ענבר מרחב G. ירון מרחב וחן ענבר
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ענבר מרחב נפרד מ'רולטיים' - התקציב עבר לליאו ברנט

תקציב רולטיים הועבר לטיפולו של ענבר מרחב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי לתוך ענבר מרחב. ההערכות הן שסיום ההתקשרות עם רולטיים, הוא פועל יוצא של העובדה שתקציב רכש המדיה של החברה אינו מופקד בידיו
משה בנימין | (1)

ירושת התקציבים של פוקס גורן גלעדי לא מחזיקה מעמד בענבר מרחב G. לאייס נודע כי תקציב הפרסום של רולטיים, יבואנית השעונים ותכשיטי היוקרה שמפעילה גם את רשת חנויות אימפרס יסיים את דרכו במשרד בתום 2016 ויעבור לליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל בניהולו של אדם פולצ'ק

תקציב רולטיים הועבר לטיפולו של ענבר מרחב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי לתוך ענבר מרחב - מהלך שיצא לפועל במרץ 2016. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב רולטיים, שרובו ככולו מופנה לפרסום רשת 'אימפרס', עמד ב-2016 על 38 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-10 מיליון שקלים במחיר ריאלי. 

ההערכות הן שסיום ההתקשרות עם רולטיים, הוא פועל יוצא של העובדה שתקציב רכש המדיה של החברה אינו מופקד בידיו של ענבר מרחב אלא מנוהל עצמאית על ידיה, באמצעות איש המדיה עמי קדם שבבעלותו חברת סמארט, מקבוצת פובליסיס. במקרים שכאלו, המוטיבציה של משרד הפרסום להמשיך ולשרת את הלקוח צונחת כשהוא מבין ש"נתח הבשר" המרכזי שממנו ניתן להפיק רווחים - המדיה - לא נמצאת בידיו. בשונה מפוקס גורן גלעדי שעבדו במתכונת שכזו עם רולטיים, נראה כי בענבר מרחב ניסו לשנות את מתכונת העבודה ללא הצלחה, עד לפרידה בין הצדדים.

על פניו המסלול הטבעי של התקציב אמור להיות לכיוון קבוצת פובליסיס ישראל שנמצאת בשותפות בחברת המדיה שהוקמה על ידי קדם - סמארט מדיה, ואכן כך. רולטיים היא היבואנית הבלעדית של מותגי השעונים הובלו, אומגה, גוצ'י, טיסו, קלווין קליין, סווטש ועוד. בנוסף היא משמשת כנציגה הבלעדית של מותג המזוודות והתיקים SAMSONITE.  

דניאל רחום, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת רולטיים: "אנו מודים לענבר מרחב G על עשייה משותפת ונפלאה. כמו כן שמחים להתחיל את 2017 עם ליאו ברנט, בשנת 2017 נתמקד בהרחבת הפעילות התקשורתית והשיווקית של מותגי הקבוצה שהם המובילים בעולם וכמו כן של הרשתות השונות כגון אימפרס, תומס סאבו וסווטש שיפתחו חנויות נוספות במהלך 2017".

אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט: "בהצלחה לרולטיים ולליאו ברנט".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דוד איינשוורצשטיין 24/12/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    אוי ויי זמיר. צר לי עליכם בליאו ברנט, תעבדו כמו חמור עבור קצת קש ותבן. ריטיינר של גרוש וחצי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.