שרון רחמים - סמנכ"לית לקוחות ראשונה במקאן וואלי
לראשונה מאז הקמתו, משרד הפרסום מקאן ואלי מגייס לשורותיו סמנכ"לית לקוחות. שרון רחמים (37) שתכנס לתפקיד בקרוב וצפויה להעתיק את מגוריה למצפה רמון שימשה בעבר כסמנכ"לית לקוחות בקבוצת הי-נט רם, חברת הפרסום הכוללת את Spreadit ולפני כן כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת טרגט-מרקט.
הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן וואלי: "מקאן וואלי יציין בקרוב 4 שנים להקמתו ומינוי סמנכ"לית לקוחות הוא צעד נוסף וחשוב בצמיחה וההתפתחות של המשרד. אנו ממשיכים לנוע לכיוון מטרה ברורה של הצלחה חסרת פשרות. אנו שמחים על הצטרפותה של שרון ויחד איתה ועם הצוות של מקאן וואלי נמשיך ליצור את המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".
"אני שמחה מאוד על ההזדמנות להצטרף לצוות המוביל של מקאן ואלי. אני מרגישה מחוברת לערכי החברה, לתפיסה העסקית ולאג'נדה של שלוחתנו בנגב". כך לדברי רחמים שהוסיפה כי "אני מאמינה כי אנחנו נמשיך להוות מקור השראה, נחזק את הנגב ונוביל את לקוחותינו להצלחה".
- 3.אורן טופט 18/11/2016 12:34הגב לתגובה זוד"ש לשקט ולשלווה
- 2.שימי 17/11/2016 11:29הגב לתגובה זובהצלחה
- 1.עוזב פריפריה בצער 14/11/2016 09:01הגב לתגובה זוכל הכבוד לאנשי מקאן, מגיע להם פרס על הנחישות והנכונות. זאת הדרך להפריח את יישובי הפריפריה. חבל שהמדינה לא עוזרת ושעוד משרדים לא מרימים את הכפפה ומייצרים שלוחות.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
