teenk תהיה נציגת סנאפצ'ט בישראל לשיווק כלי הפרימיום

סוכנות הפרסום תשווק את כלי העדשות ופילטרים הייחודים לסנאפצ'ט ותתן מענה למשרדי פרסום ומותגים המעוניינים לצאת במהלך ייחודי. השת"פ אינו נוגע לרכש המדיה ובנוסף, גופים אחרים יוכלו לשמש כנציגי האפליקציה בישראל 
משה בנימין | (3)

סוכנות הפרסום לצעירים ובני נוער teenk בבעלות יניב ויצמן תחל לשמש כנציגת מכירות מורשית שבאפשרותה לשווק את כלל כלי הפרסום של סנאפצ׳ט בישראל. 

 

שיתוף הפעולה של teenk ו-Snap מיועד בעיקר לשיווק כלי הפרימיום של האפליקציה, כלי הפרסום הייחודיים לה, כגון עדשות ופילטרים. teenk תשמש בישראל ככתובת למשרדי פרסום ומותגים מסחריים המעוניינים לצאת במהלכי פרסום מבוססי סנאפצ'ט שהינם 'קוסטום-מייד' ודורשים שיתוף פעולה עם נציגי האפליקציה המוכשרים לכך, עבור מהלך פרסומי ספציפי.

שיתוף הפעולה של teenk עם סנאפצ'ט אינו נוגע כהוא זה לרכש המדיה באפליקציה. משרדי פרסום ולקוחות המעוניינים לרכוש שטחי פרסום באפליקציה עושים זאת ישירות כפי שזה נעשה בפייסבוק או אינסטגרם ברכישת סטורי ממומן וכו'. מעבר לכך, מינויה של teenk לנציגה רשמית של האפליקציה אינו מגביל גופים אחרים שיוכלו לשמש אף הם כנציגי האפליקציה. 

בשוק הישראלי יוצעו 3 פורמטים של פרסום: Snap Ads על מסך מלא המאפשרות קידום של אלמנט אינטראקטיבי - עמודים בחנויות האפליקציות, סרטוני וידאו, טריילר ארוך או אתר מובייל web שיטען מראש. 

Lenses - עדשות מציאות רבודה המאפשרות למשתמשי סנאפצ׳ט להוסיף אפקטים וצלילים בזמן אמת לתמונות וסרטוני הסלפי שלהם ו-Filters - תוספות המופיעות כאשר משתמש יוצר Snap במיקום מסוים ומבצע פעולת Swipe שמאלה או ימינה. 

לצד החיבור לשוק המקומי, הנחת העבודה של סנאפצ'ט היא שהכסף הגדול נמצא בחברות הטכנולוגיה/הייטק/סטארט-אפ הישראליות שמשווקות לכל העולם. "חברות טכנולוגיה ישראליות רבות כבר מפרסמות לקהלים הגלובליים שלנו", אומר אסף שגיא, מנהל הפעילות המסחרית של Snap בישראל. "היה חשוב לנו להבטיח שמפרסמים הפועלים בתוך ישראל יקבלו גישה דומה למוצרי הפרסום החדשניים שלנו. teenk היא מובילת שוק בהבנת צרכן התוכן הישראלי, והשותפות שלנו תסייע לתמיכה במפרסמים מקומיים".

 

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם סנאפצ׳ט בישראל", אמר יניב ויצמן, הבעלים והמנכ"ל של teenk. "אני מרגיש שהשוק הישראלי, כשוק חדשני, ירצה את כל מה שאנחנו יכולים להציע יחד עם סנאפצ׳ט. אנו מקווים לבנות קמפיינים מלהיבים ומרשימים עבור מפרסמים מקומיים. אנו מתרשמים מאוד מאחוזי החדירה של האפליקציה ורמת המעורבות של המשתמשים הישראלים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חנן 21/06/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
    רציתי לדעת למה לי סנאפצ'טלא עובד הכל היה בסדר אבל כשאני מקישה מספר טלפון שלי אומרים זה לא אמיתי מה אפשר לעשות אשמח עם תענו לי תודה
  • 2.
    יוסי פיק 25/01/2018 15:51
    הגב לתגובה זו
    אינסטגרם סטוריז חיסלה אותה רשמית
  • 1.
    ירון 06/01/2018 16:58
    הגב לתגובה זו
    אני כבר יכול לחשוב על כמה לקוחות שיהיו בעניין. בהצלחה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.