גיא וינגסט
צילום: יח"צ

עולה מדרגה: גיא וינגסט מונה לסמנכ"ל האסטרטגיה בגיתם BBDO

וינגסט (33) מגיע לגיתם עם 6 שנות ניסיון בשוק הפרסום. הוא החל את דרכו בגלר-נסיס פובליסיס וב-2013 הצטרף למחלקת הפלנינג של גיתם כפלנר בכיר
משה בנימין | (10)

משרד הפרסום גיתם BBDO מקדם את הפלנר הבכיר גיא וינגסט לעמדת סמנכ"ל האסטרטגיה, במקום הלל גייגר שסיים את דרכו במשרד לפני מספר חודשים. 

וינגסט (33) נכנס לתעשיית הפרסום לפני כ-6 שנים. הוא החל את דרכו בגלר-נסיס פובליסיס וב-2013 הצטרף למחלקת הפלנינג של גיתם כפלנר בכיר. במהלך השנים הוא טיפל בקטגוריות מוצרי צריכה, בנקאות ופיננסים, רכב, נדל"ן וטכנולוגיה. הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, וכיום מרצה בפקולטה לניהול ע"ש רקאנטי בחוג למנהל עסקים. בנוסף, יוזכר כי הוא אחיו הצעיר של יובל וינגסט, לשעבר מבכירי חברת ניהול המשברים והייעוץ התקשורתי BBDO IM, שבראשה עמד בעבר עידו הר-טוב, מנכ"ל משותף בגיתם כיום. בנוסף שימש יובל וינגסט כסמנכ"ל לקוחות בכיר בגיתם.

"בחודשים האחרונים עסקנו רבות בגיתם בהגדרה מחדש של תפקיד הפלנינג בעולם הפרסום המשתנה. בסיוע BBDO ובאמצעות קיום שיחות עומק עם לקוחותינו העצמנו את מרכזיותו של הפלנר בתהליך העשייה הפרסומי" כך מציין עדו הר-טוב שמוסיף כי "בין השאר יהיה מעתה הפלנר מעורב הרבה יותר גם בהגדרת פתרונות המדיה, בדגש המדיה הדיגיטלית. הוא יפגיש תובנות צרכן עם סביבתו הדיגיטלית המשפיעה בשלבי הצריכה השונים וינחה בהתאמה את אנשי הקריאטיב בסוג התוצרים הנדרש. תהליך החשיבה הזה הובל על ידי גיא וינגסט שמביא איתו תפישה אסטרטגית כוללת וחדשנית ואנו משוכנעים שכעת עם מינויו לסמנכ"ל אסטרטגיה הוא ישכיל לבנות מחלקה ברוח התפיסה המקצועית החדשה ולהוביל את גיתם ליצירת מתודולוגיות אסטרטגיות חדשניות עבור לקוחותינו"

לדברי גיא וינגסט: "מאז ומעולם פרסום עסק במערכות יחסים בין מותגים ובני-אדם. בעוד שבעבר מערכות יחסים אלו נבנו בנקודת מפגש אחת עיקרית - ברייק הפרסומות, כיום ה'ברייק' הוא טיפה אחת בים של נקודות מפגש אפשריות. כדי לבנות מערכות יחסים חזקות במציאות של היום, מותגים נדרשים לתכנן מהלכים, שיודעים לשלב בתבונה בין פרסום מסורתי ובין בידור, טכנולוגיה או מדיה חברתית. היכולת שלנו לתכנן מהלכים מורכבים כאלו באפקטיביות, פעם אחר פעם, מחייבת אותנו לאמץ תהליכי עבודה ומודלים חדשים, והופכת את הפרסום למעניין ומאתגר מאי-פעם".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    נשמה טוב 07/08/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    נותן לכל אחד קרדיט מינימלי לשינויים שיכולים לעשות את המעגל שלו קצת יותר נעים וטוב. לא משנה עולם או מציאות, אבל גם ברדיוסים קטנים זה חיובי. אור ואהבהההה לכולם
  • 9.
    כלום ושום דבר 13/07/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    בענף בלי משקל. מצא מין את מינו, והיחיד שמתעניין במה שיש להר הטוב לומר זה הרטוב
  • 8.
    יצי 13/07/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    דקלום קלישאות שאולי היו רלוונטיות לימי גלר נסיס... בעצם רלוונטיות גם היום לנוכח זה שהענף פשוט מתפגר לו בשקט.
  • 7.
    גיא מוכשר מאוד. מגיע לו!! (ל"ת)
    הייתי שם 11/07/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לקוחה 11/07/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    צעיר רעב ומוכשר בהצלחה לך ולמשרד
  • 5.
    ריספקט 11/07/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    אבל מה יהיה באמת איש לא יודע. למרות זאת מינויים כאלה ואחרים נעשים כדי לשמר את רמת הבינוניות השורה על הכל, אבל גיא שהוא משכמו ומעלה פחות טוב מהקודמים לו למרות שהוא משכמו ומעלה. ראו מה קורה במקאן, בגיתם, בשביט וזהו. כלום לא קורה ולאף אחד לא איכפת. ובינתיים הדיגיטל עושה את עצמו שלא איכפת לו.
  • 4.
    אחד שמבין 11/07/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לגיא באמת בחור מוכשר ורציני, עם ראש פתוח ויצירתי שמבין פלנינג ופרסום. אבל הסאבטקסט של המינו הוא השורה התחתונה וזה ההידרדרות ברמת הכח אדם בגיתם. טירוף הקיצוצים והחיסכון פוגע בכל חלקה טובה במשרד שפעם התהדר בכח אדם איכותי. אנשים טובים ואיכותיים הוחלפו בוורסיות זולות ובד"כ הרבה פחות טובות - ירון פרל ושגיא בלומברג שהוחלפו במחליפים זולים ובינוניים ויינגסט (שוב איש מוכשר) החליף את הלל גייגר ווזה לא הסוף. גיא איש מצוין אבל גיתם אוי ואבוי מה יהיה עם המשרד הבינוני הזה
  • 3.
    נעה 11/07/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    פעם היית צריך להיות מספיק מיילאג׳ על הכביש. לעשות דברים. לראות דברים. להשפיע. לא רק לצעוק סיסמאות בקול רם מדי ליד האנשים שמחליטים. מצד שני לדעת איפה להשקיע את תשומות הברבור שלך זו אסטרטגיה מנצחת.
  • 2.
    פרסומאי 11/07/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    עולם הפרסום הישראלי הינו כזה שהולך ונעלם נוכח המציאות ברשתות החברתיות והקפיטליזם החזירי מצד קונגלומרטים, שאוכלים כל חברת פרסום קטנה. פעם זה היה סקסי לאחוז בתואר פרסומאי - היום - ארכאי ונחלת העבר.
  • 1.
    תותח על חלל! בהצלחה (ל"ת)
    אחד שהיה שם 11/07/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.