TV

הדילמה: היינקן יצא בקמפיין "מתיחה פרסומית" בצ'מפיונס - מה אתם הייתם עושים?

נוטשים את החברים? משקרים? עושים הכל בשביל כרטיסי VIP למשחק ליגת האלופות? קמפיין 'מתיחת פרסום' של היינקן הוא חלומה של כל קבוצת גברים שצופה יחד במשחקי הצ'פמיונס
משה בנימין |

הצפייה הקבוצתית של גברים במשחקי הצ'מפיונס ליג (ליגת האלופות) וכדורגל בכלל, היא תופעה חברתית מוכרת מסביב לעולם. זה גם מה שעומד במרכז הקמפיין החדש של מותג הבירה היינקן - הספונסר הרשמי של ליגת האלופות. מתיחת פרסום חדשה של המותג תחת השם "דילמה" - סביב המשחק בין רומא לריאל מדריד יכולה בקלות להפוך לחלומו של כל אוהד כדורגל.

סימונה, אוהד של קבוצת הכדורגל AC רומא הוא הנמתח בפרסומת שהתרחשה במגרשה הביתי של קבוצת רומא - סטאדיו אולימפיקו. באופן קבוע, סימונה וחבריו צופים במשחקי הצ'מפיונס בדירתו של אחד החברים, רק שהפעם הוא ניצב בפני הצעה שאי אפשר לסרב לה. חבר נוסף פוגש אותו במסעדה ונותן לו במתנה כרטיס כניסה למשחק בין רומא לריאל מדריד, רק שעליו ללכת למשחק עם קבוצת חברים אחרת - לא החבורה הקבועה שלו.

הדילמה מתחילה כשסימונה חושב מה להגיד לחבריו שמחכים לו בערב המשחק ב-17 בפברואר בביתם. המתיחה מצולמת כולה מרגע קבלת הכרטיסים, תוך כדי הנסיעה למשחק שבה הא מקבל שיחת טלפון מחבריו ששואלים אותו היכן הוא והוא אומר שהוא יצלצל בחזרה. במשחק עצמו כשהוא מתיישב בכסאות הוא מקבל שיחת טלפון נוספת, אך על רקע שאון האוהדים הוא מעדיף שלא לענות. ממה שקורה לאחר מכן, הוא כבר לא יכול להתעלם. צפו.

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.