הדילמה. היינקן
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

הדילמה: היינקן יצא בקמפיין "מתיחה פרסומית" בצ'מפיונס - מה אתם הייתם עושים?

נוטשים את החברים? משקרים? עושים הכל בשביל כרטיסי VIP למשחק ליגת האלופות? קמפיין 'מתיחת פרסום' של היינקן הוא חלומה של כל קבוצת גברים שצופה יחד במשחקי הצ'פמיונס
משה בנימין |

הצפייה הקבוצתית של גברים במשחקי הצ'מפיונס ליג (ליגת האלופות) וכדורגל בכלל, היא תופעה חברתית מוכרת מסביב לעולם. זה גם מה שעומד במרכז הקמפיין החדש של מותג הבירה היינקן - הספונסר הרשמי של ליגת האלופות. מתיחת פרסום חדשה של המותג תחת השם "דילמה" - סביב המשחק בין רומא לריאל מדריד יכולה בקלות להפוך לחלומו של כל אוהד כדורגל.

סימונה, אוהד של קבוצת הכדורגל AC רומא הוא הנמתח בפרסומת שהתרחשה במגרשה הביתי של קבוצת רומא - סטאדיו אולימפיקו. באופן קבוע, סימונה וחבריו צופים במשחקי הצ'מפיונס בדירתו של אחד החברים, רק שהפעם הוא ניצב בפני הצעה שאי אפשר לסרב לה. חבר נוסף פוגש אותו במסעדה ונותן לו במתנה כרטיס כניסה למשחק בין רומא לריאל מדריד, רק שעליו ללכת למשחק עם קבוצת חברים אחרת - לא החבורה הקבועה שלו.

הדילמה מתחילה כשסימונה חושב מה להגיד לחבריו שמחכים לו בערב המשחק ב-17 בפברואר בביתם. המתיחה מצולמת כולה מרגע קבלת הכרטיסים, תוך כדי הנסיעה למשחק שבה הא מקבל שיחת טלפון מחבריו ששואלים אותו היכן הוא והוא אומר שהוא יצלצל בחזרה. במשחק עצמו כשהוא מתיישב בכסאות הוא מקבל שיחת טלפון נוספת, אך על רקע שאון האוהדים הוא מעדיף שלא לענות. ממה שקורה לאחר מכן, הוא כבר לא יכול להתעלם. צפו.

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.