
שטראוס מציעה: הקרמבו הראשון בשנה למכירה ב-eBay
שיתוף פעולה בין גלידות שטראוס (מבית יונליוור) ו-eBay ישראל מנסה להפוך את האהדה הישראלית לקרמבו לסנסציה ויראלית באמצעות מכירה פומבית של ארגז הקרמבו הראשון של השנה במכירה פומבית. עם זאת, הניסיון המלאכותי לייצר ביקוש ושיח הוא חלק ממהלך התנדבותי של שתי החברות עבור תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים שתחגוג השנה 15 שנות פעילות.
היום בבוקר (יום ה) עלתה לאוויר המכירה הפומבית באתר eBay. המכירה תימשך 10 ימים, טרום פתיחת העונה הרשמית של הקרמבו. נכון לעכשיו מחיר החבילה עומד על 36 דולרים (כ-130 שקלים) לאחר 17 הצעות (בידים) כאשר ההכנסות מהמכירה ייתרמו לתנועה.
מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל, אלעד גולדנברג: "אנו נרגשים תמיד שנקרית בדרכנו הזדמנות לחבור למותג ומוצר שהוא כל כך ישראלי כמו הקרמבו של גלידת שטראוס. אנו רואים באיביי פלטפורמה ובמה מצוינת לקידום נושאים חברתיים ותרומות לקהילה, ומקווים שאכן יאספו כמה שיותר כספים עבור ארגון כנפיים של קרמבו מפעילות זו".
לורה קרן, מנהלת שיווק גלידת שטראוס : "מדי עונה יש עניין רב סביב הקרמבו וישראלים רבים מחכים להגעתו לחנויות. אנו שמחים על ההזדמנות לרתום את הציפייה הרבה לקרמבו עם תרומה לקהילה ומודים ל-eBay על שיתוף פעולה ראשון מסוגו".
- 1.רעיון יפה (ל"ת)משה 17/08/2017 10:54הגב לתגובה זו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.