הכנס השנתי של מקאן העולמית: מקאן ואלי נבחר לפרויקט החברתי החשוב באירופה
משרד הפרסום מקאן תל אביב זכה במקום הראשון בתחרות "הפרויקט המשמעותי של מקאן אירופה". הזכייה, במסגרת הכנס השנתי של רשת מקאן העולמית הוענק לנציגות הישראלית עבור השלוחה הדרומית של המשרד במצפה רמון - מקאן ואלי.
הכנס השנתי של הרשת התקיים השנה בפריז בסימן meaningful - משמעות, ובמרכזו עמדה תחרות ה-meaningful award. במסגרת התחרות הגישו 40 סוכנויות מ- 22 מדינות עבודה אחת שסימנה עבורם meaningfulness - פרויקט בעל משמעות ללקוחות, לעובדים ולחברה.
הפרס שיחזור עם מקאן הביתה
לגמר עלו 10 משרדים, שהציגו את הפרויקט שלהם באירוע. מקאן תל אביב זכה עם מקאן וואלי במקום הראשון, במקום השני זכה פרויקט שנקרא Sunday grandma's של מקאן רומניה (המנוהל על ידי בוגרי מקאן תל אביב שגית צור להב וניר רפואה) ובמקום השלישי פרויקט שנקרא Christmas של איקאה ממקאן ספרד.
כל משתתפי הכנס נתנו ניקוד לפרויקטים על פי המצגות וכך נקבעו הזוכים. הפרס ניתן למנכ"ל מקאן תל אביב עמית משיח על ידי האריס דיאמונד יו״ר ומנכל מקאן העולמית ופבלו ווקר, נשיא מקאן אירופה.
מקאן ואלי הוקמה בשנת 2013 במצפה רמון על ידי חנה רדו ומיכל רומי ואת המשרד מובילות היום יחד כמנכ"ליות משותפות הדר גור אריה ורומי. מקאן וואלי היא השלוחה הדיגיטלית הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון המנהלת את הפלטפורמות הדיגיטליות של מותגים מובילים כגון הונדה, המשביר לצרכן, טיטולים, וניש, VEET, נורפן, לואקר, מנטוס, דאב ועוד.
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "זכייתה של מקאן ואלי במקום הראשון היא ללא ספק חותמת חשובה לצמיחה ולהכרה במקאן ואלי לא רק בזירה המקומית אלא גם על מפת הפרסום הבינלאומית".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
הדר גור אריה, מנכ"לית שותפה: "הפרויקט שלנו מצליח לעורר השתאות וכבוד מחוץ לגבולות ארצנו גם כשהוא מתורגם לאנגלית ומוצג בפני אנשי פרסום מהמובילים בעולם שכבר ראו דבר או שניים בחייהם. אין עוד פרויקט כזה בעולם. בכל פעם שאנחנו זוכים בהכרה שמחוץ לעשייה היומיומית שלנו אני מתמלאת גאווה על העשייה שלנו ומקבלת אישור מחדש כמה משמעותי ומיוחד הואלי שלנו".
- 1.זצל 14/04/2016 21:11הגב לתגובה זומשיח עומד על במה בפריז ומקבל פרס על מקאן ואלי. חנה ראדו בטח מתהפכת בקברה..

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.