אחרי מלאנוקס: עידו קריב שב לענף הפרסום ומצטרף לגיתם
לאחר תקופת גלות קצרה של יותר משנה מחוץ לענף הפרסום, אותה העביר במחלקת הקריאייטיב הפנימית של חברת הטכנולוגיה הבורסאית מלאנוקס, איש הקריאייטיב עידו קריב חוזר לתחום הפרסום ומצטרף למשרד הפרסום גיתם BBDO.
קריב ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב מתחת למנהל הקריאייטיב הראשי דני יעקובוביץ' וצפוי לקבל לידיו את אחד מתקציבי הדגל של המשרד. הגיוס של קריב הופך את מחלקת הקריאייטיב של גיתם BBDO למעובה מתמיד, לצד שרון רפאל וערן ניר שהצטרפו למשרד בדיוק לפני שנה. כעת, מחלקת הקריאייטיב של גיתם עמוסה בטאלנטים מוכחים ומנגד יהיה מי שיאמר שכעת נדרשת השקעה רבה של אנרגיה בניהול האגו.
את שנותיו המרכזיות והבולטות בענף הפרסום העביר קריב במשרד הפרסום יהושע TBWA. ב-2011 עזב את המשרד לטובת (אז) גליקמן נטלר סמסונוב וממנו עבר למשרד הפרסום אברהם. ב-2014 שב ליהושע TBWA שאותו עזב לטובת מלאנוקס וכעת כאמור שב לגיתם.
- 8.איש מקסים, שיהיה לו בהצלחה! (ל"ת)קופית 07/05/2018 15:02הגב לתגובה זו
- 7.מוטי החביב 07/05/2018 02:07הגב לתגובה זוהיה בחברה שהעובדים בה מתפעלים את רשימת האדבלוק - מעניין איך הוא מרגיש לגבי זה...
- 6.גרודה 06/05/2018 23:43הגב לתגובה זוהמון בהצלחה עידו
- 5.ניר (ל"ת)בהצלחה איש יקר! 06/05/2018 19:17הגב לתגובה זו
- 4.מהפחחחחחחחחחה (ל"ת)צ׳ה 06/05/2018 18:47הגב לתגובה זו
- 3.סיגל שהם 06/05/2018 18:26הגב לתגובה זוגם עידו וגם עידן עזבו וחזרו לפרסום, ואני הייתי בטוחה שכולם מחפשים לעבור להייטק לא לברוח ממנו...
- אלה 16/05/2018 10:03הגב לתגובה זותזכירי לי לא לפנות אלייך כשאני צריך להסיק מסקנות מסקרים. אם הצלחת להסיק שלא טוב בהייטק בגלל שני אנשים שעזבו אז יש לך קצת בעיה. אגב, יש עשרות אלפי אנשים שנמצאים כבר שנים בהייטק. אז אולי כן טוב שם??
- 2.מבין 06/05/2018 18:13הגב לתגובה זויהיה מעניין
- 1.חברה 06/05/2018 14:17הגב לתגובה זוקיוויתי שתצא מהביצה הדלוחה, אבל כנראה שהפחד הכריע.... חבל באמת
- חבר בשם גיל 06/05/2018 18:59הגב לתגובה זובכל מקום שתהיה תהיה ענק. בהצלחה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
