ניקלודיאון
צילום: לוגו

הפורמט הישראלי שיגיע ל-170 מדינות וליותר ממיליארד צופים

רשת ניקלודיאון אינטרנשיונל הודיעה היום על קו-פרודוקציה חדשה עם ענני תקשורת ו-HOT לסדרת לייב-אקשן לילדים בשם The Covurts, שתצולם בישראל

אלכסנדר כץ |

ערוץ ניקלודיאון הבינ"ל הודיע אחר הצהריים (יום ג') על שיתוף פעולה עם ענני תקשורת וחברת HOT, במסגרתה תהיה קופרודוקציה בינ"ל לסדרת לייב-אקשן חדשה The Covurts (שם זמני) אותה תפיק חברת נאטס מבית ענני תקשורת. על שיתוף הפעולה הכריזה נינה האן, סמנכ"ל ההפקות הבינלאומית והפיתוח של ניקלודיאון.

 

ניקלודיאון הזמינה 40 פרקים של 22 דקות כל אחד, שיופצו לקהל הבינ"ל של הערוץ המונה 1.2 מיליארד צופים במעלה מ-170 מדינות וטריטוריות שונות, דרך למעלה מ-100 ערוצים שונים של המותג.

 

שיתוף הפעולה בין הגופים מגיע לאחר שבשנה שעברה רכש תאגיד ויאקום מניות מיעוט בחברת ענני תקשורת.

 

הסדרה The Covurts שנוצרה על ידי טום ריילס, דיוויד גסט, פטריק קווין ומיכל קופר קרן הישראלית ('כדברא', 'כוכב הצפון', 'יומני החופש הגדול') נמצאת כרגע בשלב הפרה-פרודקשן. היא צפויה להצטלם בישראל ולעלות לאוויר ב-2019 ברחבי העולם. הסדרה תעקוב אחר מר וגברת Covurt, סוכני עילית סמויים הנלחמים בארגון רשע בינ"ל. זוג הסוכנים לא מודעים בכלל כי למעשה אלה הם 3 ילדיהם - אדריאן, מקנזי ו-וואטס שמעניינים את סוכנות הביון הסודית, שכן השלושה הם הנכס הגדול ביותר של הסוכנות למלחמה בפשע.

 

"אחרי היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם ענני, אנחנו נרגשים מאוד להתחיל את הקופרודוקציה הראשונה שלנו עם השותפים מישראל" מסרה האן, "אנחנו מחכים לרגע שמעריצים צעירים מרחבי העולם יכירו את משפחת קוברטס".

 

אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני תקשורת: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם ניקלודיאון אינטרנשיונל. אני בטוחה שעם הניסיון האדיר שלהם בתוכן ילדים, המומחיות של הוט בהפקות מקור ויכולות ההפקה הגבוהות שלנו, זו תהיה סדרה שכדאי יהיה לחכות לה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.