צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של ג'רמי פיבן לאתר buyme
לפני כחודש ביקר ג'רמי פיבן בארץ הקודש וגם הספיק להצטלם עם מרקו מיקיאלי מפייסבוק ישראל על רקע משרדי החברה ברוטשילד. לא מעט גבות הורמו ולא מעט גברים, חסידי ה'פמלייה' קינאו במפגש עם הכוכב ב-ה הידיעה של התכנית, השחקן שמגלם את דמותו של הסוכן הכל יכול ארי גולד.
זמן קצר לאחר מכן נחשף שפיבן הגיע לארץ כדי לצלם פרסומת עבור אתר המתנות buy me.co.il בהובלת משרד הפרסום אברהם. פיבן, יהודי אמריקאי נבחר למשימה על רקע קמפיין החגים של buy me לקראת חגי תשרי, ובהתאם עוסקת הפרסומת במתנות לחג בערב ראש השנה.
פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים. הקמפיין בשווי של כ-1.5 מיליון שקל יעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בקמפיין רדיו מוגבר ובפרינט.
בתוך חודש ימים, במה שעשוי לסמן מגמה חדשה או טרנד שילווה אותנו בשנה הקרובה - ברייק הפרסומות בישראל כולל 2 פרסומות עם כוכבי ענק הוליוודיים. הראשונה היא כמובן הפרסומת של G Conversation לאיקאה בכיכובו של השחקן ויין נייט - "ניומן" האגדי מהתכנית "סיינפלד".
יונתן אלון, מנכל BUYME: "זה מהלך מאוד אמיץ לקחת כוכב בסדר גודל של גרמי פיבן לקמפיין ישראלי לרגל החגים. אני גאה בדרך שעשינו, ואני חושב שכולם יבינו ויתחברו להומור שבקמפיין. הרעיון לקמפיין מגיע מהתובנה שעולה בכל הסקרים שלנו, שבעוד שרובנו מקבלים מתנה פחות שימושית או נחשקת ודי מעמידים פנים שזה "בדיוק מה שרצינו", היינו הרבה יותר שמחים לקבל גיפט קארד שווה ולבחור לעצמנו את המתנה״.
קרדיטים
משרד פרסום: פרסום אברהם
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
ארט: בר אפריים
במאי: עומרי טאוב
קופי: גלעד מדר, אדם פדר, אפרת הוסט
ניהול לקוח: מורן ביטון, גולי בן אור
מנהל הפקה: גלעד גדיש
- 21.שחר פילר 14/09/2016 11:15הגב לתגובה זואנחנו יותר. גאים בקמפיין, גם אחרי שגילינו שכבר עשו אותו דבר.
- גילה וגילי 15/09/2016 04:26הגב לתגובה זואתה אמיתי? טוב העיקר שאתם גאים
- 20.קופיפאקר 13/09/2016 19:05הגב לתגובה זואו מחפשים קמפיינים במדינות העולם השלישי כדי שזה יראה מקורי ושכאילו עבדתם ולא העתקתם. חוץ מכמה אנשי קריאייטיב בתעשייה שהרטיבו מההזדמנות שניתנה לכם ובכו כשראו את התוצאה, זה לא יזיז כלום לאף אחד.
- 19.הג'וקר 13/09/2016 18:58הגב לתגובה זועד שיש לקוח שמוכן לקחת סיכון, לשלם על פרזנטור יקר ולסמוך עליכם שתעשו משהו יוצא דופן, מה עשיתם לו? קופי - פייסט? בשביל מה משלמים לכם כסף? בשביל לחפש רפרנסים באתר cannes lions? שילך לחברת הפקה ויגיד להם אני רוצה כזה וזהו.
- 18.סליחה אבל 13/09/2016 12:20הגב לתגובה זוממש מביך
- 17.ראובן הגאון 13/09/2016 02:33הגב לתגובה זובדרך כלל אני לא נכנס לדברים האלה אבל אפילו הטאגליין מועתק? ביזיון
- 16.קיריל 12/09/2016 23:23הגב לתגובה זודווקא כשראיתי את הפרסומת פעם ראשונה אמרתי שזה שיחוק, אבל אז ראיתי את ה״רפרנס״.... מקווה בשבילם שזה במקרה...
- 15.צ'יקו 12/09/2016 19:24הגב לתגובה זואחלה פרסומת ! מצחיקה ,רעננה ומדויקת. רק מה נהיה עם כל הצרות עין שהולכת פה ,הקנאות גמרה פה כמה אנשים , בסוף בסוף כולכם הייתם רוצים לעשות פרסומת עם פיבן לא ?
- כי היא מועתקת, רק ממש חרא? (ל"ת)אמא של דני 12/09/2016 20:32הגב לתגובה זו
- 14.טל 12/09/2016 17:32הגב לתגובה זוראיתם את הסרטון עם גף גולדבלום לפני?
- לא (ל"ת)פילר 14/09/2016 10:45הגב לתגובה זו
- 13.דינו 12/09/2016 17:11הגב לתגובה זומעתיקים - https://www.youtube.com/watch?v=bJxgGJbFeQc קמפיין - https://www.youtube.com/watch?v=bJxgGJbFeQc בלי - https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns&index=2&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG טיפת - https://www.youtube.com/watch?v=2AQHNGxIyJE&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG&index=5 בושה – https://www.youtube.com/watch?v=F4mvnvOUbW4&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG&index=4
- 12.אחד שזוכר 12/09/2016 16:14הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns
- 11.קופי 12/09/2016 15:15הגב לתגובה זולהעתיק מקמפיין שזה ב5 אריות בקאן?!?!? ועוד אותו מוצר בדיוק... איפה הבושה?!? פשוט לא להאמין. https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns
- 10.הדבר היחיד שטוב פה זו השתלת השיער של פיבן (ל"ת)ארט 12/09/2016 13:43הגב לתגובה זו
- 9.לא משהו בכלל 12/09/2016 13:42הגב לתגובה זואיקאה סיפרו סיפור ויצרו תוכן כשבסוף שזור המוצר. אבל החרא הזה זה סתם פרסומת ממש ארוכה.
- 8."2 פרסומות עם כוכבי ענק הוליוודיים" (ל"ת)שומרים על פרופורציות 12/09/2016 13:38הגב לתגובה זו
- 7.מיכל 12/09/2016 13:08הגב לתגובה זומשוחק מצויין וקופי מבריק.מצחיק מאוד
- 6.שילמתם לו ככ הרבה וזה מה שיצא? (ל"ת)חחח 12/09/2016 13:04הגב לתגובה זו
- 5.ציפיתי למשהו קצת יותר מטורף משחקן כמוהו (ל"ת)בינוני מינוס 12/09/2016 12:23הגב לתגובה זו
- 4.זה ש 12/09/2016 12:17הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns
- אמא של דני 12/09/2016 15:58הגב לתגובה זוגם להעתיק וגם לעשות את זה ממש רע
- WOW 12/09/2016 14:35הגב לתגובה זוזה ממש מבאס, הייתי רוצה להאמין שהם לא זכרו שעשו בדיוק כזה כי האפשרות של העתקה היא הרבה יותר גרועה.
- 3.זילפה 12/09/2016 12:04הגב לתגובה זוועוד אחרי שהוצאתם מאות אלפי שקלים על פרזנטור. מה זה התסריט הנורא הזה? לקחתם את אחד השחקנים הכי מצחיקים וכתבתם לו שורות כמו "BOWLשיט" או "אני מעדיף להיאנס על ידי קופים?". וואו, משחקי מילים! בדיחות אונס! כמה פרובוקטיבי! איזו חתרנות! נשמע כמו בדיחה של סמנכ"ל קריאייטיב שמנסה להיות שנון בישיבה. מתי משרדים ולקוחות יבינו שלקחת פרזנטור שמקבל אייטם בפנאי פלוס זה לא מספיק, וצריך גם לדאוג למישהו שיודע קרוא וכתוב כדי לתסרט (ועדיף גם מישהו שיודע מה זה תיקוני צבע כדי לביים)?
- 2.מה אמיץ בלקחת כוכב בסדר גודל כזה לקמפיין ישראלי? חחחחח (ל"ת)עופרה 12/09/2016 11:49הגב לתגובה זו
- 1.מה אמיץ בלקחת כוכב בסדר גודל כזה לקמפיין ישראלי? חחחחח (ל"ת)עופרה 12/09/2016 11:49הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
