מכיוון אחר: איש השיווק של ינואר הוא יניב ויצמן מ-teenk
יניב ויצמן, הבעלים והמנכ"ל של סוכנות הפרסום לצעירים ובני נוער teenk פותח את שנת 2017 עם התואר איש השיווק של ינואר - על פי בחירת איגוד השיווק הישראלי.
ועדת השיווק של האיגוד בחרה בויצמן לאיש השיווק הראשון לשנת 2017, "בזכות מהלכי סוכנות התוכן והשיווק לצעירים teenk שבבעלותו". על פי האיגוד, "ויצמן, שמנהל את הסוכנות, הוביל שורה של מהלכים בשנה האחרונה שהביאו להבלטת בני הנוער בעולם השיווק לבני נוער ולצעירים, בהם קמפיינים פורצי דרך, אימוץ אפליקציות ובאמצעי המדיה העדכניים ביותר, הקמת סוכנות הטאלנטין ועוד".
teenk השיקה השנה את סוכנות "טאלנטין" לייצוג יצרני תוכן ויוטיוברים, שמייצגת למעלה מ-40 יוטיוברים מהמובילים בישראל. מתוך הנחה (עובדתית) שמרבית בני הנוער משתמשים בחוסמי פרסומת, ב-teenk "שמים את הכסף" על יצירת תוכן אורגני עבור מותגים וחיבור ליצרני תוכן. החברה הקימה את "טינק ספייס", סטודיו יעודי ליצירת תוכן עבור המיוצגים בסוכנות ויוטיוברים מובילים, ומפעילה בימאים ועורכים בתוך החברה. בנוסף, השיקה השנה מחנה ליוטיוברים, ראשון מסוגו בעולם, אליו הגיעו מאות צעירים הרוצים ללמוד להיות יוטיוברים ויצרני תוכן.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.