פרסום ראשון

חזרה ללימודים: מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של HIT

עבור הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן ואלי, מדובר בסגירת מעגל מימי רגב קויצקי שהיה המשרד שטיפל בתקציב בתקופתה במשרד. התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (5)

המכרז על תקציב הפרסום של HIT, המכון הטכנולוגי חולון, הגיע לסיומו אמש עם זכיית משרד הפרסום מקאן ואלי. התקציב יצא למכרז במאי האחרון לאחר שטופל על ידי ליאו ברנט ש"ירש" אותו במצבת לקוחותיו עוד מימי רגב קויצקי, המשרד שעל שלד פעילותו הוקם ליאו ברנט יחד עם תקציבי קבוצת פובליסיס.

בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דרשה המכללה ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הפרסום וכן התחייבות שבמשרד פועלות כל המחלקות הנהוגות במשרדי פרסום ביניהן: הפקה, קריאייטיב, פלנינג, אסטרטגיה, סטודיו, רכש מדיה וכן ניהול לקוחות ויש ביכולתו לספק שירותי פרסום בתחומים המקובלים. בנוסף, נדרש מחזור של 20 מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות על פי מדדי יפעת בקרת פרסום, עם לפחות 6 מיליון שקל שהופנו לערוצים דיגיטליים ולפחות 3 לקוחות שהתקציב שלהם עולה על 3 מיליון שקל בשנה.

הזכייה של מקאן ואלי במכרז היא מעין סגירת מעגל עבור הדר גור אריה, שכיום עומדת בראש מקאן ואלי יחד עם מיכל רומי ובעברה שימשה כמנכ"ל רגב קויצקי עד לפרישתה מהתפקיד בשנת 2013, אז הוחלפה על ידי גיא קלנר, על רקע הפיכת המשרד לליאו ברנט. גור אריה טיפלה בתקציב ואף היתה זו שזכתה בו במכרז שנערך בשנת 2012. תקציב הפרסום של המכללה צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים לשנה.

HIT הוא מוסד להשכלה גבוהה המתמקד בהוראת המדעים, ההנדסה, העיצוב והטכנולוגיה. מעבר לפעילות ההוראה מתבצע במכון מחקר עיוני ומעשי. המכון מכשיר בוגרים בתחומי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, עיצוב, ניהול טכנולוגיה וטכנולוגיות למידה בעלי יכולות גבוהות. המכון הינו מוסד אקדמי עצמאי ציבורי, המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוה מל"ג, ולומדים בו כ-4,400 סטודנטים לתואר ראשון ושני. ומאות סטודנטים נוספים ביחידה ללימודי תעודה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    עצוב. באמת (ל"ת)
    מקורב לצלוחית 04/09/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בדיחה רעה (ל"ת)
    שמיל 04/09/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    היועץ מוביל, המקושר מנצח, הלקוח מפסיד. בדיחה עצובה (ל"ת)
    שמואל 04/09/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מסריח לאורך כל התהליך (ל"ת)
    חיריה 04/09/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חייט צמרת לא יכול היה לתפור את זה יותר טוב (ל"ת)
    אביZ 04/09/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.