מנצ'. החברה הגיאוגרפית
צילום: יח"צ

הפיצול הפך לפרסומת: החברה הגיאוגרפית במודעת RTM

המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה
משה בנימין | (6)
נושאים בכתבה מנצ'

ביום הראשון לפיצול הערוצים המדובר והמתוקשר, החברה הגיאוגרפית יוצאת במודעה שמנסה לדהור על הנושא החם של השבועות האחרונים עם מודעת RTM - REAL TIME MARKETING באמצעות משרד הפרסום מנצ'.

המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה שבה שני ערוציו של נהר האמזונס ביערות הגשם בברזיל מתפצלים. בנוסף לכותרת, הטקסט הנלווה אף מרמז לזכיינים השונים: "הגיע הזמן להתנתק מהמסכים ולגלות את כל מה שלעולם יש להציע. בחוץ תוכלו להביט בנופים שמעבר לקשת, לצפות בדייגים פורסים רשת, לקחת נשימה ולשמוח שאתם כאן. תצטרפו? יהיה עשר".   ניר פדרבוש, סמנכ"ל שיווק החברה הגיאוגרפית: "אחרי כל הקמפיינים האינטנסיביים של הערוצים המסחריים בחודש האחרון, אני חש שלכולנו מגיע עכשיו לצאת לחופשה טובה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    רוצה לפרגן - אבל לא 01/11/2017 22:43
    הגב לתגובה זו
    הפיצול ידוע כבר הרבה זמן מראש לכן אולי זו מודעה שמתיחסת למשהו אקטואלי אבל לא RTM שזו תגובה מיידית - ב-real time - למשהו שקורה שאינו מתוכנן או ידוע מראש.
  • 4.
    מיכל ה. 01/11/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    מקרה קלאסי של דאחקה על נושא שאולי מעסיק את הפרסומאים והחברים שלהם, אבל ממש לא מעניין את הציבור.
  • 3.
    פרינט גאוני (ל"ת)
    אודליה 01/11/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מעוללללללה!!! (ל"ת)
    קולגה 01/11/2017 10:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משה 01/11/2017 10:51
    הגב לתגובה זו
    מישהו מתחנף אלייך יפה יפה כדי שתפרסם כל פיפס של המשרד הזה ביחס אחר לגמרי ממה שמשרדים אחרים מקבלים. שים לב לזה
  • לך לסדנת ניטרול קנאה וכעסים.זה יעזור לך לעור הפנים. (ל"ת)
    סער מלינרסקי 01/11/2017 12:05
    הגב לתגובה זו