מ-8 יוצא 1: מקאן ואלי זכה בתקציב הפרסום של רשת 'מאניה ג'ינס'

מקאן ואלי צפוי לטפל הן בתקציב הקריאייטיב והן בתקציב רכש המדיה של החברה. בשנת 2015 עמד תקציב הפרסום על כ-3 מיליון שקלים בפועל
 | 
(2)
אושרי כהן. מאניה ג'ינס, צילום: יח"צ/ יוטיוב
מכרז הפרסום של רשת האופנה מאניה ג'ינס הגיע לסיומו עם זכיה של מקאן ואלי - השלוחה הדרומית של קבוצת מקאן ממצפה רמון - כך נודע לאייס. כזכור, המכרז של רשת האופנה זכה לביקורת מצד המשרדים המשתתפים לאחר שנודע להם על כמות הניגשים וכן על רצון החברה להפריד בין תקציב המדיה לקריאייטיב.
על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהוים בפועל כ-3 מיליון שקלים. מקאן ואלי צפוי לטפל הן בתקציב הקריאייטיב והן בתקציב רכש המדיה של החברה.
בשנת 2015 טיפל בתקציב הפרסום של הרשת מיקי תורג'מן, בעל משרד פרסום עצמאי ולשעבר ביהושע TBWA וגלר נסיס - ליאו ברנט. הפרזנטור של הרשת שכיכב בסרטון הפרסומת המרכזי כמו גם בכל פרסומי החברה הוא השחקן אושרי כהן. תקציב הדיגיטל של החברה מנוהל על ידי חברת Modern Talking בבעלותו של אבירן מניר. כעת עם העברתו לידי מקאן ואלי - משרד בעל אוריינטציה מובהקת לדגיטל - לא ידוע האם מניר ימשיך לטפל בחלק הדיגיטל. 
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא נסלח שפיטרו את מוטי! (ל"ת)
    שירי 17/01/2016 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז מה קורה פה
    נופר 17/01/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החליפו את מיקי תורג׳מן את אבירן מניר את שרי ישראלי כל מי שבנה אותם ועשה מהם משהו?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות