לוגו שנת ה-70 של מדינת ישראל, אל על
צילום: יחצ

בניית אתרים בהתאמה אישית

כתיבת המומחים |

החשיבות שבבניית אתר אישי ועסקי עולה בשנים האחרונות באופן משמעותי. ולצד הצורך הזה ניתן למצוא גם לא מעט פתרונות "אוטומטיים" ואפילו חינמיים שבאים לייצר לכם אתרים בסדרי גודל שונים במחירי רצפה, או מעניקים לכם את הכלים לעשות את הכל בעצמכם. אך השאלה היא, האם זה מאפשר לכם לייצר מותג? ולמרבה הצער, התשובה היא לרוב שלילית.

מהו מיתוג וכיצד הוא בא לידי ביטוי בבניית אתר?

מיתוג זהו תהליך של יצירת תדמית מסוימת סביב הפעילות שלכם, בין אם מדובר באספקת שירותים בסיסיים של אדם אחד, או פעילות של ארגון המונה אלפי בני אדם. כל בית עסק נועד קודם כל לעורר תחושה כלשהי בלקוח הפוטנציאלי. טיב התחושה הזאת יכריע האם הוא יהפוך ללקוח קיים או לא. כיום התהליך הזה נעשה במידה רבה על הפלטפורמה שיצרתם לעצמכם באמצעות אתר האינטרנט. האתר מאפשר גם להציג את בית העסק ברמה המילולית, אך בסופו של יום, ההיבט העיצובי והוויזואלי תמיד ישחק את התפקיד החשוב ביותר, כי יש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני. כך, המיתוג מתחיל באתר, ממשיך למקומות אחרים ברשת העולמית (פייסבוק, אינסטגרם, רשתות חברתיות רלוונטיות נוספות ומנועי החיפוש) ושוב חוזר לאתר! כך שללא אתר מעוצב בהתאמה אישית, קשה עד בלתי אפשרי לעשות מיתוג איכותי ברמה גבוהה.

מדוע חשוב להשקיע בעיצוב לוגו?

המיתוג הולך יד ביד עם הלוגו שלכם. הלוגו מהווה המחשה מרוכזת של הערכים של בית העסק, ולכן אין להקל ראש בעניין העיצוב. כל לוגו מעוצב של חברה מצליחה נראה רנדומלי – אך האמת היא שמאחורי כל לוגו שהפך לחלק מהחברה ברמה מקומית או כלל עולמית יש עבודה ענקית. בחירה מדויקת באלמנטים, הצבעים, הגופן, האם לכתוב את השם או לא, כל זה מייצג אמנות של המאה ה-21 שבה כל נקודה קובעת. לכן בעת יצירת הבסיס למיתוג שלכם, זכרו שבסוף התהליך של עיצוב לוגו לעסק התוצר אמור ללוות את החברה לכל אורך פועלה, ולכן יש ליצור את הסמל הוויזואלי שתוכלו להתגאות בו עכשיו וגם אחר כך. זכרו, הלוגו של קוקה קולה כמעט לא השתנה לאורך עשרות השנים, ועבור מעצבים רבים הוא מהווה את הודגמה המובהקת ללוגו מנצח שמעביר את המסר באופן טבעי ביותר.

 

השילוב בין עיצוב ומיתוג אונליין בעולם האמיתי

כאשר שוקלים את האלמנטים השונים של עיצוב ומיתוג אתר האינטרנט ושאר הגורמים הוויזואליים, חשוב מאוד לזכור שמדובר במוצר שיתקיים לא רק בעולם האינטרנטי, אלא במידה רבה גם בעולם האמיתי. העיצוב של האתר יתכתב עם כרטיסי הביקור שלכם, עם השלטים שתתלו במשרד או בסטנדים שתעצבו באירועים ובכנסים השונים. המיתוג ילווה אתכם לכל מקום אשר תלכו, לכן אל תטעו – מדובר בהרבה יותר מבחירת "תבנית" אסתטית לאתר אינטרנט, אלא בבסיס לכל הפעילות העסקית שלכם.

התוצאה הטובה ביותר בעת עיצוב אתר

חברת אקטיבנט מתמחה במיתוג, עיצוב ובניית אתרים לעסקים קטנים. הצוות המקצועי של החברה יודע שעל מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר בבניית אתר, נדרשת חברה המיומנת במתן פתרונות מיתוג ועיצוב מתקדמים. ניתן לבחון זאת בקלות באמצעות עיון בתיק העבודות – האם אתם עצמכם הייתם פונים לחברה הממותגת באופן שבו החברה עושה זאת? אתם, כמו כל אדם אחר, מהווים את הקהל הפוטנציאלי של כל לוגו ואלמנטים אחרים של מיתוג. באקטיבנט מקבוצת לאוס מדיה קידום אתרים מאמינים שמקצועיות נמדדת ביכולת ליצור חומרים גרפיים כובשים בשילוב עם היכולת להבין מה אתם מייצגים ומציאת הדרך לבטא זאת באופן מובן, מינימליסטי אך מוקפד ומחושב.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשתהמהדורה המרכזית חדשות 13. קרדיט: אתר רשת
רייטינג

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג

כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג. 

מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים. 

פריים טיים

תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5% רייטינג ו-29 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.