קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו למנכ"לים משותפים בגיתם
משרד הפרסום גיתם BBDO נכנס לעידן ניהולי חדש עם מינויים של קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט למנכ"לים משותפים. זהו המינוי הראשון של מנכ"ל קבוצת גיתם עדו הר-טוב, מאז הצטרף כשותף בקבוצה במאי 2017. הקבוצה כולה מונה 11 חברות בתחום הפרסום, דיגיטל, יחסי ציבור, ניהול הזירה הציבורית ואסטרטגיה, תוכן שיווקי, מדיה ועוד. דירקטוריון החברה אישר את מינוים של בכר-אמיתי ווינגסט למנכ"לים משותפים ובפועל השניים ייכנסו לתפקיד באפריל.
בכר- אמיתי (42) היא בעלת ניסיון של כ-17 שנה בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. בעבר הובילה פרוייקטים בתחום התוכן שהתמקדו בעולם הצעירים עבור חברות מובילות כמו שטראוס, פלאפון ועוד. לפני למעלה מעשור היא הצטרפה לגיתם וכיהנה במספר תפקידים. ב-3 השנים האחרונות היא מכהנת כסמנכ"ל לקוחות. במהלך תקופה זו הובילה את הטיפול בלקוחות המובילים של המשרד ובהם בנק הפועלים ומפעל הפיס. בשנה האחרונה הובילה את ההתמודדות של המשרד במכרז הפרסום של מפעל הפיס, שהסתיימה בהצלחה עם זכיה מחודשת בתקציב.
וינגסט (41) בעל ניסיון של כ-15 שנה בענף התקשורת, הפרסום וההייטק כמנהל לקוח ויועץ אסטרטגי. וינגסט החל את דרכו כמנהל לקוחות במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שם ניהל את תקציב דלק מוטורוס ו-HOT. לפני למעלה מעשור הצטרף לקבוצת גיתם והיה בין מקימי חברת הייעוץ BBDO IM, שם גם עבד לצד עדו הר-טוב.
בשנת 2012, חבר לצוות ההנהלה במשרד הפרסום y&r ישראל בה הוביל לקוחות עוגן כגון שטראוס, יטבתה ,MSD, קולגייט, מרכנתיל-דיסקונט, אוויס ועוד. ביולי 2016, בהחלטה משותפת יחד עם מנכ"ל y&r גיא בר, השניים פרשו והתפטרו מתפקידם במה שהסתכם בסגירת הסוכנות המקומית.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפני כשנה חזר וינגסט לגיתם לתפקיד סמנכ"ל לקוחות. בקדנציה זו הוביל כניסתם של תקציבי מיצובישי וכלמוביל טרייד לגיתם. במקביל, הוביל את המהלך המיתוגי של חברת ההיי-טק 'מוביליאיי' וניהל תקציבי עוגן בגיתם כגון סלקום, מובילאיי ועוד.
פרט מעניין לציון הוא שיובל הוא לא הוינגסט היחידי בגיתם BBDO. אחיו, גיא, משמש אף הוא בתפקיד בכיר במשרד הפרסום, בו הוא מכהן כסמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. גיא וינגסט (33) הגיע לגיתם ב-2013 עם רקורד של 6 שנות ניסיון בשוק הפרסום. הוא החל את דרכו בגלר-נסיס פובליסיס ומשם הצטרף למחלקת הפלנינג במשרד כפלנר בכיר.
בכר-אמיתי ווינגסט יצטרכו להוכיח שהם יכולים להצליח במתכונת שכבר נכשלה בגיתם. המינוי המשותף שלהם מזכיר מינויים כפולים אחרים שנעשו במשרד, שלא החזיקו מעמד. בגזרת הקריאייטיב היו אלו שני גרשי ודני יעקובוביץ' שניהלו יחד את המחלקה עד לסיום דרכו של גרשי בסוף 2014 (כיום במקאן ואלי). המקרה השני הוא במדרגה ניהולית בכירה יתר - של ניהול הקבוצה כולה - שהופקד בידיהם של עמית לבני ועדו הר-טוב. לבני פרש מתפקידו בתחילת 2017, כ-3 שנים לאחר שיצא לדרך המשותפת עם הר-טוב ולאחר שהסביר כי בין השניים ישנם פערים בלתי ניתנים לגישור.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
עדו הר-טוב: "קרן ויובל הנם פרסומאים מלאי תשוקה למקצוע, הבנה עמוקה בעולמות הפרסום ובעלי ניסיון ארוך שנים בתחום. שניהם צמחו בעשור האחרון בקבוצה וניהלו קבוצות לקוחות משמעותיות ביותר. אין לי ספק שכפרסומאים מובילים וחדשניים הם יסייעו להביא ערך עצום ללקוחותינו בעולם הפרסום המשתנה".
יו"ר גיתם, משה תאומים הוסיף ואמר: "קרן ויובל משלימים הנהגה מקצועית צעירה ודינמית בראשות עדו הר-טוב, שערוכה להוביל את גיתם BBDO לעבר העידן החדש בפרסום, המשלב באופן יצירתי ואורגני את הפרסום המסורתי והפרסום הדיגיטלי".
- 22.השקופה 08/02/2018 22:13הגב לתגובה זוהמון המון בהצלחה, להמון שינוים טובים! טנצרררר והגר אתן אלופות!
- 21.שכן 08/02/2018 08:32הגב לתגובה זוגיתם בדרך למטה בצניחה חופשית. קריאטיב מהתחת וניהול של נחשים שמבריגים את הלשון עמוק בתחתים הנכונים ותוקעים סכינים בכל גב שמופנה אליהם. אחד כבר סגר משרד אחד והשנייה בצל. לא ריח ולא טעם. שילוב של אגו עצום ומוסריות נמוכה מים המלח. וזה גיתם. מה שנשאר שם זה כמה קשרים פוליטיים נכלוליים ולהפסיד עוד ועוד.
- 20.אביב 05/02/2018 11:59הגב לתגובה זוקרן היא שחקנית נשמה, עובדת חרוצה, המינוי שלה הוא יותר מלגיטימי וראוי . הלוואי שארגונים אחרים היו יודעים לקדם בצורה כזאת עובדים ולתת אימון באנשים שצמחו בתוך המערכת עד למינויים למנכ"ל, זה מעיד המון על קברניטי הארגון. קרן , אין לי ספק שתצליחי - מגיע לך !
- 19.בנו 05/02/2018 07:44הגב לתגובה זובטח עפים על המינוי הזה. היא תחזיק חודשיים גג. הוא ימשיך לחמם את הכסא ככל הנראה.
- 18.מחכה ומצפה 04/02/2018 23:47הגב לתגובה זוצמד נחשים בכלוב אחד. נראה מי יכיש את מי ראשון. אני מהמרת שנחש המשקפיים תכה ראשונה ותשלח את מר ליקוקי להצטרף למשנה למנכל ולרוקר, ולמנכל המשותף בדימוס.
- 17.לשניהם תסרוקות מוזרות (ל"ת)ולה גם משקפיים ווירד 04/02/2018 22:49הגב לתגובה זו
- 16.לא הבנתי 04/02/2018 21:47הגב לתגובה זואיך אפשר לשים אותם בכפיפה אחת עם עמית משיח, יוסי לובטון ואפילו אדם פולצ׳ק מישהו החליק פה על השכל?!
- 15.לא הבנתי 04/02/2018 21:47הגב לתגובה זואיך אפשר לשים אותם בכפיפה אחת עם עמית משיח, יוסי לובטון ואפילו אדם פולצ׳ק מישהו החליק פה על השכל?!
- 14.הומר 04/02/2018 21:05הגב לתגובה זוקשקשן שעסוק בללקק ללקוחות אבל בפועל עושה מעט מדי. אחד הטיפוסים הנאלחים בשוק הפרסום. מדהים שהתקציבאי בשקל הפך להיות מנכ״ל ועוד אחרי שהחריב את y&r
- 13.מעין 04/02/2018 16:54הגב לתגובה זואין עליכם!
- 12.אליפות. שני מקצוענים! (ל"ת)שאבי 04/02/2018 15:41הגב לתגובה זו
- 11.מינוי מביך (ל"ת)פח 04/02/2018 14:50הגב לתגובה זו
- 10.אוי אוי!!! (ל"ת)מושיק 04/02/2018 14:46הגב לתגובה זו
- 9.דניאל 04/02/2018 14:40הגב לתגובה זוחבורה של תותחים מוכשרים...
- 8.אסף 04/02/2018 14:20הגב לתגובה זושני מוכשרים בטירוף: גם מבינים פרסום וביזנס, ומעל לכל, בני אדם משובחים. איזה שיחוק
- ברבר 05/02/2018 11:44הגב לתגובה זומבינים ביזנס? אני שם להם עכשיו דו"ח כספי מול העיניים, היא מחזיקה אותו הפוך והוא לא מבחין בין צד ההכנסות לצד ההוצאות (שאולי במקרה של גיתם, עדיף שיתהפכו... כי כרגע מוציאים יותר ממה שמכניסים - בכל הגזרות)
- 7.לא הבנתי. יובל, קרן, עידו , מודי, מושיק. יש עוד? (ל"ת)יורם 04/02/2018 13:00הגב לתגובה זו
- ערן 04/02/2018 17:28הגב לתגובה זויש את מודי ומושיק - הם בעלים ויו״רים שזה אומר שהם בעיקר מביאים את הקשרים שלהם ואוספים את הכסף. יש את עידו - שהוא שותף זוטר ובעיקר מנהל את הקבוצה כולה שכמו שכתוב מונה 11 חברות. נכון שחלקן הן חברות מיניאטוריות אבל בגיתם יש בהחלט הרבה מעבר למשרד הפרסום ויש את שני המנכ״לים החדשים - שהם המנכ״לים של משרד הפרסום. מה לא ברור? סופסוף יש חברה אחת בעולם הפרסום הישראלי שמתנהלת בצורה רצינית, בונה שדרה ניהולית ראויה ומקדמת מנהלים.
- 6.בחיאת 04/02/2018 12:27הגב לתגובה זוהם לא פרסומאים, הם פוליטיקאים! עוד מהלך שמוכיח שבענף הזה לא חשוב להיות מקצוען. משרד שלאורך זמן תמיד מאבד כשרונות ומשמר בינוניות ופוליטיקאים. עצוב
- 5.ניצה 04/02/2018 12:16הגב לתגובה זואלופים . קרן את גאווה בלב. בהצלחה ??
- 4.סמי 04/02/2018 11:45הגב לתגובה זוסופר מוכשרים וחרוצים ב ה צ ל ח ה !!!
- 3.הכירורג 04/02/2018 11:43הגב לתגובה זולגיתם יש קטע שמזכיר את הישרדות. ממנים שניים לתפקיד בכיר ובמקום לעבוד ביחד הם למעשה בתחרות סמויה על מי יישאר בתפקיד ומי ילך הביתה
- 2.רינת 04/02/2018 11:34הגב לתגובה זומלא בהצלחה! מגיע לכם
- 1.111 04/02/2018 10:56הגב לתגובה זויאללה קדימה תנו מראש!
- הילה 04/02/2018 14:50הגב לתגובה זושהי מוכשרים, כיפיים, תמיד בגובה העיניים, יודעים לזהות הזדמנות ובעיקר לקדם בנעימות לא בדורסנות. דור העתיד
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
