בזק מחקה את כל הפוסטים באינסטגרם - בדרך למהלך
בשעות האחרונות מחקה חברת בזק את כל הפוסטים בעמוד האינסטגרם הרשמי שלה. היום הזה (יום ג') נפתח עם 193 פוסטים, תמונות וסרטונים, שעלו לעמוד האינסטגרם של החברה מיום השקת המנוי ברשת החברתית, וכעת, עמוד האינסטגרם יתום מתמונות וסרטונים ועומד ריק לחלוטין.
מאחורי האקט המפתיע מסתתר כמובן מהלך של החברה שטומן בתוכו גם השקה מחדש של העמוד, בשיתוף גו אינטראקשן. עם עליית העמוד מחדש יוצג בו פרויקט צילומים (צילמו: אורי טאוב ורונית כהן) שבזק עומדת מאחוריו, המתעד קשת רחבה של ישראלים שחייהם השתנו בזכות האינטרנט, ובין המשתתפים: תום יער (הפרזנטורית של החברה), עידו לזן, שרונה לוינבאום, מור חן, טל שפיגל, רועי עדין ועוד.
כאמור, המשותף לכל המשתתפים, הוא השימוש באינטרנט כאמצעי העיקרי להשגת מטרתם. פרוייקט הצילום, תחת השם Bpeople, שואב השראה ברורה וגלויה מהפרויקט המוכר Humans of New York, המתעד את המרקם האנושי של רחובות ניו יורק.
- 3.גידי 21/02/2017 18:12הגב לתגובה זובעברית קוראים לזה מועתק
- 2.דני 21/02/2017 17:14הגב לתגובה זונראה שזה הולך להיות מהלך מהלך
- 1.מי החליט שתום יער מצחיקה? אני מעביר ערוץ בכל פעם שהיא על המסך (ל"ת)חזי 21/02/2017 14:16הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
