ראובני פרידן הוא הזוכה בתקציב האקדמית ת"א-יפו
משרד הפרסום ראובני פרידן הוא הזוכה בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו עליו נוהל מכרז בחודשים האחרונים - כך נודע לאייס. יש לציין כי משרד הפרסום מטפל במקביל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית בית ברל, אך מכיוון ששתי המכללות אינן מהוות מתחרות ישירות ופונות לקהלי יעד שונים, אין מדובר בניגוד אינטרסים שאינו מאפשר את ההתקשרות.
על התקציב התמודדו גם מקאן ואלי, לעומק התודעה, dsay (שפרש לאחר שזכה בתקציב הפרסום של מכללת נתניה) וסוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים - teenk. משרד האם של מקאן ואלי - מקאן תל אביב טיפל בתקציב לפני מספר שנים ולעומק התודעה נפרד לאחרונה מתקציב הפרסום של המכללה האקדמית נתניה והתפנה להתמודדות על תקציב זה. teenk המתמח בעולמות התוכן והדיגיטל בדגש על גילאים צעירים, הוזמן להשתתף על ידי המכללה ונענה לאתגר.
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו טופל בשנתיים האחרונות על ידי משרד הפרסום y&r ישראל. לפני כחצי שנה, במהלך יולי 2016, הגיע המשרד לצומת דרכים שסימנה את סוף דרכו בישראל, עם התפטרותם של המנכ"ל והמשנה למנכ"ל - גיא בר ויובל וינגסט. כפועל יוצא מכך, תקציבי הפרסום שטופלו במשרד יצאו לשוק וחלקם הוטמעו ב-jwt ישראל מקבוצת WPP המחזיקה בבעלות של שני המשרדים.
בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל בין 3 ל-4 מיליון שקלים בשנה. רוב התקציב, מעל ל-80% מופנה לגזרת הדיגיטל, שילוט החוצות תופס כ-10% והשאר מופנה לרדיו ולעיתונות.
- 3.הילולה 08/02/2017 20:25הגב לתגובה זואיזה יופי! אתם גדולים!
- 2.גיא לך תמצא לך חיים בענף אחר (ל"ת)יואב 08/02/2017 16:03הגב לתגובה זו
- 1.תנחומיי (ל"ת)גיא 07/02/2017 18:53הגב לתגובה זו
- יואב 08/02/2017 12:08הגב לתגובה זולך תמצא לך חיים
- לשני הצדדים (ל"ת)''''' 08/02/2017 10:58הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
