המכון הטכנולוגי חולון HIT
צילום: עמוד הפייסבוק של המכון הטכנולוגי חולון
פרסום ראשון

חזרה ללימודים: מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של HIT

עבור הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן ואלי, מדובר בסגירת מעגל מימי רגב קויצקי שהיה המשרד שטיפל בתקציב בתקופתה במשרד. התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (5)

המכרז על תקציב הפרסום של HIT, המכון הטכנולוגי חולון, הגיע לסיומו אמש עם זכיית משרד הפרסום מקאן ואלי. התקציב יצא למכרז במאי האחרון לאחר שטופל על ידי ליאו ברנט ש"ירש" אותו במצבת לקוחותיו עוד מימי רגב קויצקי, המשרד שעל שלד פעילותו הוקם ליאו ברנט יחד עם תקציבי קבוצת פובליסיס.

בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דרשה המכללה ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הפרסום וכן התחייבות שבמשרד פועלות כל המחלקות הנהוגות במשרדי פרסום ביניהן: הפקה, קריאייטיב, פלנינג, אסטרטגיה, סטודיו, רכש מדיה וכן ניהול לקוחות ויש ביכולתו לספק שירותי פרסום בתחומים המקובלים. בנוסף, נדרש מחזור של 20 מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות על פי מדדי יפעת בקרת פרסום, עם לפחות 6 מיליון שקל שהופנו לערוצים דיגיטליים ולפחות 3 לקוחות שהתקציב שלהם עולה על 3 מיליון שקל בשנה.

הזכייה של מקאן ואלי במכרז היא מעין סגירת מעגל עבור הדר גור אריה, שכיום עומדת בראש מקאן ואלי יחד עם מיכל רומי ובעברה שימשה כמנכ"ל רגב קויצקי עד לפרישתה מהתפקיד בשנת 2013, אז הוחלפה על ידי גיא קלנר, על רקע הפיכת המשרד לליאו ברנט. גור אריה טיפלה בתקציב ואף היתה זו שזכתה בו במכרז שנערך בשנת 2012. תקציב הפרסום של המכללה צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים לשנה.

HIT הוא מוסד להשכלה גבוהה המתמקד בהוראת המדעים, ההנדסה, העיצוב והטכנולוגיה. מעבר לפעילות ההוראה מתבצע במכון מחקר עיוני ומעשי. המכון מכשיר בוגרים בתחומי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, עיצוב, ניהול טכנולוגיה וטכנולוגיות למידה בעלי יכולות גבוהות. המכון הינו מוסד אקדמי עצמאי ציבורי, המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוה מל"ג, ולומדים בו כ-4,400 סטודנטים לתואר ראשון ושני. ומאות סטודנטים נוספים ביחידה ללימודי תעודה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    עצוב. באמת (ל"ת)
    מקורב לצלוחית 04/09/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בדיחה רעה (ל"ת)
    שמיל 04/09/2017 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    היועץ מוביל, המקושר מנצח, הלקוח מפסיד. בדיחה עצובה (ל"ת)
    שמואל 04/09/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מסריח לאורך כל התהליך (ל"ת)
    חיריה 04/09/2017 10:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חייט צמרת לא יכול היה לתפור את זה יותר טוב (ל"ת)
    אביZ 04/09/2017 10:14
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.