ג'רמי פיבן. מתנות לחג
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של ג'רמי פיבן לאתר buyme

בתוך חודש 2 פרסומות עם כוכבי ענק עלו על המסך, "ניומן" מסיינפלד עשה סיבוב עם איקאה וכעת "ארי" מהפמלייה חושף את הצד היהודי בפרסומת ל-buyme
משה בנימין | (26)

לפני כחודש ביקר ג'רמי פיבן בארץ הקודש וגם הספיק להצטלם עם מרקו מיקיאלי מפייסבוק ישראל על רקע משרדי החברה ברוטשילד. לא מעט גבות הורמו ולא מעט גברים, חסידי ה'פמלייה' קינאו במפגש עם הכוכב ב-ה הידיעה של התכנית, השחקן שמגלם את דמותו של הסוכן הכל יכול ארי גולד. 

זמן קצר לאחר מכן נחשף שפיבן הגיע לארץ כדי לצלם פרסומת עבור אתר המתנות buy me.co.il בהובלת משרד הפרסום אברהם. פיבן, יהודי אמריקאי נבחר למשימה על רקע קמפיין החגים של buy me לקראת חגי תשרי, ובהתאם עוסקת הפרסומת במתנות לחג בערב ראש השנה.  

פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים. הקמפיין בשווי של כ-1.5 מיליון שקל יעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בקמפיין רדיו מוגבר ובפרינט.

בתוך חודש ימים, במה שעשוי לסמן מגמה חדשה או טרנד שילווה אותנו בשנה הקרובה - ברייק הפרסומות בישראל כולל 2 פרסומות עם כוכבי ענק הוליוודיים. הראשונה היא כמובן הפרסומת של G Conversation לאיקאה בכיכובו של השחקן ויין נייט - "ניומן" האגדי מהתכנית "סיינפלד". 

 

 

יונתן אלון, מנכל BUYME: "זה מהלך מאוד אמיץ לקחת כוכב בסדר גודל של גרמי פיבן לקמפיין ישראלי לרגל החגים. אני גאה בדרך שעשינו, ואני חושב שכולם יבינו ויתחברו להומור שבקמפיין. הרעיון לקמפיין מגיע מהתובנה שעולה בכל הסקרים שלנו, שבעוד שרובנו מקבלים מתנה פחות שימושית או נחשקת ודי מעמידים פנים שזה "בדיוק מה שרצינו", היינו הרבה יותר שמחים לקבל גיפט קארד שווה ולבחור לעצמנו את המתנה״.

 

קרדיטים

משרד פרסום: פרסום אברהם

סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר

סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל 

ארט: בר אפריים

במאי: עומרי טאוב

קופי: גלעד מדר, אדם פדר, אפרת הוסט

ניהול לקוח: מורן ביטון, גולי בן אור

מנהל הפקה: גלעד גדיש

תגובות לכתבה(26):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    שחר פילר 14/09/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    אנחנו יותר. גאים בקמפיין, גם אחרי שגילינו שכבר עשו אותו דבר.
  • גילה וגילי 15/09/2016 04:26
    הגב לתגובה זו
    אתה אמיתי? טוב העיקר שאתם גאים
  • 20.
    קופיפאקר 13/09/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    או מחפשים קמפיינים במדינות העולם השלישי כדי שזה יראה מקורי ושכאילו עבדתם ולא העתקתם. חוץ מכמה אנשי קריאייטיב בתעשייה שהרטיבו מההזדמנות שניתנה לכם ובכו כשראו את התוצאה, זה לא יזיז כלום לאף אחד.
  • 19.
    הג'וקר 13/09/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    עד שיש לקוח שמוכן לקחת סיכון, לשלם על פרזנטור יקר ולסמוך עליכם שתעשו משהו יוצא דופן, מה עשיתם לו? קופי - פייסט? בשביל מה משלמים לכם כסף? בשביל לחפש רפרנסים באתר cannes lions? שילך לחברת הפקה ויגיד להם אני רוצה כזה וזהו.
  • 18.
    סליחה אבל 13/09/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    ממש מביך
  • 17.
    ראובן הגאון 13/09/2016 02:33
    הגב לתגובה זו
    בדרך כלל אני לא נכנס לדברים האלה אבל אפילו הטאגליין מועתק? ביזיון
  • 16.
    קיריל 12/09/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    דווקא כשראיתי את הפרסומת פעם ראשונה אמרתי שזה שיחוק, אבל אז ראיתי את ה״רפרנס״.... מקווה בשבילם שזה במקרה...
  • 15.
    צ'יקו 12/09/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    אחלה פרסומת ! מצחיקה ,רעננה ומדויקת. רק מה נהיה עם כל הצרות עין שהולכת פה ,הקנאות גמרה פה כמה אנשים , בסוף בסוף כולכם הייתם רוצים לעשות פרסומת עם פיבן לא ?
  • כי היא מועתקת, רק ממש חרא? (ל"ת)
    אמא של דני 12/09/2016 20:32
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    טל 12/09/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    ראיתם את הסרטון עם גף גולדבלום לפני?
  • לא (ל"ת)
    פילר 14/09/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    דינו 12/09/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    מעתיקים - https://www.youtube.com/watch?v=bJxgGJbFeQc קמפיין - https://www.youtube.com/watch?v=bJxgGJbFeQc בלי - https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns&index=2&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG טיפת - https://www.youtube.com/watch?v=2AQHNGxIyJE&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG&index=5 בושה – https://www.youtube.com/watch?v=F4mvnvOUbW4&list=PLvPA79bg9Gt7lYvkZm2OdRZ0OlJFbMbLG&index=4
  • 12.
    אחד שזוכר 12/09/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns
  • 11.
    קופי 12/09/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    להעתיק מקמפיין שזה ב5 אריות בקאן?!?!? ועוד אותו מוצר בדיוק... איפה הבושה?!? פשוט לא להאמין. https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns
  • 10.
    הדבר היחיד שטוב פה זו השתלת השיער של פיבן (ל"ת)
    ארט 12/09/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לא משהו בכלל 12/09/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    איקאה סיפרו סיפור ויצרו תוכן כשבסוף שזור המוצר. אבל החרא הזה זה סתם פרסומת ממש ארוכה.
  • 8.
    "2 פרסומות עם כוכבי ענק הוליוודיים" (ל"ת)
    שומרים על פרופורציות 12/09/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מיכל 12/09/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    משוחק מצויין וקופי מבריק.מצחיק מאוד
  • 6.
    שילמתם לו ככ הרבה וזה מה שיצא? (ל"ת)
    חחח 12/09/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ציפיתי למשהו קצת יותר מטורף משחקן כמוהו (ל"ת)
    בינוני מינוס 12/09/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זה ש 12/09/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=C8k2ZtzpMns
  • אמא של דני 12/09/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    גם להעתיק וגם לעשות את זה ממש רע
  • WOW 12/09/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    זה ממש מבאס, הייתי רוצה להאמין שהם לא זכרו שעשו בדיוק כזה כי האפשרות של העתקה היא הרבה יותר גרועה.
  • 3.
    זילפה 12/09/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    ועוד אחרי שהוצאתם מאות אלפי שקלים על פרזנטור. מה זה התסריט הנורא הזה? לקחתם את אחד השחקנים הכי מצחיקים וכתבתם לו שורות כמו "BOWLשיט" או "אני מעדיף להיאנס על ידי קופים?". וואו, משחקי מילים! בדיחות אונס! כמה פרובוקטיבי! איזו חתרנות! נשמע כמו בדיחה של סמנכ"ל קריאייטיב שמנסה להיות שנון בישיבה. מתי משרדים ולקוחות יבינו שלקחת פרזנטור שמקבל אייטם בפנאי פלוס זה לא מספיק, וצריך גם לדאוג למישהו שיודע קרוא וכתוב כדי לתסרט (ועדיף גם מישהו שיודע מה זה תיקוני צבע כדי לביים)?
  • 2.
    מה אמיץ בלקחת כוכב בסדר גודל כזה לקמפיין ישראלי? חחחחח (ל"ת)
    עופרה 12/09/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה אמיץ בלקחת כוכב בסדר גודל כזה לקמפיין ישראלי? חחחחח (ל"ת)
    עופרה 12/09/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.