מאור בן נעים תובע 2.5 מיליון ש' מ'פרסום אברהם' עמו עבד
משרד הפרסום אברהם בבעלותם של יריב אברהם, נסים מויאל ודודיק כץ ניצב בפני תביעה על סך 2.55 מיליון שקלים בבית המשפט המחוזי בתל אביב. את התביעה הגיש מאור בן נעים, איש דיגיטל, בעליו של משרד דה וולף מרקטינג המתמחה בפרפורמנס - שיווק דיגיטאלי ומכירות לידים. בן נעים תובע בגין הפרת שותפות, כספית, פגיעה במוניטין, הפרת חוזה, נזיקין עשיית עושר שלא במשפט, לשון הרע וצו למתן חשבונות.
על פי כתב התביעה בן נעים (28) הכיר את יריב אברהם כשעבדו יחד על קמפיין הבחירות של מפלגת יש עתיד. אז גם נרקמה בין השניים התכנית להקים חברה משותפת שבן נעים יעמוד בראשה בצד המקצועי ופרסום אברהם יהיה אחראי על גיוס הלקוחות. לדברי בן נעים החלוקה בין הצדדים הייתה שוויונית כך ש'אברהם' והוא חלקו בינים את הרווחים וההכנסות שווה בשווה - 50% לכל צד.
מכתב התביעה עולה כי בן נעים טוען שמשרד הפרסום הפר בחוסר תום לב הסכמה לשותפות שנכרתה ביניהם במאי 2015. לחיזוק גרסתו בן נעים מציין שבמשך כל התקופה בה עבד עם פרסום אברהם שילם את מחצית משכרם של העובדים הכפופים לפעילות.
בן נעים מגולל בכתב התביעה את השתלשלות האירועים מיום ההסכמה לצאת לדרך יחד. לדבריו יריב אברהם היה אחראי לגיוס לקוחות ופיתוח הפן העסקי של השותפות אך במקום זאת העמיד עובד אחר במקומו שאינו מוכשר לעבודה זו. לאחר מכן צירף יריב אברהם את גיסו (אח של אשתו) יונתן לחברה לצד דרישה מתובע, בן נעים, כי זה יכשיר את יונתן ויעביר אליו את כל הידע המקצועי הנדרש. בנקודה זו טוען בן נעים, הוא הבין שמטרתו של אברהם היא לדחוק את רגליו החוצה מהשותפות לאחר שגיוס יוכל להחליף את בן נעים בהצלחה.
- השלב הזמני ב'לעומק התודעה' הסתיים: מסתמן שתקציב אירוקה עובר ל'אברהם'
- לקראת חגיגות היובל: משרד הפרסום 'אברהם' יטפל בתקציב של 'מוזיאון ישראל'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל
על פי טענת בן נעים, לאחר שנתן אמון במשרד, זה גרר אותו במשך כל התקופה עם חוזים שלא תוקנו מעולם ושהיו אמורים לעגן את השותפות. לבסוף - כאשר היו בתהליכי פתיחת החברה נאמר לי שישמש כשותף אך החברה תוגדר כספקית, הסכם עליו חתם כאשר כיום הוא מבין שהמשרד התנהל מולו בחוסר תום לב, כך לדבריו.
בכתב התביעה ישנה גם התייחסות לסעיף לשון הרע כנגד התובע מצד משרד הפרסום. בן נעים טוען כי המשרד הפיץ שקרים כנגדו בקרב לקוחות, על כך שהשתגע, התאשפז ומצבו הנפשי אינו תקין. בכך געו בשמו הטוב, תוך ביזויו והשפלתו ברבים.
בשורה התחתונה דורש בן נעים פיצוי בגין אבדן הכנסות פוטנציאלי על סך 1 מיליון שקלים לשנה ומתוך הנחה שתקופה סבירה לפעילות משותפת עומדת על כ-5 שנים, אזי 5 מיליון שקלים. מטעמי אגרה, סכום התביעה בסעיף זה הועמד על 2.2 מיליון שקלים. על כך יש להוסיף פיצוי בגין הפרת הסכם ושותפות בסך 200 אלף שקלים, פיצוי בגין ךשון הרע על סך 100 אלף שקלים ופיצוי בגין נזקים כלכליים עתידיים על סך 50 אלף שקלים.
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
ממשרד הפרסום אברהם נמסר בתגובה: "למזלנו יש בית משפט ואנחנו סומכים עליו שיראה את התמונה המלאה".
- 3.יש לו פרצוף של פרובוקטור! (ל"ת)ענף מלא בחלאות 01/08/2017 13:29הגב לתגובה זו
- יש לו פרצוף של חזרזיר (ל"ת)מאור 01/08/2017 20:58הגב לתגובה זו
- 2.jack 01/08/2017 12:54הגב לתגובה זוhe is one of the most stupid people iv ever met. for sure - ill never recomend him
- You know nothing Jack shit (ל"ת)Tomy 01/08/2017 18:07הגב לתגובה זו
- 1.ג׳יזס 01/08/2017 12:22הגב לתגובה זועליך
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
