אלאב הורוביץ
צילום: אסף רזון
פרסום ראשון

דייט ב-NY: אלאב הורוביץ יוזמת הטק-דייט מונתה למנהלת חדשנות במקאן העולמית

עם המעבר למקאן העולמית הורוביץ תנהל ותפתח תכניות חדשנות ללקוחות מקאן בעולם וכן תייצר קהילת שותפים טכנולוגיים, בדגש על סטארטאפים ישראליים
משה בנימין | (23)

מישראל לתפוח הגדול - אלאב הורוביץ, סמנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב ומי שייסדה וניהלה בשנים האחרונות את אירועי הטק-דייט קוצרת את פירות ההשקעה ועוברת לניו יורק שם תשמש כמנהלת חדשנות ברשת מקאן העולמית - Global Innovation Director

אירוע הטק-דייט הראשון בישראל אותו ניהלה הורוביץ התקיים בספטמבר 2013 במשרדי מקאן תל אביב. במסגרת האירוע חיבר המשרד בין סטארטאפים ישראלים למותגים כגון נסטלה, רקיט-בנקיזר, Zurich insurance ועוד. במסגרת האירוע הוזמנו יזמי סטארט-אפ מעולמות הטכנולוגיה להציג את מרכולתם בפני מנהלי השיווק ונציגי המפרסמים במטרה להביא לשיתופי פעולה מסחריים. 

עם המעבר למקאן העולמית הורוביץ תנהל ותפתח תכניות חדשנות ללקוחות מקאן בעולם וכן תייצר קהילת שותפים טכנולוגיים, בדגש על סטארטאפים ישראליים. במסגרת זאת, הרשת העולמית תבקש לספק ידע, כלים וחידושים טכנולוגיים עבור עובדי מקאן בכלל ואנשי הקרייאטיב של מקאן בפרט.

 

עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב:  "הטייק-דייט הוא חלק חשוב בהצעת הערך של מקאן עבור לקוחותיה. לאחר ההצלחה של הטייק-דייט פה בישראל, אלאב עוברת להוביל אותו עבור לקוחות מקאן בעולם. אין לי ספק שהיא תעשה זאת בהצלחה רבה".

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 23.
    רווית 27/03/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    בדיחה מהלכת + ישראבלוף = אלאב
  • 22.
    גרבר 24/03/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    חברים, חבל על כל הקנאה המיותרת.. אלאב קבלה ביושר ובעבודה קשה (שלא נמדדת בחנפנות ע-ל למנהלים בתוך מקאן ת"א..כמו שרובכם עושים) יצרה קשרים בעולם, ארגנה כנסים סופר ומוצלחים ובום (!!!) היא קבלה הצעה שרובכם רק יכולים להזיל עליה ריר.. אז מי הבלוף כאן?!
  • 21.
    בכיר בתעשייה 22/03/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    אלאב באמת לא עשתה כלום בתעשיה וזה ידוע לכל מי שנמצא בשוק, היא לא ניהלה לקוח או אנשים או כלום. לאנשים במקאן לא היה ברור מה היא עושה כשהיא באה בבוקר, היא בטח אמרה לעצמה שכולם מקנאים בה ולכן אף אחד לא מעריך אותה. רוב האנשים במקאן או יוניברסל לא סובלים אותה ובעיקר לא מעריכים אותה. כל זה טוב ויפה אבל למה מקאן נתנו לבן אדם שלא מביא ערך או אפילו אגורה שחוקה לקדם את עצמו במשך שנים על שנים ? האם מקאן הפכו להסתדרות ? איפה לקדם את אנשים הטובים מהם לא חסר שם ? למה כל הנשים המדהימות שם לא קיבלו הזדמנות בכלל ואלאב שהיא הקומבינה של הקומבינה התקדמה על חשבון כולם ועוד מפרגנים לה על זה ? בושה למקאן, אלאב לא אשמה היא עשתה את הכי טוב בעיניה עם הכישורים המוגבלים ו-0 ניסיון שיש לה בתחום
  • 20.
    איזו פצצה (ל"ת)
    שימי ברגר 22/03/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    יופי , יש לי נכס להשכיר בניורק (ל"ת)
    נמרוד ברק 22/03/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    את גאווה גדולה (ל"ת)
    אלאב הורוביץ 22/03/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אבנר 22/03/2016 02:22
    הגב לתגובה זו
    אף אחד שם לא יודע כלום, לא למד לכתוב קוד, לא קרא מאמר על ממשקי משתמש ולא עשה כלום בחייו, פשוט כלום. אוויר ביחד עם אוויר. אף סטארטאפ לא התרומם בגלל שאיזה בימבו ממשרד פרסום לקחה אותו יד ביד לאיזה לקוח שבכלל מנסה למכור איזה שטות אחרת, לא אובר, לא פייסבוק ולא פיי-פאל. תנו ליזמים לפתח ולמצוא משקיעים ובינתיים תקחו את הלקוחות לאכול בקנטינה.
  • 16.
    אלאב 22/03/2016 00:32
    הגב לתגובה זו
    אלאב- העמדת פנים אחת גדולה. הדבר היחיד שהבחורה יודעת לעשות זה לשווק ולקדם את עצמה ולטפס על גבם של אחרים. לא מחזיקה בשום כישורים ובשום יכולות. סמנכלית לקוחות במקאן עאלק. שמישהו יבדוק מתי הפעם האחרונה שהיא הפציעה במשרד או ״ניהלה״ לקוח. לא היה מעולם. טוב שעזבה תבנייין
  • 15.
    ורשבסקי 21/03/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    תותחית אמיתית
  • 14.
    חכמה אבל רעעעעה - לא נתגעגע ולא תחסרי (ל"ת)
    יאק 21/03/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    מפרגנת 21/03/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    אלאב היא אחת מאנשי המקצוע היחידים בתעשיה הזו שבאמת יודעים להבין את הצרכים של 2 הצדדים, גם של המותגים וגם של הסטארטאפים ובאמת להצליח לתת שם הצעת ערך ל2 הכיוונים. תכונה נדירה ביותר בעולם שרגילים לעשות בו רק גימיקים ל'קאן'. בהצלחה רבה לך!
  • 12.
    מפרגנת 21/03/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    אלאב היא מאנשי המקצוע הבודדים שיודעים באמת לחבר בין מותגים לסטארטאפים ולא נותנת הצעות חסרות ערך כמו רוב 'המבינים' שמחפשים רק גימיקים ל'קאן' אלא תכלס מבינה גם מטרות שיווקיות. בהצלחה לך!
  • 11.
    אירית 21/03/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    לדעתי מדובר באחת הנשים הנוראיות והלא נחמדות בתעשייה ויצא לי לעבוד איתה, צעקנית ביותר,נצלנית ומתנשאת
  • 10.
    מוכשרת בטירוף! מגיע לה את כל הפרגון בעולם! (ל"ת)
    חברה בבורד 21/03/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לקוח לשעבר 21/03/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    לחבר בין מיזמים למפרסמים זה סקסי אבל נדרש יותר מרק להכיר אושיות בתעשייה ולעשות אירועים שנשמעים ומצטלמים מצויין. זו הסיבה שבדר"כ הלקוחות מקבלים פתרונות לא רלוונטיים רק כי זה נשמע מגניב או עושים הרבה יח"צ סביב פרוייקטון חביב אך נטול כל ערך עסקי. כדי להביא ערך אמיתי נדרשת הבנה שיווקית עמוקה - לא משהו שניתן למצוא בקלות באווירת הצלופן בסוכנויות. שהיה בהצלחה!
  • 8.
    צ'ורוס האלופה! :) (ל"ת)
    את יודעת מי 21/03/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שאחרון יכבה ארת האור שם טוב? (ל"ת)
    משיח לא בא 21/03/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אסתר 21/03/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    וחשבתי וואו איזה יופי מנהלת חשבונות כבוד.
  • 5.
    בלונדי 21/03/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, תותחית!! תל אביב כבר מזמן קטנה עלייך
  • 4.
    תו-תחית! (ל"ת)
    סיגריה?! 21/03/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מומינים 21/03/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    תותחית על-חלל! בחורה מקסימה עם יחסי אנוש ל פ נ י ם! כן ירבו.
  • 2.
    אחת שצולעת 21/03/2016 12:17
    הגב לתגובה זו
    אבל למה עכשיו? אופיר הרגע היה פה!
  • 1.
    דניאלה 21/03/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    אחת הבנות המוכרות ביותר.. לא רואה ממטר אף גבר ואישה בתעשייה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.