הבנק שייך לצעירים: 'הפועלים' מקים חממת צעירים עם בני נוער
כמו בכל הקטגוריות, גם בקרב על מחזור הצעירים הבא שעתיד לפתוח חשבון בנק, ישנה תחרות ערה בין הבנקים. לאחר המהלך הדיגיטלי שהשיק עם סוכנות הפרסום HAPPPY, בנק הפועלים ממשיך למהלך הבא בשיתוף סוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים teenk תחת השם "חממת הצעירים של בנק הפועלים".
במסגרת המהלך, 15 בני נוער נבחרו לשמש כיועצי הבנק לענייני בני נוער. הפעילות כוללת סרטונים המופנים לבני הנוער שבהם מוסברים נושאים בנקאיים. כאמור, מאחורי הפעילות עומדת teenk שאיגדה עבור הבנק קבוצה של 15 בני נוער בגילאי 16-18. "החממה שיצאה לדרכה לפני כ-3 חודשים, הוקמה במטרה לפתח כלים, שירותים ומוצרים חדשים שהבנק יציע לבני הנוער ולשפר את הקשר של הבנק עם בני הנוער", כך לדברי סוכנות הפרסום.
ב-teenk חברו למאייר והיוטיובר יותם פרל ויצרו סדרת סרטוני אנימציה המסבירים לבני הנוער נושאים שהם הגדירו כחשובים ביותר עבורם, כמו פתיחת חשבון בנק ראשון, ניהול חשבון צעיר ועוד.
בין נציגי הבנק לבני הנוער התקיימו 4 מפגשי יצירה וחשיבה שמטרתם להביא לדיון נקודות משמעותיות וחסמים בין בני הנוער למוסדות הבנקאיים. במשרד מסבירים כי במסגרת שיתוף הפעולה עם בני הנוער "ומתוך הבנת עולם התוכן שלהם והצרכים שעלו במהלך המפגשים נבנה קמפיין הקיץ של הבנק לגיוס בני נוער". הסרטונים יעלו במיניסייט הייעודי WOWJOB ובערוץ היוטיוב של בנק הפועלים.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אני תמיד גאה בבני הנוער וביכולות שלהם, הם לא מפסיקים להפתיע גם אותי. במהלך שלנו לבנק הפועלים הבנתי כמה התובנה הפשוטה ביותר מגיעה מהצרכן בשאלת תם. ואני חושב שזה מה שמייחד את הסרטונים שיצרנו, הם בדיוק מה שבני הנוער רוצים וצריכים, פשוט בשביל להבין. אין כמו דיאלוג פתוח עם הצרכן, על מנת להבין מה הוא באמת רוצה מהמותגים שסובבים אותו".
לילך בר-טל, מנהלת שיווק קמעונאי בנק הפועלים: "בני הנוער הם דור העתיד של הבנק. קיבלנו מבני הנוער במסגרת החממה הרבה מאד רעיונות וטיפים שניישם בעבודתנו השוטפת".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.