
1,342 שיתופים ב-48 שעות: רועי כפרי עם פלא חדש למילקי שוט
ביום שישי ב-10:06 בבוקר העלה היוצר רועי כפרי בעמוד הפייסבוק שלו סרטון פרסומת חדש שהכין למילקי שוט. תוך 48 שעות רשם הסרטון 246 אלף צפיות, מעל ל-11 אלף לייקים ו-1,342 שיתופים בפייסבוק. בערוץ היוטיוב של מילקי עומד מונה הצפיות על קצת יותר מ-50 אלף. לאחר 4 סרטונים שכתב וכיכב בהם עבור מילקי, כפרי מצליח להתעלות על עצמו ולהעלות את הרף עם הפקה קולנועית מרשימה שהמונח פרסומת רק מקטין אותה.
ובכל זאת, סיפור המסגרת נחתם עם חיבור למוצר החדש מבית שטראוס תחת המותג מילקי - מילקי שוט. הסרטון מציג את סיפורו של יצור כלאיים חללי, מן חייזר/כוכב לכת/חללית/מגנט עצום, בצורת כפית בעל 3 עיניים, ששט בגלקסיה בבדידות ומחפש אחר בת זוג, כפית, כדי להפוך לזוג כפיות.
לצד מוזיקה חללית שגם עליה אחראים כפרי וצוותו, הכף החייזרי שואב מכדור הארץ את כל הכפיות שהוא מצליח לאתר כשהוא גורם לסערה רבתי שמגיעה לדיונים בחדשות על אופן ההתמודדות עם התופעה החדשה. בהופעת אורח שמוסיפה ממד דרמטי משתתפת גם קריינית החדשות המיתולוגית דליה מזור.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
קרדיטים: מילקי מציג, מילקי שוט - לרגעים בלי כפיות רועי כפרי ואדלר חומסקי. בימוי, עריכה, מוסיקה ומשחק: רועי כפרי כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי מפיקים : מיקה תימור ונתן שוטנפלס
משרד פרסום - אדלר חומסקי סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל מנהל קריאייטיב - אבירם לוי סופרוויזרית - מיכל יצחקי תקציבאית - רויטל שיף מפיקה - ליאור שוויקי מנהלת טראפיק ופרוייקטים - גלית סימן טוב טראפיק - תאיר בן עמי מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן
מגישת מהדורה: דליה מזור סבתא: אסתר אדמון כתב כלכלי: תום חודורוב כתב בטחוני: איציק גרבר חברת כנסת: שני רוטנברג חזאי: אלי ריינמן אמא ותינוק: טל ובר לופסקו בני זוג רומנטים: דניאל עוזיאל לבוביץ, נמרוד לבוביץ היפסטר: תום מטקלף
- תשתיות חדשות ביהודה ושומרון: אושרו הזוכים להקמת 22 אתרי סלולר חדשים
- "הבוגדים" של רשת מובילה; חדשות 12 שומרת על יתרון במהדורות
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
צילום: רומן לינצקי הפקה בפועל: נבו יעקובוביץ׳ בית פוסט: גראויטי SFX SUPERVISOR: איתי שיף DIRECTOR OF ANIMATION: אלעד יצחקי אורי מורג :LEAD VFX ARTIST VFX ARTIST: גיא לובין יואב סבריגו :HEAD OF VFX HEAD OF DESIGN: סשה קיזין DESIGN: דימה ורניגור DESIGN: טליה פיוקס אופיר קופרשמידט :POST PRODUCTION PRODUCER ליהוק: שירן שהרבני ע. במאי: מלינה קרפוביץ' ארט: אודי טוגנדרייך
הפקת פס-קול: רועי כפרי מיקס: אורי שוחט להאזנה והורדה: https://roykafri.bandcamp.com/track/--19
הלבשה: חן גלעדי איפור: רויטל כהן תאורה: ליאור פרי גריפ: גולן קביאט פעלולים: סרגיי קלימקין (kepa stunts) מקליט: ניר אביעם סטורי בורד: יואב שטיבלמן ניהול ותיאום הפקה: רותם עמור סט דרסר: אמיר ירון מנהל לוקיישן: אבי שבע, עירן טרבלסי ע. צלם ראשון: גבי וויסמן ע. צלם שני: שי בן אריה עוזר תאורה: אבישי אזלואי, יאנה מיטניק צילום דרון: גדי פורטנוי עוזר ארט: עינת תלם ע. גריפ: רונן יהלומי, ניר הררי. מנהל מחנה: אסטבן ג'אספר. ע הפקה: תומר יחיאלי, אור סיה, מתן בן מוש. דוגם: עומר לשם. נערת מים: מנרה ניוורון. ע. איפור: נועם בן משה.
ייצוג: רועי הולדר
תודות: שני גרובר ועומר גרשון - מלון בראון tlv, מובי מובייל, אולפני סאן וידאו, סיגל כפרי, ירון ברוידא, רונן הרטאן, גדי פורטנוי וניב מג׳ר
- 9.דוד 20/08/2017 17:51הגב לתגובה זופרסומת אינפנטלית לגמרי.
- 8.מסכימה עם הקרדיטים נראה צריך שם לא מעט תיקונים (ל"ת)ליהי 31/07/2017 08:00הגב לתגובה זו
- 7.מיקי 30/07/2017 18:32הגב לתגובה זומוצר שלא צריך כפית - נעלמו הכפיות... הכי בנאלי ולא חדשני: ביצוע בן זונה!!!! מקבץ הדאחקות... סביר... לא יותר
- 6.אבי 30/07/2017 16:10הגב לתגובה זוזה נראה כמו משהו שרק בתוך הברנז'ה מתלהבים ממנו. בתור צופה פשוט, זה נראה מושקע ומצליח לשבור שגרה, אך לא מעבר. אינני רואה את הגאונות. כנראה שצריך להיות מקצוען כדי לקלוט את הניואנסים. אשמח להסבר.
- גיל באיער 04/08/2017 14:06הגב לתגובה זוקינוח זה משהו שחייבים, אבל חייבים לאכול עם כפית. מוס, גלידה, מלבי, מעדן, מה שלא תרצה. חייבים כפית... מילקי החליטו שהם רוצים לייצר נישה חדשה ולנסות למכור קינוח ששותים אותו... אבל איך, לעזאזל, שוברים לאנשים את הסטיגמה האלמותית שקינוח אוכלים עם כפית?!! מהסיבה הזאת, באה הפרסומת הזאת כדי, בעצם, לשאול אותנו את השאלה: ״מה היינו עושים בעולם ללא כפיות?״. מוצב בפנינו חייזר (שבהתחלה, אנו חוששים שהוא מפחיד/אוייב אך מתגלה כחמוד) שלוקח לנו את הכפיות. אנשים שאוכלים במסעדה (כולל קינוח)-לא יכולים לאכול-מכיוון שהכפילות נשאבות אל על. ואז מגיע הפתרון: הכל בסדר... החייזר לא מאיים על שלומנו... הוא בסה״כ זקוק לכפיות שלנו, המתוק הזה, לצרכים הרומנטיים שלו. אבל אנחנו מסודרים-כי יש לנו מילקי ללא כפיות ואנחנו יכולים ״לאכול״ אותו גם ללא כפית. אנחנו פשוט שותים את הקינוח החדשני הזה. כי מי צריך כפית למילקי הזה? כדי ליצור קינוח מסוג שונה-היה צורך למכור את הרעיון שלא צריך כפית כדי לצרוך קינוח. לכן, הפרסומת הזאת (איך היינו ״שורדים״ בעולם ללא כפיות?) היא מבריקה בעיניי.
- 5.צוחק 30/07/2017 14:48הגב לתגובה זויש היום חמישה שישה במאים שמפרקים את הרשת בכל מה שהם נוגעים. כפרי הוא המוביל בהם אבל המצחיק הוא שאשכרה משרדי הפירסום חושבים שזה בגללם. תבינו זה רק הבמאי היוצר מסוגל לעשות צפיות ושיירים - רק!
- 4.מישהו מאדלר 30/07/2017 13:06הגב לתגובה זולמי אכפת?! עוד זהב לאוסף! תאכלו ת׳לב באומן ומקאן. תמשיכו לחשוב על קריאייטיב ואנחנו נמשיך להיות בקרדיטים!
- 3.טל 30/07/2017 11:01הגב לתגובה זוזה עתיד הקריאייטיב ,טאלנטים ויוצרים מוכשרים ולא דינוזאורים כמו המשרדים הגדולים .
- אכן לא ברור על מה ריבן אחראי ואת מי מנהל הקריאייטיב מנהל. (ל"ת)דן 30/07/2017 12:27הגב לתגובה זו
- 2.אחד שמבין 30/07/2017 10:31הגב לתגובה זוהמצעד השבוע היה מביש ,ואכן מביך לשים את הפרסומות הירודות שהיו השבוע ליד יצירת אומנות כזאת
- 1.לי 30/07/2017 10:29הגב לתגובה זוממש לא אהבתי את זה, חוץ מהויזואליות המושקעת הרעיון כל כך לא מעניין וכל כך סתמי, בכלל בכלל לא אהבתי
- גננ 20/08/2017 17:52הגב לתגובה זואכן זבל!
- סתמי? תחשוב אתה על פרסומת למוצר ללא כפית?? (ל"ת)גיל 04/08/2017 14:09הגב לתגובה זו
- אור 30/07/2017 11:16הגב לתגובה זואבל את הפרסומת של מצעד אייס עם אהבת