טרנד הקבוצות מתרחב: מפגש ראשון ל-100 מנהלי הדיגיטל שהתאגדו לקבוצה
קבוצת 100 מנהלי הדיגיטל המובילים שהוקמה לאחרונה כחלק מטרנד קבוצות הנישה המקצועיות בתחום השיווק/פרסום, קיימה בשבוע החולף מפגש ראשון אליו הגיעו 17 מהחברים.
הקבוצה המשתפת תוכן ומנהלת דיונים בפייסבוק ובוואטסאפ הוקמה על ידי כרמל ברן, יזם ומנהל שיווק דיגיטלי ב-5 השנים האחרונות. "הקבוצה הוקמה כדי לכנס תחת גג אחד את כל מנהלי הדיגיטל המובילים, על מנת להוות כר פורה לדיונים, זירה להתייעצויות בנושאים מקצועיים, קיום סדנאות ומפגשים חברתיים ועוד", כך לדברי החברים. חברי הקבוצה יקיימו מפגש מקצועי-חברתי אחת ל-4 שבועות.
לדברי ברן: "אנו בשיאה של מהפיכה דיגיטלית. תפקידו של מנהל הדיגיטל בארגון, כחלק ממערך השיווק, הולך ונהיה מרכזי וחשוב יותר מדי שנה, והאתגרים הניצבים בפניו מרובים ומגוונים מאי פעם. הקהילה קמה על מנת לתת מענה לכל צרכיו של מנהל הדיגיטל הנוכחי והעתידי, ולשמש כארגון הגג המקצועי של מנהלי הדיגיטל בישראל".
במפגש הראשון אותו ערכה הקבוצה, העביר עידו ביגר מחברת yes הרצאה בנושא ביג דאטה, אחד מהנושאים החשובים והמשפיעים בתחום הדיגיטל בשנים האחרונות. מנהלי הדיגיטל שהשתתפו במפגש הראשון הם: קארין גל מ"שירותי בריאות כללית", שי בלנק מ"לבנת פורן", דני רוזנברג מ"אמריקן לייזר", גדי רפאלי מ"הראל ביטוח", עמית קורן רומי מ"מטרנה", עדי לשם בר מ"מגה", ניצן אלמוג אברון מ"קוקה קולה", אופיר טסל מ"ארנסט אנד יאנג", דנה מיכאלי מ"דיסני ישראל", טלי איילון מצר מ"ויזה כאל", וחברי ההיגוי של ההתאגדות: כרמל ברן, שירי עמירם מ"יס", רונן שמיר מ"חברת החשמל", שירי קנת מ"אמ.אס.די" ושחר גבאי מ"המכללה למינהל".
- 9.וברצינות 03/10/2016 19:55הגב לתגובה זומייסד? מנהל? מנכל? במקום לחפש עבודה יצר לעצמו מקום עבודה. על זה מגיע לו כל הכבוד,מעבר לזה לא מוצא ערך,טעם או עניין. איזה קמפיין דיגיטלי ניהל בכלל
- 8.יוסי 08/05/2016 13:03הגב לתגובה זוהקבוצה הזו זה אחד הדברים היותר טובים שקרו פה לאחרונה בתעשייה. פתח לי דלתות ותורם לי המון ביום יום , עלו והצליחו!
- 7.חברת קבוצה 08/05/2016 00:22הגב לתגובה זומסתבר שהמארגנים מתכננים לגבות כסף על הפעילות שלהם, ולעשות סיבובים מסחריים על חשבוננו. לרבות תשלומים חודשיים וקבוצות רכישה אותם ניסו להקים עבור פרוייקטים שונים. נאמר לי על ידי ספק שלנו שביצע עבורנו הנגשת אתר כי כרמל בכבודו ובעצמו מעורב במשא ומתן לגבי קבוצת רכישה להנגשת האתרים. חשבנו שהם מנסים להרים פרוייקט לטובת הציבור ומסתבר כי שיקולים מסחריים בלבד עומדים לנגד עיניהם של המארגנים. גם אני בקרוב אצא מהקבוצה באלגנטיות.
- 6.ירון 25/04/2016 19:58הגב לתגובה זולמעט פוסטים מלקקים ומלוקקים, אין בה כלום. מביך. עיקר הפעילות בווטסאפ וגם שם זה מעייף וטרחני. כל קשר בינה לבין דיגיטל מופרך. ממליץ לוותר. תוסיפו לזה את העובדה שכל מי שלא מסכים עם מנהל הקבוצה מוצא עצמו בחוץ - בקיצור, תת רמה וחובבנות לשמה
- 5.חבר לשעבר 19/04/2016 23:50הגב לתגובה זוומי שחורג עף
- 4.חיים בסרט לכו לעבוד (ל"ת)רונן 19/04/2016 15:53הגב לתגובה זו
- 3.רעב # 03/04/2016 20:46הגב לתגובה זוכמו בכל דבר העתיד נמצא אצל הקטנים . אני מציע הכול ברבע מחיר מהגדולים ולרוב עושה זאת לא פחות טוב מקסימום נעזר באחרים זולים וטובים . רבע מחיר !
- 2.מיכאל 03/04/2016 20:18הגב לתגובה זואותו קונספט. בשתי הקבוצות המנהלים עם אגו מנופח. כרמל שים לב שמצייצים התרסקה מ 100 ל 10.
- 1.מרתק 03/04/2016 14:59הגב לתגובה זונגמר על מה לכתוב? אל תביכו את עצמכם ואותנו די לכתוב על אוויר
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
