העידן הבא בגיתם: המנכ"ל עדו הרטוב יהפוך לשותף במשרד
משרד הפרסום גיתם BBDO נמצא בעיצומה של תקופת מעבר כהכנה לעידן הבא בחיי המשרד הוותיק. לאייס נודע כי השלב הבא ברפורמה שצעדיה ניכרים בחודשים האחרונים הוא כניסתו של עדו הרטוב לשותפות במשרד לצד מודי כידון, מושיק תאומים ויעל אלמוג.
הרטוב שימש כמנכ"ל משותף לצידו של עמית לבני, והשניים מונו למחליפיה של מיכל המאירי המנכ"לית האחרונה שפרשה לאחר כעשור בתפקיד. לאחר פרישתו של לבני שהצהיר כי סיים את פרק הפרסום בחייו המשיך הרטוב לנהל את המשרד באופן עצמאי ובמסגרת זו גם הוציא לפועל מספר שינוים בגזרת הקריאייטיב עם גיוסם של שרון רפאל וערן ניר ומינויו של דני יעקובוביץ' למנהל הקריאייטיב הראשי במשרד.
בגיל 41 בלבד, לאחר שהוא משמש כמנכ"ל מגיל 37, הרטוב מצטרף למשרד לקבוצת השותפים בראשות מוישיק תאומים, יעל אלמוג שמחזיקה בידיה 25% ממניות המשרד שאליו הצטרפה לפני כ-7 שנים, מודי כידון ומרוין לנדר. השליטה במשרד הפרסום מוחזקת על ידי BBDO העולמית מקבוצת אומניקום שבידיה 49% ממניות המשרד.
מעבר לשותפות בגוף המרכזי - משרד הפרסום - הרטוב יהפוך לשותף בכל הנכסים של קבוצת גיתם בישראל המונה למעלה מ-10 חברות, שביניהן: BBDO IM שאותה הקים, BBDO CONTENT, חברת רכש המדיה TMF (בשותפות עם יהושע TBWA), OCEAN שמוחזקת במודל דומה לזה של TMF, משרד היח"צ גיתם פורטר נובלי ועוד.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף לעסקי הפרסום קבוצת גיתם פעילה בתחום הנדל"ן באמצעות חברת ויתניה שנוסדה בשנת 1995. בנוסף הקבוצה עסקה בפיתוח מיזמי נדל"ן מניב ומחזיקה ברשותה את בית גיתם, בית רשת ועוד.
גורמים בסביבת המשרד מציינים כי מסלול שכזה הוא טבעי למדי עבור הרטוב שהצהיר כבר בימיו הראשונים בקבוצה כי מטרתו היא להפוך לשותף ביום מן הימים ולא להישאר בעמדת שכיר בכיר במשרד. אמר וקיים, במסדרונות גיתם ידעו לספר כי מאז שמונה למנכ"ל לפני כ-3.5 שנים היה ניכר עליו כי בשונה מעמית לבני, החיבור שלו לעולם הפרסום לרבות המלחמות הקטנות והגדולות שהן מנת חלקו הוא משהו טבעי עבורו.
הרטוב הוא בוגר שירות הביטחון הכללי (שב"כ). הוא כיהן כיועץ אסטרטגי וכיועץ תקשורת לשרי האוצר, התיירות והתקשורת. בשנת 2007 הצטרף לקבוצת גיתם/BBDO והקים וניהל יחד עם רון בראל את BBDO IM - חברת בוטיק לייעוץ אסטרטגי, ניהול הזירה הציבורית וניהול משברים שהפכה להצלחה בשוק החברות המשיקות לעולמות הפרסום, יח"צ שיווק ואסטרטגיה. בשנת 2012 הוא התמנה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי של קבוצת גיתם/BBDO. הרטוב נשוי ואב ל-3 בנים, וכן הוא בעל תואר שני במדע המדינה ותקשורת.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מוישיק תאומים, מבעלי ומייסדי המשרד: "גיתם חוגגת השבוע 38 שנים להיווסדה. זוהי החברה הוותיקה ביותר בישראל אשר הצליחה לאורך השנים לשמר את מעמדה בצמרת ענף הפרסום, יחסי הציבור והתקשורת השיווקית. בחרנו בעדו כמי שיוביל את גיתם BBDO, על חברות הבת שלה ויוליך אותה לקראת האתגרים הבאים בתחומי הפרסום, ניהול הזירה הציבורית, יחסי הציבור והעולם הדיגיטלי. עדו נבחר לאור יכולותיו המקצועיות, מנהיגותו יוצאת הדופן והראייה המקצועית היצירתית בה הוא ניחן".
- 4.נדב מנסדורף 10/05/2017 11:09הגב לתגובה זועידו הוא מענטש אמיתי ואיש מקצוע מעולה. שיצליח.
- 3.אייל 09/05/2017 22:34הגב לתגובה זובעולם של טרנדים, גימיקים וכוכבים לרגע גיתם שומר כבר 30 שנה על מעמדו. הוא אולי לא מספר 1 אבל תמיד ממוקם איפשהו בחמישיה הראשונה - משרד יציב, עם לקוחות ותיקים. הבחירה שעידו היא המשך טבעי של התנהלות ארוכת שנים
- 2.יוסי מגבעתיים 09/05/2017 19:48הגב לתגובה זולא רק מקצוען גבר אמיתי צנוע ענו .
- 1.לקוח 09/05/2017 16:45הגב לתגובה זוהיחיד שמבין את המקצוע בהיבט רחב ועמוק. יועץ חכם ופרטנר אמיתי.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
