מני נפתלי
צילום: באדיבות כאן 11

מני נפתלי נגד גלית דיסטל אטבריאן: תובע 100 אלף שקלים

הפובליציסטית ראיינה בגל"צ את נפתלי, ממארגני ההפגנות נגד נתניהו, והתייחסה לתלונה נגדו על הטרדה מינית: "אתה מבצע אונס שני במתלוננת שלכאורה כבר פגעת בה"
אלכסנדר כץ | (3)

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחד ממובילי המחאות נגד השחיתות הציבורית, הגיש תביעה בסך 100 אלף שקלים נגד הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל אטבריאן, לאחר שאמרה לו בשידור בגל"צ: "אתה מבצע אונס שני במתלוננת שלכאורה כבר פגעת בה...".

 

נפתלי רואיין על ידי דיסטל אטבריאן ודוד ורטהיים באוקטובר האחרון על ההפגנות, וגם על התלונה שעמדה נגדו באותה עת בגין הטרדה מינית של עובדת בבית ראש הממשלה. דיסטל אטבריאן תקפה את נפתלי ודרשה לדעת מדוע הוא אינו תובע את אלה שטוענים כי הטריד מינית. נפתלי הגיב מנגד כי דיסטל מופעלת על ידי גורמים אינטרסנטים.

 

כשאמרה לו שהוא מבצע אונס שני, ענה בתדהמה: "אונס? את שומעת מה אומרת? את מדברת על אונס שני? מישהו אנס אותה, סליחה? את אומרת שאני אנסתי אותה?". "הכל לכאורה, לא אנסת אותה", הגיבה, אולם נפתלי זעם על הדברים והחליט לרדת משידור.

 

כעת הגיש תביעה לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עו"ד לוליק אסל. בכתב התביעה כתב על דבריה של דיסטל אטבריאן: "הדברים מדברים בעד עצמן, מדבור בחיבור של המונח המשפטי של ראיות לכאורה, יחד עם השימוש במינוח 'אונס שני' באופן המביא את המאזין להבין בהכרח כי אותה פגיעה מדוברת בעבר, גם היא אונס של ממש. כוונתה של הנתבעת הייתה לתיק חקירה אשר נפתח, ונסגר בלא כלום, כנגד התובע בגין חד להטרדה מינית מילולית ברף הנמוך ביותר הקיים".

 

"יצוין", נכתב בכתב התביעה, "כי אמירותיה של הנתבעת נאמרו מבלי לציין את הקשרן ואפשרו למאזינים לחשוב כי אכן דובר חלילה על אונס קודם אותו ביצע התובע באישה אחרת".

 

דיסטל אטבריאן הופתעה בשיחה עם אייס מהדברים, ואמרה: "אנחנו נתראה בבית המשפט". 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שקרנית כפייתית (ל"ת)
    נדב 11/01/2020 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זו לא הסופרת ההיא שזכתה פעמיים בפרס נובל לספרות? (ל"ת)
    גרטרוד גרוננוואלד 16/04/2018 18:51
    הגב לתגובה זו
  • דפנה 17/04/2018 03:22
    הגב לתגובה זו
    ספרות עם קמץ ופתח מתחת ל - ס' ול- פ'. או בעברית, גלבות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.