
הפיצול הפך לפרסומת: החברה הגיאוגרפית במודעת RTM
ביום הראשון לפיצול הערוצים המדובר והמתוקשר, החברה הגיאוגרפית יוצאת במודעה שמנסה לדהור על הנושא החם של השבועות האחרונים עם מודעת RTM - REAL TIME MARKETING באמצעות משרד הפרסום מנצ'.
המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה שבה שני ערוציו של נהר האמזונס ביערות הגשם בברזיל מתפצלים. בנוסף לכותרת, הטקסט הנלווה אף מרמז לזכיינים השונים: "הגיע הזמן להתנתק מהמסכים ולגלות את כל מה שלעולם יש להציע. בחוץ תוכלו להביט בנופים שמעבר לקשת, לצפות בדייגים פורסים רשת, לקחת נשימה ולשמוח שאתם כאן. תצטרפו? יהיה עשר". ניר פדרבוש, סמנכ"ל שיווק החברה הגיאוגרפית: "אחרי כל הקמפיינים האינטנסיביים של הערוצים המסחריים בחודש האחרון, אני חש שלכולנו מגיע עכשיו לצאת לחופשה טובה".
- 5.רוצה לפרגן - אבל לא 01/11/2017 22:43הגב לתגובה זוהפיצול ידוע כבר הרבה זמן מראש לכן אולי זו מודעה שמתיחסת למשהו אקטואלי אבל לא RTM שזו תגובה מיידית - ב-real time - למשהו שקורה שאינו מתוכנן או ידוע מראש.
- 4.מיכל ה. 01/11/2017 11:15הגב לתגובה זומקרה קלאסי של דאחקה על נושא שאולי מעסיק את הפרסומאים והחברים שלהם, אבל ממש לא מעניין את הציבור.
- 3.פרינט גאוני (ל"ת)אודליה 01/11/2017 11:11הגב לתגובה זו
- 2.מעוללללללה!!! (ל"ת)קולגה 01/11/2017 10:58הגב לתגובה זו
- 1.משה 01/11/2017 10:51הגב לתגובה זומישהו מתחנף אלייך יפה יפה כדי שתפרסם כל פיפס של המשרד הזה ביחס אחר לגמרי ממה שמשרדים אחרים מקבלים. שים לב לזה
- לך לסדנת ניטרול קנאה וכעסים.זה יעזור לך לעור הפנים. (ל"ת)סער מלינרסקי 01/11/2017 12:05הגב לתגובה זו