ענבר מרחב G. ירון מרחב וחן ענבר
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ענבר מרחב נפרד מ'רולטיים' - התקציב עבר לליאו ברנט

תקציב רולטיים הועבר לטיפולו של ענבר מרחב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי לתוך ענבר מרחב. ההערכות הן שסיום ההתקשרות עם רולטיים, הוא פועל יוצא של העובדה שתקציב רכש המדיה של החברה אינו מופקד בידיו
משה בנימין | (1)

ירושת התקציבים של פוקס גורן גלעדי לא מחזיקה מעמד בענבר מרחב G. לאייס נודע כי תקציב הפרסום של רולטיים, יבואנית השעונים ותכשיטי היוקרה שמפעילה גם את רשת חנויות אימפרס יסיים את דרכו במשרד בתום 2016 ויעבור לליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל בניהולו של אדם פולצ'ק

תקציב רולטיים הועבר לטיפולו של ענבר מרחב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי לתוך ענבר מרחב - מהלך שיצא לפועל במרץ 2016. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב רולטיים, שרובו ככולו מופנה לפרסום רשת 'אימפרס', עמד ב-2016 על 38 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-10 מיליון שקלים במחיר ריאלי. 

ההערכות הן שסיום ההתקשרות עם רולטיים, הוא פועל יוצא של העובדה שתקציב רכש המדיה של החברה אינו מופקד בידיו של ענבר מרחב אלא מנוהל עצמאית על ידיה, באמצעות איש המדיה עמי קדם שבבעלותו חברת סמארט, מקבוצת פובליסיס. במקרים שכאלו, המוטיבציה של משרד הפרסום להמשיך ולשרת את הלקוח צונחת כשהוא מבין ש"נתח הבשר" המרכזי שממנו ניתן להפיק רווחים - המדיה - לא נמצאת בידיו. בשונה מפוקס גורן גלעדי שעבדו במתכונת שכזו עם רולטיים, נראה כי בענבר מרחב ניסו לשנות את מתכונת העבודה ללא הצלחה, עד לפרידה בין הצדדים.

על פניו המסלול הטבעי של התקציב אמור להיות לכיוון קבוצת פובליסיס ישראל שנמצאת בשותפות בחברת המדיה שהוקמה על ידי קדם - סמארט מדיה, ואכן כך. רולטיים היא היבואנית הבלעדית של מותגי השעונים הובלו, אומגה, גוצ'י, טיסו, קלווין קליין, סווטש ועוד. בנוסף היא משמשת כנציגה הבלעדית של מותג המזוודות והתיקים SAMSONITE.  

דניאל רחום, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת רולטיים: "אנו מודים לענבר מרחב G על עשייה משותפת ונפלאה. כמו כן שמחים להתחיל את 2017 עם ליאו ברנט, בשנת 2017 נתמקד בהרחבת הפעילות התקשורתית והשיווקית של מותגי הקבוצה שהם המובילים בעולם וכמו כן של הרשתות השונות כגון אימפרס, תומס סאבו וסווטש שיפתחו חנויות נוספות במהלך 2017".

אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט: "בהצלחה לרולטיים ולליאו ברנט".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דוד איינשוורצשטיין 24/12/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    אוי ויי זמיר. צר לי עליכם בליאו ברנט, תעבדו כמו חמור עבור קצת קש ותבן. ריטיינר של גרוש וחצי.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.