היי גיא: גיא גולד עוזב את בלינק - לטובת פרסום אברהם

אחרי שנתיים בבלינק כמנהל קריאייטיב, עובר גולד לאותו תפקיד בפרסום אברהם, שמתכוון לשים דגש רב יותר על תחום הדיגיטל
אלכסנדר כץ | (10)

גיא גולד מצטרף למשרד הפרסום אברהם. לאייס נודע כי גולד יהיה מנהל קריאייטיב במשרד, שמתכוון לשים דגש רב יותר על תחום הדיגיטל. לפרסום אברהם הוא יצטרף מיד לאחר ראש השנה.

 

גולד עבד בשנתיים האחרונות בבלינק, שם היה מנהל קריאייטיב וניהל צוות בן 3 עובדים. עוד לפני כן היה מנהל הדיגיטל של ההתאחדות לכדורגל. בעבר היה כתב בפנאי פלוס ובידיעות אחרונות, ואף לקח חלק באחת העונות של הישרדות. גולד הוא גם אושיית פייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    העיקר להגיע לכדורגל חמישי זה לא.. יא אפס (ל"ת)
    סאני 27/09/2017 18:09
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    קופי פייסט 30/08/2017 11:14
    הגב לתגובה זו
    קופי פייסט
  • 8.
    פח 29/08/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    כל הרעיונות שלו זה של הצוות שלו
  • 7.
    אחד שמבין 29/08/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    אבל בכל זאת שיהי לו בהצלחה!
  • 6.
    אחד שיודע 29/08/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    האקזיט היחיד של בלינק הוא אקזיט של לקוחות ועובדים. בהצלחה גולדי!!! (עובדי בלינק שנשארו זה הזמן שלכם לטקבק כאן כמה אתם מעולים ותנובה ושופרסל לא פראיירים כלקוחות)
  • 5.
    ממתי מרמור בפייסבוק זה קריאייטיב? (ל"ת)
    לא כל הנוצץ גולד 29/08/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יניב 29/08/2017 16:04
    הגב לתגובה זו
    אחלה גיוס ! תתחדשו עלו והצליחו
  • 3.
    מלך, איש קראיטיב מעולה, ואדם נפלא. מתה עליו (ל"ת)
    תותח 29/08/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דווקא כשנפתחת הדלת ל-HAVAS הוא עוזב? (ל"ת)
    חבל 29/08/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ממתי פוסטים בפייסבוק הפכו לקריאייטיב? (ל"ת)
    משה משה 29/08/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.