סנאפצ'ט. יניב ויצמן
צילום: יח"צ

teenk תהיה נציגת סנאפצ'ט בישראל לשיווק כלי הפרימיום

סוכנות הפרסום תשווק את כלי העדשות ופילטרים הייחודים לסנאפצ'ט ותתן מענה למשרדי פרסום ומותגים המעוניינים לצאת במהלך ייחודי. השת"פ אינו נוגע לרכש המדיה ובנוסף, גופים אחרים יוכלו לשמש כנציגי האפליקציה בישראל 
משה בנימין | (3)

סוכנות הפרסום לצעירים ובני נוער teenk בבעלות יניב ויצמן תחל לשמש כנציגת מכירות מורשית שבאפשרותה לשווק את כלל כלי הפרסום של סנאפצ׳ט בישראל. 

 

שיתוף הפעולה של teenk ו-Snap מיועד בעיקר לשיווק כלי הפרימיום של האפליקציה, כלי הפרסום הייחודיים לה, כגון עדשות ופילטרים. teenk תשמש בישראל ככתובת למשרדי פרסום ומותגים מסחריים המעוניינים לצאת במהלכי פרסום מבוססי סנאפצ'ט שהינם 'קוסטום-מייד' ודורשים שיתוף פעולה עם נציגי האפליקציה המוכשרים לכך, עבור מהלך פרסומי ספציפי.

שיתוף הפעולה של teenk עם סנאפצ'ט אינו נוגע כהוא זה לרכש המדיה באפליקציה. משרדי פרסום ולקוחות המעוניינים לרכוש שטחי פרסום באפליקציה עושים זאת ישירות כפי שזה נעשה בפייסבוק או אינסטגרם ברכישת סטורי ממומן וכו'. מעבר לכך, מינויה של teenk לנציגה רשמית של האפליקציה אינו מגביל גופים אחרים שיוכלו לשמש אף הם כנציגי האפליקציה. 

בשוק הישראלי יוצעו 3 פורמטים של פרסום: Snap Ads על מסך מלא המאפשרות קידום של אלמנט אינטראקטיבי - עמודים בחנויות האפליקציות, סרטוני וידאו, טריילר ארוך או אתר מובייל web שיטען מראש. 

Lenses - עדשות מציאות רבודה המאפשרות למשתמשי סנאפצ׳ט להוסיף אפקטים וצלילים בזמן אמת לתמונות וסרטוני הסלפי שלהם ו-Filters - תוספות המופיעות כאשר משתמש יוצר Snap במיקום מסוים ומבצע פעולת Swipe שמאלה או ימינה. 

לצד החיבור לשוק המקומי, הנחת העבודה של סנאפצ'ט היא שהכסף הגדול נמצא בחברות הטכנולוגיה/הייטק/סטארט-אפ הישראליות שמשווקות לכל העולם. "חברות טכנולוגיה ישראליות רבות כבר מפרסמות לקהלים הגלובליים שלנו", אומר אסף שגיא, מנהל הפעילות המסחרית של Snap בישראל. "היה חשוב לנו להבטיח שמפרסמים הפועלים בתוך ישראל יקבלו גישה דומה למוצרי הפרסום החדשניים שלנו. teenk היא מובילת שוק בהבנת צרכן התוכן הישראלי, והשותפות שלנו תסייע לתמיכה במפרסמים מקומיים".

 

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם סנאפצ׳ט בישראל", אמר יניב ויצמן, הבעלים והמנכ"ל של teenk. "אני מרגיש שהשוק הישראלי, כשוק חדשני, ירצה את כל מה שאנחנו יכולים להציע יחד עם סנאפצ׳ט. אנו מקווים לבנות קמפיינים מלהיבים ומרשימים עבור מפרסמים מקומיים. אנו מתרשמים מאוד מאחוזי החדירה של האפליקציה ורמת המעורבות של המשתמשים הישראלים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חנן 21/06/2018 10:37
    הגב לתגובה זו
    רציתי לדעת למה לי סנאפצ'טלא עובד הכל היה בסדר אבל כשאני מקישה מספר טלפון שלי אומרים זה לא אמיתי מה אפשר לעשות אשמח עם תענו לי תודה
  • 2.
    יוסי פיק 25/01/2018 15:51
    הגב לתגובה זו
    אינסטגרם סטוריז חיסלה אותה רשמית
  • 1.
    ירון 06/01/2018 16:58
    הגב לתגובה זו
    אני כבר יכול לחשוב על כמה לקוחות שיהיו בעניין. בהצלחה.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.