צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של Buyme עם כוכב הפמלייה
חצי שנה לאחר שהפתיעו את כולם עם הליהוק של ג'רמי פיבן - ארי גולד מ"הפמלייה" לפרסומת החגים של Buyme, אתר המתנות ממשיך באותו הקו ומביא את חברו לתכנית המצליחה - השחקן אדריאן גרנייה שגילם את דמותו של ויני צ'ייס בתכנית.
את הבחירה בפיבן עוד ניתן לקשר להיותו יהודי, על רקע החגים בישראל, אך הבחירה בגרנייה מעבר לתכנית הפמלייה שממנה הגיע גם, נראית קצת תלושה, למרות שבסוף זה דווקא עובד. מעבר לקריירת המשחק, גרנייה הוא מפיק, מוזיקאי ובמאי קולנוע הוליוודי. בנוסף לפמלייה הוא שיחק בסרט "השטן לובשת פרדה" ובסרט הפשע "ארסנל" ועוד.
בהשוואה לפרסומת עם פיבן (שיש שיגידו שעולה באיכויות המשחק שלו על אלו של גרנייה) נדמה שדווקא זו עם גרנייה מצליחה למקסם את ערכי ה"סטאר" של הכוכב הההוליוודי בתסריט משעשע שמבוסס על הפער שיש בינו לבין שאר פשוטי העם. מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אברהם.
יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם כוכב הוליוודי ענק פעם נוספת. הבחירה באדריאן לקמפיין הגיעה מהרצון להמשיך ולספר את הסיפור שלנו ממקום אחר ושונה, שיעביר את הסיטואציות שכולנו חווים סביב נושא המתנות בחג, בהומור ובקריצה. אחרי ג'רמי פיבן הנהדר, הפעם החלטנו להעלות את הרף ולהביא את הכוכב ההוליוודי המקסים אדריאן גרניה, ואנחנו שמחים לגייס לשורותינו כוכב הוליוודי נוסף לקראת קמפיין החגים הקרוב".
גרנייה עם יונתן אלון על הסט
אתר BuyMe מתמחה בגיפטקארדס, עם למעלה מ-650 מתנות שכוללות רשתות אופנה ומותגים בפריסה ארצית, מסעדות שף, ארוחות בוקר, טיפולי ספא, מלונות וצימרים ועוד. הגיפט קארד הדיגיטלי בעיצוב אישי נשלח ישירות לנייד של מקבל המתנה באמצעות סמס.
קרדיטים:
משרד פרסום: פרסום אברהם
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
מנהל קריאייטיב: אדם פדר
ארט: בר אפרים
קופי: יעלי שוחט
ניהול לקוח: מעין ענבי
מנהל הפקה: גלעד גדיש

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.