ניקלודיאון
צילום: לוגו

הפורמט הישראלי שיגיע ל-170 מדינות וליותר ממיליארד צופים

רשת ניקלודיאון אינטרנשיונל הודיעה היום על קו-פרודוקציה חדשה עם ענני תקשורת ו-HOT לסדרת לייב-אקשן לילדים בשם The Covurts, שתצולם בישראל

אלכסנדר כץ |

ערוץ ניקלודיאון הבינ"ל הודיע אחר הצהריים (יום ג') על שיתוף פעולה עם ענני תקשורת וחברת HOT, במסגרתה תהיה קופרודוקציה בינ"ל לסדרת לייב-אקשן חדשה The Covurts (שם זמני) אותה תפיק חברת נאטס מבית ענני תקשורת. על שיתוף הפעולה הכריזה נינה האן, סמנכ"ל ההפקות הבינלאומית והפיתוח של ניקלודיאון.

 

ניקלודיאון הזמינה 40 פרקים של 22 דקות כל אחד, שיופצו לקהל הבינ"ל של הערוץ המונה 1.2 מיליארד צופים במעלה מ-170 מדינות וטריטוריות שונות, דרך למעלה מ-100 ערוצים שונים של המותג.

 

שיתוף הפעולה בין הגופים מגיע לאחר שבשנה שעברה רכש תאגיד ויאקום מניות מיעוט בחברת ענני תקשורת.

 

הסדרה The Covurts שנוצרה על ידי טום ריילס, דיוויד גסט, פטריק קווין ומיכל קופר קרן הישראלית ('כדברא', 'כוכב הצפון', 'יומני החופש הגדול') נמצאת כרגע בשלב הפרה-פרודקשן. היא צפויה להצטלם בישראל ולעלות לאוויר ב-2019 ברחבי העולם. הסדרה תעקוב אחר מר וגברת Covurt, סוכני עילית סמויים הנלחמים בארגון רשע בינ"ל. זוג הסוכנים לא מודעים בכלל כי למעשה אלה הם 3 ילדיהם - אדריאן, מקנזי ו-וואטס שמעניינים את סוכנות הביון הסודית, שכן השלושה הם הנכס הגדול ביותר של הסוכנות למלחמה בפשע.

 

"אחרי היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם ענני, אנחנו נרגשים מאוד להתחיל את הקופרודוקציה הראשונה שלנו עם השותפים מישראל" מסרה האן, "אנחנו מחכים לרגע שמעריצים צעירים מרחבי העולם יכירו את משפחת קוברטס".

 

אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני תקשורת: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם ניקלודיאון אינטרנשיונל. אני בטוחה שעם הניסיון האדיר שלהם בתוכן ילדים, המומחיות של הוט בהפקות מקור ויכולות ההפקה הגבוהות שלנו, זו תהיה סדרה שכדאי יהיה לחכות לה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.