פאדיחה: תמונות פורנוגרפיות נשלחו בקבוצת דוברי רשויות
על פאדיחה כזו לא מלמדים בטובי בתי הספר למשברים תקשורתיים, אבל אולי ראוי שבתי הספר לתקשורת יתחילו להקדיש קורס לנושא חוסר זהירות ברשתות חברתיות. דובר עירייה באזור מרכז הארץ (שמו שמור במערכת, א"כ) שלח בטעות ביום שישי סמוך לחצות 2 תמונות פורנוגרפיות בקבוצת וואטסאפ של דוברי רשויות ואנשי תקשורת.
לאחר לא מעט שעות, כתב אותו דובר הודעת המתנצלות כנה לחברי הקבוצה. "ברצוני להתנצל אישית מעומת ליבי בפני כל אחד ואחת מחברי הקבוצה, על הטעות הגדולה והמצערת שנעשתה בשוגג אתמול בערב במסגרתה נשלחו לקבוצה ממכשיר הפלאפון שלי מספר תמונות מזעזעות שאין להם מקום".
לדברי אותו דובר, "הדבר נעשה בשוגג ובטעות, לא על ידי, מעשה טיפשי ולא ראוי ויש בטעות זו טעם לפגם ופגיעה בכללים וברגשות". הוא הוסיף עוד: "אני מתנצל מאד באופן אישי על הטעות המבישה ומבקש את סליחתכם באופן אישי. אנא קבלו את התנצלותי הכנה. סליחה ומחילה".
מאחורי הקלעים הסיפור התרחש במהלך מפגש של חברים בערב שישי. ידידה של הדובר שלחה בקבוצת הוואטסאפ של החברים מספר תמונות רב, בהן 2 התמונות הללו. חברה אחרת ביקשה לראות אותן, ובטעות שלחה את התמונות לקבוצת הוואסטאפ המקצועית של הדוברים ואנשי התקשורת.
- מטא עולה ב-4% - אלו הגורמים שיכולים לעזור לה להמשיך ולעלות
- דילמת המונטיזציה של WhatsApp - כיצד לשלב פרסומות באפליקציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר הטעות, קיבל הדובר טלפון מחבר בקבוצה שהודיע לו על פרסום התמונות. בהמשך ניסח הדובר הודעת התנצלות ופרסם אותה בקבוצה עם צאת השבת. מספר חברים בקבוצה דרשו את הוצאתו מאותה קבוצה, והוא קיבל את הדרישה הזאת.
דובר העירייה אמר לאייס כי "מדובר במקרה מצער שנעשה בטעות גדולה במסגרתה אמורים היו להישלח מספר תמונות ממכשיר הטלפון שלי, לקבוצת חברים, אולם בטעות נשלחו לקבוצה הזו. אני מתנצל מקרב לב על עוגמת הנפש, הפגיעה ברגשות של החברים באותה קבוצה, ובנהלים הברורים של הקבוצה שאין לשלוח דבר במהלך סוף השבוע, על אחת כמה וכמה חומר שאינו בתחום העיסוק של הקבוצה. מתנצל על הטעות, הלקח הופק. לעולם לא אאפשר לאף חבר או חברה לגעת במכשיר הטלפון".
- 1.גדליה 26/12/2016 10:42הגב לתגובה זווהתחיל להתעניין באנשי יחסי ציבור משעממים חובשי כיפות. בהחלט חדשות מרעישות, נשלח פורנו בקבוצה בוואטסאפ. מעניין מתי תוכן שיווקי יגמור את עולם היח"צ לחלוטין

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.