המרוץ למיליון 2016
צילום: עדי אורני
רייטינג

'המרוץ למיליון' חזרה: קיבלה 33.4% - ירידה של 12% ביחס לעונה הקודמת

פרק השקת העונה הקודמת הניב 38% ויותר מ-1.1 מיליון צופים, אתמול צפו בפרק 950 אלף, ועדיין מדובר בהשקה הגבוה של 2016. השידורים החוזרים בערוץ 10 לא היוו תחרות
אלכסנדר כץ | (1)

33.4% ו-950 אלף צופים – אלה הנתונים של פרק ההשקה של העונה החמישית של המרוץ למיליון, כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

פרק ההשקה של העונה הקודמת, ב-22 בנובמבר 2014, קיבל 38% ו-1.1 מיליון צופים – כך שמדובר בירידה של כ-12% ביחס לעונה הרביעית. ועדיין יש לזכור כי העונה הוקדמת הושקה בחורף, עונה בה מספר הצופים בטלוויזיה גבוה יותר באופן מסורתי. בכל מקרה השקת העונה הנוכחית היא הגבוה ביותר ב-2016. 

ממול שידר ערוץ 10 בשידור חוזר את הסרט 'חיים על המשקל' שקיבל רק 6.8%. בהשקת העונה הקודמת של 'המרוץ', שידר ערוץ 10 שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' ו'בנות הזהב' שקיבלו 6.2% ו-5.3% בהתאמה.

 

הסדרה בלתי הפיך (רשת, ערוץ 2) נהנתה מההשקה של התכנית ששודרה לפניה וקיבלה 20%. אחריה 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 9.3%. ממול – 'הצינור' (ערוץ 10) עם 4.5%, 'אינטימי עם רפי רשף' (ערוץ 10) שקיבלה 3.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) שהניבה 3.6% ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.4%. 

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) קיבלה 8.3%, ולאחריה 'הערב' (רשת, ערוץ 2) עם 10.5%. מנגד, ניפקה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 6.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 20.9%, מול 9.6% ל'חדשות 10', שמגלה חולשה יחסית בתקופה האחרונה. ב'מבט' (ערוץ 1) צפו 4.4%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תוכנית למרוקאים לא מפותחים (ל"ת)
    dd 18/05/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.