הפורמט הישראלי שיגיע ל-170 מדינות וליותר ממיליארד צופים
רשת ניקלודיאון אינטרנשיונל הודיעה היום על קו-פרודוקציה חדשה עם ענני תקשורת ו-HOT לסדרת לייב-אקשן לילדים בשם The Covurts, שתצולם בישראל
ערוץ ניקלודיאון הבינ"ל הודיע אחר הצהריים (יום ג') על שיתוף פעולה עם ענני תקשורת וחברת HOT, במסגרתה תהיה קופרודוקציה בינ"ל לסדרת לייב-אקשן חדשה The Covurts (שם זמני) אותה תפיק חברת נאטס מבית ענני תקשורת. על שיתוף הפעולה הכריזה נינה האן, סמנכ"ל ההפקות הבינלאומית והפיתוח של ניקלודיאון.
ניקלודיאון הזמינה 40 פרקים של 22 דקות כל אחד, שיופצו לקהל הבינ"ל של הערוץ המונה 1.2 מיליארד צופים במעלה מ-170 מדינות וטריטוריות שונות, דרך למעלה מ-100 ערוצים שונים של המותג.
שיתוף הפעולה בין הגופים מגיע לאחר שבשנה שעברה רכש תאגיד ויאקום מניות מיעוט בחברת ענני תקשורת.
הסדרה The Covurts שנוצרה על ידי טום ריילס, דיוויד גסט, פטריק קווין ומיכל קופר קרן הישראלית ('כדברא', 'כוכב הצפון', 'יומני החופש הגדול') נמצאת כרגע בשלב הפרה-פרודקשן. היא צפויה להצטלם בישראל ולעלות לאוויר ב-2019 ברחבי העולם. הסדרה תעקוב אחר מר וגברת Covurt, סוכני עילית סמויים הנלחמים בארגון רשע בינ"ל. זוג הסוכנים לא מודעים בכלל כי למעשה אלה הם 3 ילדיהם - אדריאן, מקנזי ו-וואטס שמעניינים את סוכנות הביון הסודית, שכן השלושה הם הנכס הגדול ביותר של הסוכנות למלחמה בפשע.
"אחרי היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם ענני, אנחנו נרגשים מאוד להתחיל את הקופרודוקציה הראשונה שלנו עם השותפים מישראל" מסרה האן, "אנחנו מחכים לרגע שמעריצים צעירים מרחבי העולם יכירו את משפחת קוברטס".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני תקשורת: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם ניקלודיאון אינטרנשיונל. אני בטוחה שעם הניסיון האדיר שלהם בתוכן ילדים, המומחיות של הוט בהפקות מקור ויכולות ההפקה הגבוהות שלנו, זו תהיה סדרה שכדאי יהיה לחכות לה".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.