גדעון עמיחי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

גדעון עמיחי חוזר להוות איום על המשרדים הגדולים? במגעים עם טמפו אחרי הפיצוץ עם מקאן

כניסת עמיחי למערך של טמפו היא הצהרת כוונות משמעותית עימה פותח עמיחי את השנה החדשה, ומטבע הדברים, המשרדים סביבו ייאלצו לפקוח עין ולהעלות את רמת הכוננות
משה בנימין | (9)

לפני כשבועיים נפרדה חברת המשקאות טמפו ממקאן - משרד הפרסום שליווה אותה ב-13 השנים האחרונות, לאחר פיצוץ במערכת היחסים בין הצדדים. כעת נודע לאייס כי את מקאן עשוי להחליף גדעון עמיחי שעמו מנהלת טמפו מגעים בימים אלו. 

הפרידה של טמפו ממקאן היתה פועל יוצא של מתיחות שהחלה בעובדה שטמפו דרשה ממקאן להתמודד במכרזי קריאייטיב פנימיים מול משרד הפרסום אלנבי, בית הקונספטים שנמצא אף הוא במערך הפרסום של החברה. דרישה זו לא התקבלה יפה, בלשון המעטה, על ידי עמית משיח, מנכ"ל מקאן הנכנס, שמבחינתו ראה בכך פגיעה בשותפות ארוכת השנים בין הלקוח למשרד והבהיר זאת לאנשי טמפו.

עם זאת מה שהוביל בסופו של דבר לפרידה הרשמית היתה העובדה שבמקביל לטיפול בטמפו ניהלה קבוצת מקאן, באמצעות השלוחה הדרומית מקאן ואלי, את תקציב הפרסום בדיגיטל של מותג היין של יקב טפרברג. זאת כאשר בפורטפוליו המותגים של טמפו יש 2 מותגי יין מתחרים: ברקן וסגל

ואז הגיע גדעון. או יותר נכון חזר. כאמור, לאייס נודע כי עמיחי, מהפרסומאים הבכירים והמוערכים שצמחו בשוק הישראלי, ומי ששב לישראל עם מותג הפרסום שהשיק בניו יורק NO NO NO NO NO YES נמצא בתמונת התקציב של טמפו. חזרתו של עמיחי לשוק המקומי בדמותו של סניף ישראלי שבו כ-10 עובדים, כבר באה לידי ביטוי עם העברת תקציב פולקסוואגן מבית צ'מפיון אליו לאחר שטופל שנים באדלר חומסקי. לפני מספר חודשים עמיחי שמחוזר על ידי לא מעט לקוחות, העביר לידיו תקציב נוסף - הדיוטי פרי - לטובת השקת חנות הדגל בנתב"ג. במקביל עמיחי גם מנהל את תקציב הפרסום הבינלאומי של  חברת המלצות התוכן אאוטבריין.

כניסת עמיחי למערך של טמפו היא הצהרת כוונות משמעותית עימה פותח עמיחי את השנה החדשה, ומטבע הדברים, המשרדים סביבו ייאלצו לפקוח עין ולהעלות את רמת הכוננות. עם זאת שאלות חשובות עדיין תלויות ועומדות. עמיחי, המהלך שמאפייןמשרדים גדולים, הצהיר כבר שלא יטפל בלקוח ללא תקציב המדיה. מנגד עם סיום ההתקשרות בין מקאן לטמפו הבהיר עמית משיח כי תקציב המדיה של החברה יישאר בידי חברת המדיה של מקאן - יוניברסל.

מחברת טמפו נמסר בתגובה: "החברה בוחנת בימים אלה הצעות של מספר משרדי פרסום. ברגע שיהיה לנו מה לעדכן נעשה זאת בצורה מסודרת".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    טמפו לא חכמים במיוחד...סמנכל פתח חנות נעליים.. (ל"ת)
    אחד 24/01/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מחיר השחצנות של משיח מול יואש.... (ל"ת)
    דני 17/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
  • דני 17/01/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    עשה ליואש בית ספר
  • 5.
    יובב 15/01/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    תבדקו מי בטמפו שומר על אלנבי ולמה.
  • 4.
    שבי 14/01/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    לטס פייס איט- אף אחד לא מבין את הפרסומות האחרונות של גדעון. ישנם עדיין מספר חנפנים ואנשים שעבדו אצלו פעם שמשחקים אותה נרגשים מתחרויות ציורים של עולם הפרסום הישן והלא מדיד. אין לו מושג בדיגיטל. רק אתמול הוא כתב כמה הוא מאמין שהדבר הבא זה שילוט פרינט. נקסט
  • 3.
    מלך 14/01/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    הוא יעשה להם עבודה מעולה וכולם יודעים את זה
  • רוי 20/01/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    זה יכול לעזור לו לעשות עבודה יותר מעולה :)
  • 2.
    ההוא 14/01/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    נגמרו הימים של מפלצות וענקים ,אתם והאדלרים והבאומנים. למינהם מוכיחים בשנים האחרונות שאתם מזמן כבר לא מספקים את הסחורה בטח ובטח לא בקריאייטיב . דווקא הקטנים והבוטיקים ואפילו חברות הקד''מ מהדור החדש מספקות היום את הסחורה ביג טיים . אתם בינתיים תמשיכו לחשוב איך מתחילים חודש עם תקורות של 4 מיליון שקל ...
  • 1.
    בני 14/01/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    טמפו עוברים ממשרד פצצה להיסטוריה של עמיחי ומקאן נשארים עם הכסף של המדיה. מהלך מבריק של משיח
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״