2 ארד לאחיות מלול וגרייט על קמפיין R3 בתחרות LIA
3 שבועות לאחר שהעפילו לשלב הגמר של תחרות הפרסום LIA בלונדון, קמפיין הקליפ של האחיות מלול באמצעות גרייט דיגיטל, עבור מותג הקונדומים R3 (ניאופרם) לא חוזר בידיים ריקות. המהלך זכה ב-2 פרסי ארד בקטגוריות הקראפט: פרודקשן דיזיין ועריכה.
הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות: Editing, Production Design, Use of Music & Sound Design. הוא זכה כאמור בשתיים מהן. הקמפיין שעלה ברשת נחשב להצלחה עם נתונים מרשימים של 1.5 מיליון צפיות, 500 אלף מהן הגיעו באופן אורגני ללא מימון, לצד 1200 שיתופחם ו-7000 תגובות.
רז מסינג, סמנכ"ל הקריאייטיב של גרייט אמר לאייס: "גאווה גדולה לקבל הכרה בינלאומית בתחומי העיצוב והקראפט לצד הקמפיינים הכי גדולים בעולם".
קרדיטים:
לקוח: R3 קבוצת ניאופרם
משרד פרסום: Great Digital Partners
בתפקיד התאומות מלול: הודיה ומירב מלול
במאי: טל זגרבה
סמנכ״ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנ״כלית לקוחות: מיכל נעים
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנהל קריאייטיב: תום זכאי, אילן ירוחם
ארט דיירקטור: רייצ'ל שניידר
קופירייטר: ליאור שוהם
מנהלת לקוח: כרמל רם
תקציבאית בכירה: עדי משה
מפיקה: רחלי בוקסנבוים
פלנר: רן שלהבי
מנהלת מדיה חברתית: לי מלאך
מדען: בובי לקס
לחן עיבוד והפקה מוזיקלית: אמיר שדה ובן מאור
צלם: אלון לוצקי
הפקה בפועל: איריס ישראלי
עורך: שחר בארי
ארט דירקטור: יעל ויזר
קולוריסט: איתי עוז-ארי
עיצוב גרפי: יעל ויזר, אסף מנדלוביץ', תומר מור
אפטר: יעל ויזר
- 2.הדס 04/11/2017 08:55הגב לתגובה זוכל הכבוד חברים. הכי אינטרנשיונל. שאפו על הזכייה בליה. לא פשוט בכלל.
- 1.רינת 01/11/2017 11:18הגב לתגובה זואחלה משרד , משרדי העתיד
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
