בנק הפועלים. חממת הצעירים
צילום: יח"צ

הבנק שייך לצעירים: 'הפועלים' מקים חממת צעירים עם בני נוער

במסגרת המהלך, 15 בני נוער נבחרו לשמש כיועצי הבנק לענייני בני נוער. הפעילות כוללת סרטונים המופנים לבני הנוער שבהם מוסברים נושאים בנקאיים
משה בנימין |
נושאים בכתבה teenk בנק הפועלים

כמו בכל הקטגוריות, גם בקרב על מחזור הצעירים הבא שעתיד לפתוח חשבון בנק, ישנה תחרות ערה בין הבנקים. לאחר המהלך הדיגיטלי שהשיק עם סוכנות הפרסום HAPPPY, בנק הפועלים ממשיך למהלך הבא בשיתוף סוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים teenk תחת השם "חממת הצעירים של בנק הפועלים". 

במסגרת המהלך, 15 בני נוער נבחרו לשמש כיועצי הבנק לענייני בני נוער. הפעילות כוללת סרטונים המופנים לבני הנוער שבהם מוסברים נושאים בנקאיים. כאמור, מאחורי הפעילות עומדת teenk שאיגדה עבור הבנק קבוצה של 15 בני נוער בגילאי 16-18. "החממה שיצאה לדרכה לפני כ-3 חודשים, הוקמה במטרה לפתח כלים, שירותים ומוצרים חדשים שהבנק יציע לבני הנוער ולשפר את הקשר של הבנק עם בני הנוער", כך לדברי סוכנות הפרסום. 

 

ב-teenk חברו למאייר והיוטיובר יותם פרל ויצרו סדרת סרטוני אנימציה המסבירים לבני הנוער נושאים שהם הגדירו כחשובים ביותר עבורם, כמו פתיחת חשבון בנק ראשון, ניהול חשבון צעיר ועוד. 

בין נציגי הבנק לבני הנוער התקיימו 4 מפגשי יצירה וחשיבה שמטרתם להביא לדיון נקודות משמעותיות וחסמים בין בני הנוער למוסדות הבנקאיים. במשרד מסבירים כי במסגרת שיתוף הפעולה עם בני הנוער "ומתוך הבנת עולם התוכן שלהם והצרכים שעלו במהלך המפגשים נבנה קמפיין הקיץ של הבנק לגיוס בני נוער". הסרטונים יעלו במיניסייט הייעודי WOWJOB ובערוץ היוטיוב של בנק הפועלים.

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אני תמיד גאה בבני הנוער וביכולות שלהם, הם לא מפסיקים להפתיע גם אותי. במהלך שלנו לבנק הפועלים הבנתי כמה התובנה הפשוטה ביותר מגיעה מהצרכן בשאלת תם. ואני חושב שזה מה שמייחד את הסרטונים שיצרנו, הם בדיוק מה שבני הנוער רוצים וצריכים, פשוט בשביל להבין. אין כמו דיאלוג פתוח עם הצרכן, על מנת להבין מה הוא באמת רוצה מהמותגים שסובבים אותו".

 

לילך בר-טל, מנהלת שיווק קמעונאי בנק הפועלים: "בני הנוער הם דור העתיד של הבנק. קיבלנו מבני הנוער במסגרת החממה הרבה מאד רעיונות וטיפים שניישם בעבודתנו השוטפת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.