא ההברקה של שנה שעברה. הקרנבל נגמר.
  • 3.
    השאלה היחידה היא מהי מידת "הבנת המסר" (ל"ת)
    במחקרי אפקטיביות 27/05/2018 14:49
    הגב לתגובה זו
  • מיכל 27/05/2018 17:50
    הגב לתגובה זו
    שזה לא מעט, אבל החיבור למוצר מאוד חלש.
  • 2.
    שקרים 27/05/2018 14:39
    הגב לתגובה זו
    הכל שקרים שמבוססים על סרטונים טיפשיים . מה זה אומר הצפיות ? מי צפה בזה וכמה צפו בזה עד הסוף . סתם שקר כל שהוא .
  • 1.
    סרט שמיני ולא שביעי (ל"ת)
    כפרי 27/05/2018 11:58
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.