הכנס השנתי של מקאן העולמית: מקאן ואלי נבחר לפרויקט החברתי החשוב באירופה
משרד הפרסום מקאן תל אביב זכה במקום הראשון בתחרות "הפרויקט המשמעותי של מקאן אירופה". הזכייה, במסגרת הכנס השנתי של רשת מקאן העולמית הוענק לנציגות הישראלית עבור השלוחה הדרומית של המשרד במצפה רמון - מקאן ואלי.
הכנס השנתי של הרשת התקיים השנה בפריז בסימן meaningful - משמעות, ובמרכזו עמדה תחרות ה-meaningful award. במסגרת התחרות הגישו 40 סוכנויות מ- 22 מדינות עבודה אחת שסימנה עבורם meaningfulness - פרויקט בעל משמעות ללקוחות, לעובדים ולחברה.
הפרס שיחזור עם מקאן הביתה
לגמר עלו 10 משרדים, שהציגו את הפרויקט שלהם באירוע. מקאן תל אביב זכה עם מקאן וואלי במקום הראשון, במקום השני זכה פרויקט שנקרא Sunday grandma's של מקאן רומניה (המנוהל על ידי בוגרי מקאן תל אביב שגית צור להב וניר רפואה) ובמקום השלישי פרויקט שנקרא Christmas של איקאה ממקאן ספרד.
כל משתתפי הכנס נתנו ניקוד לפרויקטים על פי המצגות וכך נקבעו הזוכים. הפרס ניתן למנכ"ל מקאן תל אביב עמית משיח על ידי האריס דיאמונד יו״ר ומנכל מקאן העולמית ופבלו ווקר, נשיא מקאן אירופה.
מקאן ואלי הוקמה בשנת 2013 במצפה רמון על ידי חנה רדו ומיכל רומי ואת המשרד מובילות היום יחד כמנכ"ליות משותפות הדר גור אריה ורומי. מקאן וואלי היא השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון המנהלת את הפלטפורמות הדיגיטליות של מותגים מובילים כגון הונדה, המשביר לצרכן, טיטולים, וניש, VEET, נורפן, לואקר, מנטוס, דאב ועוד.
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "זכייתה של מקאן ואלי במקום הראשון היא ללא ספק חותמת חשובה לצמיחה ולהכרה במקאן ואלי לא רק בזירה המקומית אלא גם על מפת הפרסום הבינלאומית".
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
הדר גור אריה, מנכ"לית שותפה: "הפרויקט שלנו מצליח לעורר השתאות וכבוד מחוץ לגבולות ארצנו גם כשהוא מתורגם לאנגלית ומוצג בפני אנשי פרסום מהמובילים בעולם שכבר ראו דבר או שניים בחייהם. אין עוד פרויקט כזה בעולם. בכל פעם שאנחנו זוכים בהכרה שמחוץ לעשייה היומיומית שלנו אני מתמלאת גאווה על העשייה שלנו ומקבלת אישור מחדש כמה משמעותי ומיוחד הואלי שלנו".
- 1.זצל 14/04/2016 21:11הגב לתגובה זומשיח עומד על במה בפריז ומקבל פרס על מקאן ואלי. חנה ראדו בטח מתהפכת בקברה..
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
