היי גיא: גיא גולד עוזב את בלינק - לטובת פרסום אברהם
גיא גולד מצטרף למשרד הפרסום אברהם. לאייס נודע כי גולד יהיה מנהל קריאייטיב במשרד, שמתכוון לשים דגש רב יותר על תחום הדיגיטל. לפרסום אברהם הוא יצטרף מיד לאחר ראש השנה.
גולד עבד בשנתיים האחרונות בבלינק, שם היה מנהל קריאייטיב וניהל צוות בן 3 עובדים. עוד לפני כן היה מנהל הדיגיטל של ההתאחדות לכדורגל. בעבר היה כתב בפנאי פלוס ובידיעות אחרונות, ואף לקח חלק באחת העונות של הישרדות. גולד הוא גם אושיית פייסבוק עם עשרות אלפי עוקבים.
- 10.העיקר להגיע לכדורגל חמישי זה לא.. יא אפס (ל"ת)סאני 27/09/2017 18:09הגב לתגובה זו
- 9.קופי פייסט 30/08/2017 11:14הגב לתגובה זוקופי פייסט
- 8.פח 29/08/2017 17:41הגב לתגובה זוכל הרעיונות שלו זה של הצוות שלו
- 7.אחד שמבין 29/08/2017 16:57הגב לתגובה זואבל בכל זאת שיהי לו בהצלחה!
- 6.אחד שיודע 29/08/2017 16:44הגב לתגובה זוהאקזיט היחיד של בלינק הוא אקזיט של לקוחות ועובדים. בהצלחה גולדי!!! (עובדי בלינק שנשארו זה הזמן שלכם לטקבק כאן כמה אתם מעולים ותנובה ושופרסל לא פראיירים כלקוחות)
- 5.ממתי מרמור בפייסבוק זה קריאייטיב? (ל"ת)לא כל הנוצץ גולד 29/08/2017 16:32הגב לתגובה זו
- 4.יניב 29/08/2017 16:04הגב לתגובה זואחלה גיוס ! תתחדשו עלו והצליחו
- 3.מלך, איש קראיטיב מעולה, ואדם נפלא. מתה עליו (ל"ת)תותח 29/08/2017 15:57הגב לתגובה זו
- 2.דווקא כשנפתחת הדלת ל-HAVAS הוא עוזב? (ל"ת)חבל 29/08/2017 15:54הגב לתגובה זו
- 1.ממתי פוסטים בפייסבוק הפכו לקריאייטיב? (ל"ת)משה משה 29/08/2017 14:14הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
