צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של Buyme עם כוכב הפמלייה
חצי שנה לאחר שהפתיעו את כולם עם הליהוק של ג'רמי פיבן - ארי גולד מ"הפמלייה" לפרסומת החגים של Buyme, אתר המתנות ממשיך באותו הקו ומביא את חברו לתכנית המצליחה - השחקן אדריאן גרנייה שגילם את דמותו של ויני צ'ייס בתכנית.
את הבחירה בפיבן עוד ניתן לקשר להיותו יהודי, על רקע החגים בישראל, אך הבחירה בגרנייה מעבר לתכנית הפמלייה שממנה הגיע גם, נראית קצת תלושה, למרות שבסוף זה דווקא עובד. מעבר לקריירת המשחק, גרנייה הוא מפיק, מוזיקאי ובמאי קולנוע הוליוודי. בנוסף לפמלייה הוא שיחק בסרט "השטן לובשת פרדה" ובסרט הפשע "ארסנל" ועוד.
בהשוואה לפרסומת עם פיבן (שיש שיגידו שעולה באיכויות המשחק שלו על אלו של גרנייה) נדמה שדווקא זו עם גרנייה מצליחה למקסם את ערכי ה"סטאר" של הכוכב הההוליוודי בתסריט משעשע שמבוסס על הפער שיש בינו לבין שאר פשוטי העם. מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אברהם.
יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם כוכב הוליוודי ענק פעם נוספת. הבחירה באדריאן לקמפיין הגיעה מהרצון להמשיך ולספר את הסיפור שלנו ממקום אחר ושונה, שיעביר את הסיטואציות שכולנו חווים סביב נושא המתנות בחג, בהומור ובקריצה. אחרי ג'רמי פיבן הנהדר, הפעם החלטנו להעלות את הרף ולהביא את הכוכב ההוליוודי המקסים אדריאן גרניה, ואנחנו שמחים לגייס לשורותינו כוכב הוליוודי נוסף לקראת קמפיין החגים הקרוב".
גרנייה עם יונתן אלון על הסט
אתר BuyMe מתמחה בגיפטקארדס, עם למעלה מ-650 מתנות שכוללות רשתות אופנה ומותגים בפריסה ארצית, מסעדות שף, ארוחות בוקר, טיפולי ספא, מלונות וצימרים ועוד. הגיפט קארד הדיגיטלי בעיצוב אישי נשלח ישירות לנייד של מקבל המתנה באמצעות סמס.
קרדיטים:
משרד פרסום: פרסום אברהם
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
מנהל קריאייטיב: אדם פדר
ארט: בר אפרים
קופי: יעלי שוחט
ניהול לקוח: מעין ענבי
מנהל הפקה: גלעד גדיש
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
