1,342 שיתופים ב-48 שעות: רועי כפרי עם פלא חדש למילקי שוט
ביום שישי ב-10:06 בבוקר העלה היוצר רועי כפרי בעמוד הפייסבוק שלו סרטון פרסומת חדש שהכין למילקי שוט. תוך 48 שעות רשם הסרטון 246 אלף צפיות, מעל ל-11 אלף לייקים ו-1,342 שיתופים בפייסבוק. בערוץ היוטיוב של מילקי עומד מונה הצפיות על קצת יותר מ-50 אלף. לאחר 4 סרטונים שכתב וכיכב בהם עבור מילקי, כפרי מצליח להתעלות על עצמו ולהעלות את הרף עם הפקה קולנועית מרשימה שהמונח פרסומת רק מקטין אותה.
ובכל זאת, סיפור המסגרת נחתם עם חיבור למוצר החדש מבית שטראוס תחת המותג מילקי - מילקי שוט. הסרטון מציג את סיפורו של יצור כלאיים חללי, מן חייזר/כוכב לכת/חללית/מגנט עצום, בצורת כפית בעל 3 עיניים, ששט בגלקסיה בבדידות ומחפש אחר בת זוג, כפית, כדי להפוך לזוג כפיות.
לצד מוזיקה חללית שגם עליה אחראים כפרי וצוותו, הכף החייזרי שואב מכדור הארץ את כל הכפיות שהוא מצליח לאתר כשהוא גורם לסערה רבתי שמגיעה לדיונים בחדשות על אופן ההתמודדות עם התופעה החדשה. בהופעת אורח שמוסיפה ממד דרמטי משתתפת גם קריינית החדשות המיתולוגית דליה מזור.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים:
מילקי מציג, מילקי שוט - לרגעים בלי כפיות
רועי כפרי ואדלר חומסקי.
בימוי, עריכה, מוסיקה ומשחק: רועי כפרי
כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי
מפיקים : מיקה תימור ונתן שוטנפלס
משרד פרסום - אדלר חומסקי
סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל
מנהל קריאייטיב - אבירם לוי
סופרוויזרית - מיכל יצחקי
תקציבאית - רויטל שיף
מפיקה - ליאור שוויקי
מנהלת טראפיק ופרוייקטים - גלית סימן טוב
טראפיק - תאיר בן עמי
מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן
מגישת מהדורה: דליה מזור
סבתא: אסתר אדמון
כתב כלכלי: תום חודורוב
כתב בטחוני: איציק גרבר
חברת כנסת: שני רוטנברג
חזאי: אלי ריינמן
אמא ותינוק: טל ובר לופסקו
בני זוג רומנטים: דניאל עוזיאל לבוביץ, נמרוד לבוביץ
היפסטר: תום מטקלף
צילום: רומן לינצקי
הפקה בפועל: נבו יעקובוביץ׳
בית פוסט: גראויטי
SFX SUPERVISOR: איתי שיף
DIRECTOR OF ANIMATION: אלעד יצחקי
אורי מורג :LEAD VFX ARTIST
VFX ARTIST: גיא לובין
יואב סבריגו :HEAD OF VFX
HEAD OF DESIGN: סשה קיזין
DESIGN: דימה ורניגור
DESIGN: טליה פיוקס
אופיר קופרשמידט :POST PRODUCTION PRODUCER
ליהוק: שירן שהרבני
ע. במאי: מלינה קרפוביץ'
ארט: אודי טוגנדרייך
הפקת פס-קול: רועי כפרי
מיקס: אורי שוחט
להאזנה והורדה:
https://roykafri.bandcamp.com/track/--19
הלבשה: חן גלעדי
איפור: רויטל כהן
תאורה: ליאור פרי
גריפ: גולן קביאט
פעלולים: סרגיי קלימקין (kepa stunts)
מקליט: ניר אביעם
סטורי בורד: יואב שטיבלמן
ניהול ותיאום הפקה: רותם עמור
סט דרסר: אמיר ירון
מנהל לוקיישן: אבי שבע, עירן טרבלסי
ע. צלם ראשון: גבי וויסמן
ע. צלם שני: שי בן אריה
עוזר תאורה: אבישי אזלואי, יאנה מיטניק
צילום דרון: גדי פורטנוי
עוזר ארט: עינת תלם
ע. גריפ: רונן יהלומי, ניר הררי.
מנהל מחנה: אסטבן ג'אספר.
ע הפקה: תומר יחיאלי, אור סיה, מתן בן מוש.
דוגם: עומר לשם.
נערת מים: מנרה ניוורון.
ע. איפור: נועם בן משה.
ייצוג: רועי הולדר
תודות: שני גרובר ועומר גרשון - מלון בראון tlv, מובי מובייל, אולפני סאן וידאו, סיגל כפרי, ירון ברוידא, רונן הרטאן, גדי פורטנוי וניב מג׳ר
- 9.דוד 20/08/2017 17:51הגב לתגובה זופרסומת אינפנטלית לגמרי.
- 8.מסכימה עם הקרדיטים נראה צריך שם לא מעט תיקונים (ל"ת)ליהי 31/07/2017 08:00הגב לתגובה זו
- 7.מיקי 30/07/2017 18:32הגב לתגובה זומוצר שלא צריך כפית - נעלמו הכפיות... הכי בנאלי ולא חדשני: ביצוע בן זונה!!!! מקבץ הדאחקות... סביר... לא יותר
- 6.אבי 30/07/2017 16:10הגב לתגובה זוזה נראה כמו משהו שרק בתוך הברנז'ה מתלהבים ממנו. בתור צופה פשוט, זה נראה מושקע ומצליח לשבור שגרה, אך לא מעבר. אינני רואה את הגאונות. כנראה שצריך להיות מקצוען כדי לקלוט את הניואנסים. אשמח להסבר.
- גיל באיער 04/08/2017 14:06הגב לתגובה זוקינוח זה משהו שחייבים, אבל חייבים לאכול עם כפית. מוס, גלידה, מלבי, מעדן, מה שלא תרצה. חייבים כפית... מילקי החליטו שהם רוצים לייצר נישה חדשה ולנסות למכור קינוח ששותים אותו... אבל איך, לעזאזל, שוברים לאנשים את הסטיגמה האלמותית שקינוח אוכלים עם כפית?!! מהסיבה הזאת, באה הפרסומת הזאת כדי, בעצם, לשאול אותנו את השאלה: ״מה היינו עושים בעולם ללא כפיות?״. מוצב בפנינו חייזר (שבהתחלה, אנו חוששים שהוא מפחיד/אוייב אך מתגלה כחמוד) שלוקח לנו את הכפיות. אנשים שאוכלים במסעדה (כולל קינוח)-לא יכולים לאכול-מכיוון שהכפילות נשאבות אל על. ואז מגיע הפתרון: הכל בסדר... החייזר לא מאיים על שלומנו... הוא בסה״כ זקוק לכפיות שלנו, המתוק הזה, לצרכים הרומנטיים שלו. אבל אנחנו מסודרים-כי יש לנו מילקי ללא כפיות ואנחנו יכולים ״לאכול״ אותו גם ללא כפית. אנחנו פשוט שותים את הקינוח החדשני הזה. כי מי צריך כפית למילקי הזה? כדי ליצור קינוח מסוג שונה-היה צורך למכור את הרעיון שלא צריך כפית כדי לצרוך קינוח. לכן, הפרסומת הזאת (איך היינו ״שורדים״ בעולם ללא כפיות?) היא מבריקה בעיניי.
- 5.צוחק 30/07/2017 14:48הגב לתגובה זויש היום חמישה שישה במאים שמפרקים את הרשת בכל מה שהם נוגעים. כפרי הוא המוביל בהם אבל המצחיק הוא שאשכרה משרדי הפירסום חושבים שזה בגללם. תבינו זה רק הבמאי היוצר מסוגל לעשות צפיות ושיירים - רק!
- 4.מישהו מאדלר 30/07/2017 13:06הגב לתגובה זולמי אכפת?! עוד זהב לאוסף! תאכלו ת׳לב באומן ומקאן. תמשיכו לחשוב על קריאייטיב ואנחנו נמשיך להיות בקרדיטים!
- 3.טל 30/07/2017 11:01הגב לתגובה זוזה עתיד הקריאייטיב ,טאלנטים ויוצרים מוכשרים ולא דינוזאורים כמו המשרדים הגדולים .
- אכן לא ברור על מה ריבן אחראי ואת מי מנהל הקריאייטיב מנהל. (ל"ת)דן 30/07/2017 12:27הגב לתגובה זו
- 2.אחד שמבין 30/07/2017 10:31הגב לתגובה זוהמצעד השבוע היה מביש ,ואכן מביך לשים את הפרסומות הירודות שהיו השבוע ליד יצירת אומנות כזאת
- 1.לי 30/07/2017 10:29הגב לתגובה זוממש לא אהבתי את זה, חוץ מהויזואליות המושקעת הרעיון כל כך לא מעניין וכל כך סתמי, בכלל בכלל לא אהבתי
- גננ 20/08/2017 17:52הגב לתגובה זואכן זבל!
- סתמי? תחשוב אתה על פרסומת למוצר ללא כפית?? (ל"ת)גיל 04/08/2017 14:09הגב לתגובה זו
- אור 30/07/2017 11:16הגב לתגובה זואבל את הפרסומת של מצעד אייס עם אהבת
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
