שחקן חיזוק: שני גרשי מצטרף כסמנכ"ל קריאייטיב למקאן ואלי במצפה רמון
כשנה לאחר שסיים את דרכו כסמנכ"ל קריאייטיב משותף בגיתם BBDO, שני גרשי חוזר לענף ובהחלטה מפתיעה יורד דרומה למקאן ואלי. לאייס נודע כי גרשי מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של השלוחה הדרומית של מקאן תל אביב, ויצטרף לנבחרת שבראשה עומדות הדר גור אריה ומיכל רומי בפרויקט שמקבל רוח גבה רבה מצד חנה רדו, יד ימינו של אילן שילוח בקבוצת מקאן.
גיוסו של גרשי (39), הוא הישג משמעותי עבור מקאן ואלי, שמטבע הדברים נקודת הפתיחה שלו חלשה בגיוס טאלנטים וכח אדם איכותי, אל מול התחרות מצד המשרדים המובילים במרכז הארץ. גרשי נחשב לאיש קריאייטיב בכיר, מנוסה ובעל רקורד עשיר בטיפול בלקוחות מובילים במשק ומהלכים עטורי פרסים, בהם גם זכיה בפסטיבל קאן. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל קריאייטיב משותף בגיתם BBDO ולפני כן כמנהל קריאייטיב באדלר חומסקי. במהלך הקריירה טיפל בתקציבי אסם, מפעל הפיס, האגודה למלחמה בסרטן, אופל ועוד.
הגיוס של גרשי למקאן ואלי מגיע לאחר רה-ארגון של החברה והטמעת לקוחות ועובדי מקאן בוטיק, חברת הבת של קבוצת מקאן, לתוך השלוחה הדרומית של משרד הפרסום. בסיס הלקוחות של מקאן ואלי כולל כיום מותגים כמו טיטולים, מאניה ג'ינס, דינמיקה סלולר, הולמס פלייס, כרמל תיירות, שעוני עדי, נת"ע ועוד.
הדר גור אריה, מנכ"לית מקאן ואלי: "החיבור עם גרשי היה מיידי וטבעי לשני הצדדים, ומתוך רצון לתת שירות ללקוחותינו באמצעות אנשי המקצוע הטובים ביותר בענף לצד השאיפה להמשיך ולחזק עשייה חברתית בדרום הארץ ולעודד את גידול התעסוקה במצפה רמון. אין לי ספק שהצטרפותו של גרשי לנבחרת הואלי מחזקת את מקומנו בשורה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל ויחד נמשיך להציע את השירות הטוב ביותר בענף".
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שני גרשי: "אני שמח וגאה להצטרף למשרד שמשלב מקצוענות, חדשנות ושאיפה למצוינות, יחד עם חזון, אידאלים וערכים שאני חולק וחשובים לי ביותר. אני מאמין שאנשים, ארגונים ומותגים שמעזים לחשוב אחרת ופועלים באופן עקבי מתוך אחריות חברתית, הם המצליחים והטובים ביותר לאורך זמן. ועל כן החיבור שלי עם הדר ומיכל היה מיידי. ההצטרפות למקאן ואלי היא עבורי צעד טבעי ומאתגר כאחד".
- 23.תהנה בדרום האדום! (ל"ת)אסף ק. 14/03/2016 23:05הגב לתגובה זו
- 22.ליאור 13/03/2016 17:08הגב לתגובה זויודעים את מי לגייס. אין על גרשי.
- 21.דוחה (ל"ת)אחד האנשים המיותרים 13/03/2016 14:08הגב לתגובה זו
- 20.גרשי ימלך...אל! (ל"ת)תסתפק בברית מילה אחת 12/03/2016 15:45הגב לתגובה זו
- 19.מיכלוש אני שמחה לשמוע! גרשי מהמם (ל"ת)טל 11/03/2016 19:12הגב לתגובה זו
- 18.כישרון ענק ולב ענק (ל"ת)גרשי נשמה 11/03/2016 15:56הגב לתגובה זו
- 17.אדם מוכשר, אך דוחה אישיותית (ל"ת)אבנר 11/03/2016 10:38הגב לתגובה זו
- 16.בהצלחה גרשי (ל"ת)דני 11/03/2016 08:18הגב לתגובה זו
- 15.חיבור מעניין! בהצלחה (ל"ת)חדשות טובות 10/03/2016 20:54הגב לתגובה זו
- 14.בהצלחה גרשי (ל"ת)דני 10/03/2016 20:05הגב לתגובה זו
- 13.מ. רמון 10/03/2016 19:12הגב לתגובה זוהלם ותדהמה אפפו היום אלפי עובדים של ענף הפרסום הישראלי על שלוחותיו השונות (לא כולל שלוחת מקאן וואלי שידעו מראש ככה שזה לא פייר). במשרדים מהעשירייה הראשונה ועד לאחרונה, דרך סוכנויות הדיגיטל הבועטות וכלה בדלפקי בי.טי.אל זניחים בשולי התעשייה המופלאה הזו ישבו היום בפיות פעורים לנוכח ההפתעה שהכין להם איך קוראים לו זה...? נווו... מול לא מעט מסכי מחשב שטוחים נשמע היום המשפט: "וואלה הפתיע זה..." וההפתעה אכן הייתה שלמה. אך למרבה המזל היום יום חמישי ולאף אחד אין זין לכלום, אז כולם ילכו הביתה וישכחו מזה חיש מיד כי סופ"ש בא לבקר והוא בדרך כלל נגמר מהר. בהצלחה לכולם
- 12.נורא 10/03/2016 18:28הגב לתגובה זוהקאתי בפה
- 11.שאפו להדר ולמיכל (ל"ת)שרון 10/03/2016 17:30הגב לתגובה זו
- 10.זכית! (ל"ת)מזל טוב הדר 10/03/2016 17:26הגב לתגובה זו
- 9.איפפפ 10/03/2016 16:39הגב לתגובה זואכלתם אותה
- צריך חיבוק? (ל"ת)כואב לך, זה מובן. 10/03/2016 18:11הגב לתגובה זו
- 8.מזל טוב (ל"ת)אידה 10/03/2016 14:59הגב לתגובה זו
- 7.גרשי יריץ את המחנצ (ל"ת)עד הבחירות הבאות 10/03/2016 14:46הגב לתגובה זו
- 6.ולא רק שחקן חיזוק (ל"ת)גרשי שחקן נשמה 10/03/2016 14:44הגב לתגובה זו
- 5.אחד שמכיר 10/03/2016 14:34הגב לתגובה זואוהב אותו בתור בן אדם ואוהב אותו בתור מנהל. מצחיק עם לב זהב
- 4.אחת המצטיינות בברנז'ה (ל"ת)הדר תמיד בוחרת נכון 10/03/2016 14:34הגב לתגובה זו
- 3.וואלה בהצלחה שיהיה (ל"ת)יפתח 10/03/2016 14:28הגב לתגובה זו
- 2.גרשי אתה תותח! (ל"ת)חברה מימי אדלר 10/03/2016 14:26הגב לתגובה זו
- 1.JESUS (ל"ת)עי 10/03/2016 14:16הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
