Callbox
צילום: לוגו

לא רק פרסום אונליין: מערכת ישראלית מנתחת תגובות לקמפיין – ואת מאפייני הלקוח

מערכת Callbox שפותחה ע"י Way2CU הישראלית בודקת מי מתקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה ועוד
כתבי אייס |
נושאים בכתבה Way2CU חנן אב-צוק

חברת הסטארט-אפ הישראלית Way2CU השיקה את מערכת Callbox למדידה מדויקת יותר של אפקטיביות פרסום ולייעול קמפיינים, שאינם קמפיינים אונליין. תוכנת Callbox שפועלת בענן במתכונת תוכנה כשירות, מאפשרת ניטור ומקסום של החזר ההשקעה המגיע מכל ערוץ מדיה פרסומי, קמפיין, לקוח ושיחה עם לקוח, ומייעלת אפקטיביות של קמפיינים פרסומיים בשיעור ממוצע של עשרות אחוזים.

 

הפתרון שמשיקה Way2CU מבוסס על פיתוח ושדרוג טכנולוגיה של חברת CallTrackingMetrics האמריקנית, המספקת כלי תוכנה למעקב ולאופטימיזציה של שיחות טלפון מכירתיות. הסטארט אפ הישראלי אף מספק ללקוחות המקומיים תמיכה מלאה במערכת.

 

תוכנת Callbox מעדכנת את מנהלי השיווק, מובילי הקמפיין ומקבלי הפניות מי התקשר כתוצאה מכל פרסום ומכל מדיה, איך הוא מצא את המפרסם, מהם דפוסי זמני ההתקשרות והמיקומים של הפונה, מהן מילות המפתח שהובילו לפנייה ואלו עמודי נחיתה או תכני קריאייטיב הובילו לפנייה. ביכולתה של Callbox לספק דוח שמפרט את ההחזר על ההשקעה (ROI) בפרסום עבור כל אחד מהקמפיינים. המידע אודות הלקוח המתקשר מופיע בזמן אמת על המסך של Callbox מרגע הישמע צלצול הטלפון והוא מסייע לספק למתקשר מענה רלבנטי ולבצע מהלך מכירתי אפקטיבי.

 

המעקב מתבצע על בסיס מספרי טלפון המוצמדים לערוצי פרסום באינטרנט, בדפוס, בטלוויזיה או ברדיו. כמו כן, Callbox כוללת תפריט קולי עם יכולות IVR מלאות, הקלטה ושמירה של כל השיחות וכל הקלט המוזן למערכת ואפשרות לענות לשיחות מתוך התוכנה. התוכנה מאפשרת ניהול מלא של נתוני הלקוחות ומתאימה למגוון חברות החל ממוקדי מכירות טלפוניים (Call Centers) ועד לחברות לשיווק אונליין.

 

היכולת להקליט שיחות ולהאזין להן בכל עת מאפשרת למשתמש בתוכנה לנטר, לאמן ולהעריך ביצועים של צוותי מכירות וכן לאמוד את ערך הלידים המגיעים מלקוחות. קובצי הקול המתעדים שיחות יכולים להישלח מיד עם סיומה של כל שיחה וניתן להאזין לשיחות בכל מקום וזמן. המערכת אף מאפשרת לאבחן דפוסים ומגמות בכמות השיחות על פי ערוצי פרסום וכן דפוסי מכירות ושירות על פי נציגים ספציפיים. Callbox כוללת פונקציה של "לחישות" שמשמיעה למתקשרים תמלילים ניתנים לעריכה במטרה להצהיר על הקלטת השיחה או לספק תפריט קולי, וכן משמיעה למקבלי השיחה הודעות המכריזות על מקור השיחה.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.