מנצ'. החברה הגיאוגרפית
צילום: יח"צ

הפיצול הפך לפרסומת: החברה הגיאוגרפית במודעת RTM

המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה
משה בנימין | (6)
נושאים בכתבה מנצ'

ביום הראשון לפיצול הערוצים המדובר והמתוקשר, החברה הגיאוגרפית יוצאת במודעה שמנסה לדהור על הנושא החם של השבועות האחרונים עם מודעת RTM - REAL TIME MARKETING באמצעות משרד הפרסום מנצ'.

המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה שבה שני ערוציו של נהר האמזונס ביערות הגשם בברזיל מתפצלים. בנוסף לכותרת, הטקסט הנלווה אף מרמז לזכיינים השונים: "הגיע הזמן להתנתק מהמסכים ולגלות את כל מה שלעולם יש להציע. בחוץ תוכלו להביט בנופים שמעבר לקשת, לצפות בדייגים פורסים רשת, לקחת נשימה ולשמוח שאתם כאן. תצטרפו? יהיה עשר".

 

ניר פדרבוש, סמנכ"ל שיווק החברה הגיאוגרפית: "אחרי כל הקמפיינים האינטנסיביים של הערוצים המסחריים בחודש האחרון, אני חש שלכולנו מגיע עכשיו לצאת לחופשה טובה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    רוצה לפרגן - אבל לא 01/11/2017 22:43
    הגב לתגובה זו
    הפיצול ידוע כבר הרבה זמן מראש לכן אולי זו מודעה שמתיחסת למשהו אקטואלי אבל לא RTM שזו תגובה מיידית - ב-real time - למשהו שקורה שאינו מתוכנן או ידוע מראש.
  • 4.
    מיכל ה. 01/11/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    מקרה קלאסי של דאחקה על נושא שאולי מעסיק את הפרסומאים והחברים שלהם, אבל ממש לא מעניין את הציבור.
  • 3.
    פרינט גאוני (ל"ת)
    אודליה 01/11/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מעוללללללה!!! (ל"ת)
    קולגה 01/11/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משה 01/11/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    מישהו מתחנף אלייך יפה יפה כדי שתפרסם כל פיפס של המשרד הזה ביחס אחר לגמרי ממה שמשרדים אחרים מקבלים. שים לב לזה
  • לך לסדנת ניטרול קנאה וכעסים.זה יעזור לך לעור הפנים. (ל"ת)
    סער מלינרסקי 01/11/2017 12:05
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.