פרסום ראשון

תקציב הפרסום של מכללת כנרת יוצא למכרז

תקציב הפעילות הפרסומית של המכללה עמד על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון בשנת 2016. בפועל, במחירים ריאליים, מדובר על כ-3.5 מיליון שקלים
משה בנימין | (1)

שנתיים וחצי לאחר המכרז האחרון שבו זכה משרד הפרסום החיפאי ירקוני (לצד משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ'), תקציב הפרסום של המכללה האקדמית יוצא שוב למכרז - כך נודע לאייס.

פרסום ירקוני שזכה במכרז בספטמבר 2014 החליף בזמנו את משרד הפרסום לאו ברנט לאחר 4 שנים שבהן טיפל בתקציב המכללה. באותו המכרז התמודד גם 'לאו ברנט' לצד 'מקאן ואלי' ו'בורודה קפלן'. 

על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפעילות הפרסומית של המכללה עמד על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון בשנת 2016. בפועל, במחירים ריאליים, מדובר על כ-3.5 מיליון שקלים, כפי שהצהירה המכללה בעבר. כמו כן, על פי יפעת בקרת פרסום, עולה כי מירב התקציב של המכללה מופנה לסקטור הדיגיטל עם כ-60% מהפעילות. היתר מתחלק בין העיתונות עם 22%, הרדיו עם 10% וחוצות עם 8%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המפצח 25/04/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    חצופים וארוגנטים!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.