קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו למנכ"לים משותפים בגיתם
משרד הפרסום גיתם BBDO נכנס לעידן ניהולי חדש עם מינויים של קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט למנכ"לים משותפים. זהו המינוי הראשון של מנכ"ל קבוצת גיתם עדו הר-טוב, מאז הצטרף כשותף בקבוצה במאי 2017. הקבוצה כולה מונה 11 חברות בתחום הפרסום, דיגיטל, יחסי ציבור, ניהול הזירה הציבורית ואסטרטגיה, תוכן שיווקי, מדיה ועוד. דירקטוריון החברה אישר את מינוים של בכר-אמיתי ווינגסט למנכ"לים משותפים ובפועל השניים ייכנסו לתפקיד באפריל.
בכר- אמיתי (42) היא בעלת ניסיון של כ-17 שנה בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. בעבר הובילה פרוייקטים בתחום התוכן שהתמקדו בעולם הצעירים עבור חברות מובילות כמו שטראוס, פלאפון ועוד. לפני למעלה מעשור היא הצטרפה לגיתם וכיהנה במספר תפקידים. ב-3 השנים האחרונות היא מכהנת כסמנכ"ל לקוחות. במהלך תקופה זו הובילה את הטיפול בלקוחות המובילים של המשרד ובהם בנק הפועלים ומפעל הפיס. בשנה האחרונה הובילה את ההתמודדות של המשרד במכרז הפרסום של מפעל הפיס, שהסתיימה בהצלחה עם זכיה מחודשת בתקציב.
וינגסט (41) בעל ניסיון של כ-15 שנה בענף התקשורת, הפרסום וההייטק כמנהל לקוח ויועץ אסטרטגי. וינגסט החל את דרכו כמנהל לקוחות במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שם ניהל את תקציב דלק מוטורוס ו-HOT. לפני למעלה מעשור הצטרף לקבוצת גיתם והיה בין מקימי חברת הייעוץ BBDO IM, שם גם עבד לצד עדו הר-טוב.
בשנת 2012, חבר לצוות ההנהלה במשרד הפרסום y&r ישראל בה הוביל לקוחות עוגן כגון שטראוס, יטבתה ,MSD, קולגייט, מרכנתיל-דיסקונט, אוויס ועוד. ביולי 2016, בהחלטה משותפת יחד עם מנכ"ל y&r גיא בר, השניים פרשו והתפטרו מתפקידם במה שהסתכם בסגירת הסוכנות המקומית.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפני כשנה חזר וינגסט לגיתם לתפקיד סמנכ"ל לקוחות. בקדנציה זו הוביל כניסתם של תקציבי מיצובישי וכלמוביל טרייד לגיתם. במקביל, הוביל את המהלך המיתוגי של חברת ההיי-טק 'מוביליאיי' וניהל תקציבי עוגן בגיתם כגון סלקום, מובילאיי ועוד.
פרט מעניין לציון הוא שיובל הוא לא הוינגסט היחידי בגיתם BBDO. אחיו, גיא, משמש אף הוא בתפקיד בכיר במשרד הפרסום, בו הוא מכהן כסמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. גיא וינגסט (33) הגיע לגיתם ב-2013 עם רקורד של 6 שנות ניסיון בשוק הפרסום. הוא החל את דרכו בגלר-נסיס פובליסיס ומשם הצטרף למחלקת הפלנינג במשרד כפלנר בכיר.
לבני פרש מתפקידו בתחילת 2017, כ-3 שנים לאחר שיצא לדרך המשותפת עם הר-טוב ולאחר שהסביר כי בין השניים ישנם פערים בלתי ניתנים לגישור.
בכר-אמיתי ווינגסט יצטרכו להוכיח שהם יכולים להצליח במתכונת שכבר נכשלה בגיתם. המינוי המשותף שלהם מזכיר מינויים כפולים אחרים שנעשו במשרד, שלא החזיקו מעמד. בגזרת הקריאייטיב היו אלו שני גרשי ודני יעקובוביץ' שניהלו יחד את המחלקה עד לסיום דרכו של גרשי בסוף 2014 (כיום במקאן ואלי). המקרה השני הוא במדרגה ניהולית בכירה יתר - של ניהול הקבוצה כולה - שהופקד בידיהם של עמית לבני ועדו הר-טוב.- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
עדו הר-טוב: "קרן ויובל הנם פרסומאים מלאי תשוקה למקצוע, הבנה עמוקה בעולמות הפרסום ובעלי ניסיון ארוך שנים בתחום. שניהם צמחו בעשור האחרון בקבוצה וניהלו קבוצות לקוחות משמעותיות ביותר. אין לי ספק שכפרסומאים מובילים וחדשניים הם יסייעו להביא ערך עצום ללקוחותינו בעולם הפרסום המשתנה".
יו"ר גיתם, משה תאומים הוסיף ואמר: "קרן ויובל משלימים הנהגה מקצועית צעירה ודינמית בראשות עדו הר-טוב, שערוכה להוביל את גיתם BBDO לעבר העידן החדש בפרסום, המשלב באופן יצירתי ואורגני את הפרסום המסורתי והפרסום הדיגיטלי".
- 22.השקופה 08/02/2018 22:13הגב לתגובה זוהמון המון בהצלחה, להמון שינוים טובים! טנצרררר והגר אתן אלופות!
- 21.שכן 08/02/2018 08:32הגב לתגובה זוגיתם בדרך למטה בצניחה חופשית. קריאטיב מהתחת וניהול של נחשים שמבריגים את הלשון עמוק בתחתים הנכונים ותוקעים סכינים בכל גב שמופנה אליהם. אחד כבר סגר משרד אחד והשנייה בצל. לא ריח ולא טעם. שילוב של אגו עצום ומוסריות נמוכה מים המלח. וזה גיתם. מה שנשאר שם זה כמה קשרים פוליטיים נכלוליים ולהפסיד עוד ועוד.
- 20.אביב 05/02/2018 11:59הגב לתגובה זוקרן היא שחקנית נשמה, עובדת חרוצה, המינוי שלה הוא יותר מלגיטימי וראוי . הלוואי שארגונים אחרים היו יודעים לקדם בצורה כזאת עובדים ולתת אימון באנשים שצמחו בתוך המערכת עד למינויים למנכ"ל, זה מעיד המון על קברניטי הארגון. קרן , אין לי ספק שתצליחי - מגיע לך !
- 19.בנו 05/02/2018 07:44הגב לתגובה זובטח עפים על המינוי הזה. היא תחזיק חודשיים גג. הוא ימשיך לחמם את הכסא ככל הנראה.
- 18.מחכה ומצפה 04/02/2018 23:47הגב לתגובה זוצמד נחשים בכלוב אחד. נראה מי יכיש את מי ראשון. אני מהמרת שנחש המשקפיים תכה ראשונה ותשלח את מר ליקוקי להצטרף למשנה למנכל ולרוקר, ולמנכל המשותף בדימוס.
- 17.לשניהם תסרוקות מוזרות (ל"ת)ולה גם משקפיים ווירד 04/02/2018 22:49הגב לתגובה זו
- 16.לא הבנתי 04/02/2018 21:47הגב לתגובה זואיך אפשר לשים אותם בכפיפה אחת עם עמית משיח, יוסי לובטון ואפילו אדם פולצ׳ק מישהו החליק פה על השכל?!
- 15.לא הבנתי 04/02/2018 21:47הגב לתגובה זואיך אפשר לשים אותם בכפיפה אחת עם עמית משיח, יוסי לובטון ואפילו אדם פולצ׳ק מישהו החליק פה על השכל?!
- 14.הומר 04/02/2018 21:05הגב לתגובה זוקשקשן שעסוק בללקק ללקוחות אבל בפועל עושה מעט מדי. אחד הטיפוסים הנאלחים בשוק הפרסום. מדהים שהתקציבאי בשקל הפך להיות מנכ״ל ועוד אחרי שהחריב את y&r
- 13.מעין 04/02/2018 16:54הגב לתגובה זואין עליכם!
- 12.אליפות. שני מקצוענים! (ל"ת)שאבי 04/02/2018 15:41הגב לתגובה זו
- 11.מינוי מביך (ל"ת)פח 04/02/2018 14:50הגב לתגובה זו
- 10.אוי אוי!!! (ל"ת)מושיק 04/02/2018 14:46הגב לתגובה זו
- 9.דניאל 04/02/2018 14:40הגב לתגובה זוחבורה של תותחים מוכשרים...
- 8.אסף 04/02/2018 14:20הגב לתגובה זושני מוכשרים בטירוף: גם מבינים פרסום וביזנס, ומעל לכל, בני אדם משובחים. איזה שיחוק
- ברבר 05/02/2018 11:44הגב לתגובה זומבינים ביזנס? אני שם להם עכשיו דו"ח כספי מול העיניים, היא מחזיקה אותו הפוך והוא לא מבחין בין צד ההכנסות לצד ההוצאות (שאולי במקרה של גיתם, עדיף שיתהפכו... כי כרגע מוציאים יותר ממה שמכניסים - בכל הגזרות)
- 7.לא הבנתי. יובל, קרן, עידו , מודי, מושיק. יש עוד? (ל"ת)יורם 04/02/2018 13:00הגב לתגובה זו
- ערן 04/02/2018 17:28הגב לתגובה זויש את מודי ומושיק - הם בעלים ויו״רים שזה אומר שהם בעיקר מביאים את הקשרים שלהם ואוספים את הכסף. יש את עידו - שהוא שותף זוטר ובעיקר מנהל את הקבוצה כולה שכמו שכתוב מונה 11 חברות. נכון שחלקן הן חברות מיניאטוריות אבל בגיתם יש בהחלט הרבה מעבר למשרד הפרסום ויש את שני המנכ״לים החדשים - שהם המנכ״לים של משרד הפרסום. מה לא ברור? סופסוף יש חברה אחת בעולם הפרסום הישראלי שמתנהלת בצורה רצינית, בונה שדרה ניהולית ראויה ומקדמת מנהלים.
- 6.בחיאת 04/02/2018 12:27הגב לתגובה זוהם לא פרסומאים, הם פוליטיקאים! עוד מהלך שמוכיח שבענף הזה לא חשוב להיות מקצוען. משרד שלאורך זמן תמיד מאבד כשרונות ומשמר בינוניות ופוליטיקאים. עצוב
- 5.ניצה 04/02/2018 12:16הגב לתגובה זואלופים . קרן את גאווה בלב. בהצלחה ??
- 4.סמי 04/02/2018 11:45הגב לתגובה זוסופר מוכשרים וחרוצים ב ה צ ל ח ה !!!
- 3.הכירורג 04/02/2018 11:43הגב לתגובה זולגיתם יש קטע שמזכיר את הישרדות. ממנים שניים לתפקיד בכיר ובמקום לעבוד ביחד הם למעשה בתחרות סמויה על מי יישאר בתפקיד ומי ילך הביתה
- 2.רינת 04/02/2018 11:34הגב לתגובה זומלא בהצלחה! מגיע לכם
- 1.111 04/02/2018 10:56הגב לתגובה זויאללה קדימה תנו מראש!
- הילה 04/02/2018 14:50הגב לתגובה זושהי מוכשרים, כיפיים, תמיד בגובה העיניים, יודעים לזהות הזדמנות ובעיקר לקדם בנעימות לא בדורסנות. דור העתיד

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.