2 ארד לאחיות מלול וגרייט על קמפיין R3 בתחרות LIA

הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה LIA גרייט דיגיטל

3 שבועות לאחר שהעפילו לשלב הגמר של תחרות הפרסום LIA בלונדון, קמפיין הקליפ של האחיות מלול באמצעות גרייט דיגיטל, עבור מותג הקונדומים R3 (ניאופרם) לא חוזר בידיים ריקות. המהלך זכה ב-2 פרסי ארד בקטגוריות הקראפט: פרודקשן דיזיין ועריכה.

הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות: Editing, Production Design, Use of Music & Sound Design. הוא זכה כאמור בשתיים מהן. הקמפיין שעלה ברשת נחשב להצלחה עם נתונים מרשימים של 1.5 מיליון צפיות, 500 אלף מהן הגיעו באופן אורגני ללא מימון, לצד 1200 שיתופחם ו-7000 תגובות.

רז מסינג, סמנכ"ל הקריאייטיב של גרייט אמר לאייס: "גאווה גדולה לקבל הכרה בינלאומית בתחומי העיצוב והקראפט לצד הקמפיינים הכי גדולים בעולם".

 

קרדיטים:

לקוח: R3 קבוצת ניאופרם

משרד פרסום: Great Digital Partners 

בתפקיד התאומות מלול: הודיה ומירב מלול

במאי: טל זגרבה

סמנכ״ל קריאייטיב: רז מסינג

סמנ״כלית לקוחות: מיכל נעים

סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר

מנהל קריאייטיב: תום זכאי, אילן ירוחם

ארט דיירקטור: רייצ'ל שניידר

קופירייטר: ליאור שוהם

מנהלת לקוח: כרמל רם

תקציבאית בכירה: עדי משה

מפיקה: רחלי בוקסנבוים

פלנר: רן שלהבי

מנהלת מדיה חברתית: לי מלאך

מדען: בובי לקס

לחן עיבוד והפקה מוזיקלית: אמיר שדה ובן מאור

צלם: אלון לוצקי

הפקה בפועל: איריס ישראלי

עורך: שחר בארי

ארט דירקטור: יעל ויזר

קולוריסט: איתי עוז-ארי

עיצוב גרפי: יעל ויזר, אסף מנדלוביץ', תומר מור

אפטר: יעל ויזר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הדס 04/11/2017 08:55
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד חברים. הכי אינטרנשיונל. שאפו על הזכייה בליה. לא פשוט בכלל.
  • 1.
    רינת 01/11/2017 11:18
    הגב לתגובה זו
    אחלה משרד , משרדי העתיד
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.