אדריאן גרנייה מהפמלייה. פרסומת Buyme
צילום: יח"צ
TV

צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של Buyme עם כוכב הפמלייה

בהשוואה לפרסומת עם פיבן נדמה שדווקא זו עם גרנייה מצליחה למקסם את ערכי ה"סטאר" של הכוכב הההוליוודי בתסריט משעשע
משה בנימין |

חצי שנה לאחר שהפתיעו את כולם עם הליהוק של ג'רמי פיבן - ארי גולד מ"הפמלייה" לפרסומת החגים של Buyme, אתר המתנות ממשיך באותו הקו ומביא את חברו לתכנית המצליחה - השחקן אדריאן גרנייה שגילם את דמותו של ויני צ'ייס בתכנית.  

את הבחירה בפיבן עוד ניתן לקשר להיותו יהודי, על רקע החגים בישראל, אך הבחירה בגרנייה מעבר לתכנית הפמלייה שממנה הגיע גם, נראית קצת תלושה, למרות שבסוף זה דווקא עובד. מעבר לקריירת המשחק, גרנייה הוא מפיק, מוזיקאי ובמאי קולנוע הוליוודי. בנוסף לפמלייה הוא שיחק בסרט "השטן לובשת פרדה" ובסרט הפשע "ארסנל" ועוד.

בהשוואה לפרסומת עם פיבן (שיש שיגידו שעולה באיכויות המשחק שלו על אלו של גרנייה) נדמה שדווקא זו עם גרנייה מצליחה למקסם את ערכי ה"סטאר" של הכוכב הההוליוודי בתסריט משעשע שמבוסס על הפער שיש בינו לבין שאר פשוטי העם. מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אברהם.

 

 

יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם כוכב הוליוודי ענק פעם נוספת.  הבחירה באדריאן לקמפיין הגיעה מהרצון להמשיך ולספר את הסיפור שלנו ממקום אחר ושונה, שיעביר את הסיטואציות שכולנו חווים סביב נושא המתנות בחג, בהומור ובקריצה. אחרי ג'רמי פיבן הנהדר, הפעם החלטנו להעלות את הרף ולהביא את הכוכב ההוליוודי המקסים אדריאן גרניה, ואנחנו שמחים לגייס לשורותינו כוכב הוליוודי נוסף לקראת קמפיין החגים הקרוב".

גרנייה עם יונתן אלון על הסט 

אתר BuyMe מתמחה בגיפטקארדס, עם למעלה מ-650 מתנות שכוללות רשתות אופנה ומותגים בפריסה ארצית, מסעדות שף, ארוחות בוקר, טיפולי ספא, מלונות וצימרים ועוד. הגיפט קארד הדיגיטלי בעיצוב אישי נשלח ישירות לנייד של מקבל המתנה באמצעות סמס.

 

קרדיטים:

משרד פרסום: פרסום אברהם

סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר

סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל

מנהל קריאייטיב: אדם פדר

ארט: בר אפרים

קופי: יעלי שוחט

ניהול לקוח: מעין ענבי

מנהל הפקה: גלעד גדיש

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.