TV

1,342 שיתופים ב-48 שעות: רועי כפרי עם פלא חדש למילקי שוט

הסרטון החמישי של רועי כפרי עבור מילקי מציב רף חדש עם תצוגה קולנועית מרשימה באווירה חללית מהפנטת, ונתוני צפיות מרשימים בסוף השבוע
משה בנימין | (14)

ביום שישי ב-10:06 בבוקר העלה היוצר רועי כפרי בעמוד הפייסבוק שלו סרטון פרסומת חדש שהכין למילקי שוט. תוך 48 שעות רשם הסרטון 246 אלף צפיות, מעל ל-11 אלף לייקים ו-1,342 שיתופים בפייסבוק. בערוץ היוטיוב של מילקי עומד מונה הצפיות על קצת יותר מ-50 אלף. לאחר 4 סרטונים שכתב וכיכב בהם עבור מילקי, כפרי מצליח להתעלות על עצמו ולהעלות את הרף עם הפקה קולנועית מרשימה שהמונח פרסומת רק מקטין אותה. 

ובכל זאת, סיפור המסגרת נחתם עם חיבור למוצר החדש מבית שטראוס תחת המותג מילקי - מילקי שוט. הסרטון מציג את סיפורו של יצור כלאיים חללי, מן חייזר/כוכב לכת/חללית/מגנט עצום, בצורת כפית בעל 3 עיניים, ששט בגלקסיה בבדידות ומחפש אחר בת זוג, כפית, כדי להפוך לזוג כפיות. 

לצד מוזיקה חללית שגם עליה אחראים כפרי וצוותו, הכף החייזרי שואב מכדור הארץ את כל הכפיות שהוא מצליח לאתר כשהוא גורם לסערה רבתי שמגיעה לדיונים בחדשות על אופן ההתמודדות עם התופעה החדשה. בהופעת אורח שמוסיפה ממד דרמטי משתתפת גם קריינית החדשות המיתולוגית דליה מזור

 

קרדיטים:

מילקי מציג, מילקי שוט - לרגעים בלי כפיות

רועי כפרי ואדלר חומסקי.

בימוי, עריכה, מוסיקה ומשחק: רועי כפרי

כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי

מפיקים : מיקה תימור ונתן שוטנפלס

משרד פרסום - אדלר חומסקי

סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן

סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל

מנהל קריאייטיב - אבירם לוי

סופרוויזרית - מיכל יצחקי

תקציבאית - רויטל שיף

מפיקה - ליאור שוויקי

מנהלת טראפיק ופרוייקטים - גלית סימן טוב

טראפיק - תאיר בן עמי

מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן

מגישת מהדורה: דליה מזור

סבתא: אסתר אדמון

כתב כלכלי: תום חודורוב

כתב בטחוני: איציק גרבר

חברת כנסת: שני רוטנברג

חזאי: אלי ריינמן

אמא ותינוק: טל ובר לופסקו

בני זוג רומנטים: דניאל עוזיאל לבוביץ, נמרוד לבוביץ

היפסטר: תום מטקלף

צילום: רומן לינצקי

הפקה בפועל: נבו יעקובוביץ׳

בית פוסט: גראויטי

SFX SUPERVISOR: איתי שיף

DIRECTOR OF ANIMATION: אלעד יצחקי

אורי מורג :LEAD VFX ARTIST

VFX ARTIST: גיא לובין

יואב סבריגו :HEAD OF VFX

HEAD OF DESIGN: סשה קיזין

DESIGN: דימה ורניגור

DESIGN: טליה פיוקס

אופיר קופרשמידט :POST PRODUCTION PRODUCER

ליהוק: שירן שהרבני

ע. במאי: מלינה קרפוביץ'

ארט: אודי טוגנדרייך

הפקת פס-קול: רועי כפרי

מיקס: אורי שוחט

להאזנה והורדה:

https://roykafri.bandcamp.com/track/--19

הלבשה: חן גלעדי

איפור: רויטל כהן

תאורה: ליאור פרי

גריפ: גולן קביאט

פעלולים: סרגיי קלימקין (kepa stunts)

מקליט: ניר אביעם

סטורי בורד: יואב שטיבלמן

ניהול ותיאום הפקה: רותם עמור

סט דרסר: אמיר ירון

מנהל לוקיישן: אבי שבע, עירן טרבלסי

ע. צלם ראשון: גבי וויסמן

ע. צלם שני: שי בן אריה

עוזר תאורה: אבישי אזלואי, יאנה מיטניק

צילום דרון: גדי פורטנוי

עוזר ארט: עינת תלם

ע. גריפ: רונן יהלומי, ניר הררי.

מנהל מחנה: אסטבן ג'אספר.

ע הפקה: תומר יחיאלי, אור סיה, מתן בן מוש.

דוגם: עומר לשם.

נערת מים: מנרה ניוורון.

ע. איפור: נועם בן משה.

ייצוג: רועי הולדר

תודות: שני גרובר ועומר גרשון - מלון בראון tlv, מובי מובייל, אולפני סאן וידאו, סיגל כפרי, ירון ברוידא, רונן הרטאן, גדי פורטנוי וניב מג׳ר

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    דוד 20/08/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    פרסומת אינפנטלית לגמרי.
  • 8.
    מסכימה עם הקרדיטים נראה צריך שם לא מעט תיקונים (ל"ת)
    ליהי 31/07/2017 08:00
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מיקי 30/07/2017 18:32
    הגב לתגובה זו
    מוצר שלא צריך כפית - נעלמו הכפיות... הכי בנאלי ולא חדשני: ביצוע בן זונה!!!! מקבץ הדאחקות... סביר... לא יותר
  • 6.
    אבי 30/07/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    זה נראה כמו משהו שרק בתוך הברנז'ה מתלהבים ממנו. בתור צופה פשוט, זה נראה מושקע ומצליח לשבור שגרה, אך לא מעבר. אינני רואה את הגאונות. כנראה שצריך להיות מקצוען כדי לקלוט את הניואנסים. אשמח להסבר.
  • גיל באיער 04/08/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    קינוח זה משהו שחייבים, אבל חייבים לאכול עם כפית. מוס, גלידה, מלבי, מעדן, מה שלא תרצה. חייבים כפית... מילקי החליטו שהם רוצים לייצר נישה חדשה ולנסות למכור קינוח ששותים אותו... אבל איך, לעזאזל, שוברים לאנשים את הסטיגמה האלמותית שקינוח אוכלים עם כפית?!! מהסיבה הזאת, באה הפרסומת הזאת כדי, בעצם, לשאול אותנו את השאלה: ״מה היינו עושים בעולם ללא כפיות?״. מוצב בפנינו חייזר (שבהתחלה, אנו חוששים שהוא מפחיד/אוייב אך מתגלה כחמוד) שלוקח לנו את הכפיות. אנשים שאוכלים במסעדה (כולל קינוח)-לא יכולים לאכול-מכיוון שהכפילות נשאבות אל על. ואז מגיע הפתרון: הכל בסדר... החייזר לא מאיים על שלומנו... הוא בסה״כ זקוק לכפיות שלנו, המתוק הזה, לצרכים הרומנטיים שלו. אבל אנחנו מסודרים-כי יש לנו מילקי ללא כפיות ואנחנו יכולים ״לאכול״ אותו גם ללא כפית. אנחנו פשוט שותים את הקינוח החדשני הזה. כי מי צריך כפית למילקי הזה? כדי ליצור קינוח מסוג שונה-היה צורך למכור את הרעיון שלא צריך כפית כדי לצרוך קינוח. לכן, הפרסומת הזאת (איך היינו ״שורדים״ בעולם ללא כפיות?) היא מבריקה בעיניי.
  • 5.
    צוחק 30/07/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    יש היום חמישה שישה במאים שמפרקים את הרשת בכל מה שהם נוגעים. כפרי הוא המוביל בהם אבל המצחיק הוא שאשכרה משרדי הפירסום חושבים שזה בגללם. תבינו זה רק הבמאי היוצר מסוגל לעשות צפיות ושיירים - רק!
  • 4.
    מישהו מאדלר 30/07/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    למי אכפת?! עוד זהב לאוסף! תאכלו ת׳לב באומן ומקאן. תמשיכו לחשוב על קריאייטיב ואנחנו נמשיך להיות בקרדיטים!
  • 3.
    טל 30/07/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    זה עתיד הקריאייטיב ,טאלנטים ויוצרים מוכשרים ולא דינוזאורים כמו המשרדים הגדולים .
  • אכן לא ברור על מה ריבן אחראי ואת מי מנהל הקריאייטיב מנהל. (ל"ת)
    דן 30/07/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחד שמבין 30/07/2017 10:31
    הגב לתגובה זו
    המצעד השבוע היה מביש ,ואכן מביך לשים את הפרסומות הירודות שהיו השבוע ליד יצירת אומנות כזאת
  • 1.
    לי 30/07/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    ממש לא אהבתי את זה, חוץ מהויזואליות המושקעת הרעיון כל כך לא מעניין וכל כך סתמי, בכלל בכלל לא אהבתי
  • גננ 20/08/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    אכן זבל!
  • סתמי? תחשוב אתה על פרסומת למוצר ללא כפית?? (ל"ת)
    גיל 04/08/2017 14:09
    הגב לתגובה זו
  • אור 30/07/2017 11:16
    הגב לתגובה זו
    אבל את הפרסומת של מצעד אייס עם אהבת
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.