פרסום ראשון

השותפות מתרחבת: 'ארועטי ברמן' רכש מניות ב-d-say של תמיר יולביץ' ודרורי שלומי

במסגרת ההסכם, יולביץ' ושלומי ידללו את מניותם ב-d-say, בעסקת מכירה לשותפים החדשים, ארועטי ברמן. יולביץ' צפוי להמשיך בתפקידו כמנכ"ל

משה בנימין | (3)

משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS שהתמזג לפני מספר חודשים עם דרורי שלומי ממשיך ברכש. לאייס נודע כי המשרד רכש מניות במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say של תמיר יולביץ' ובעלי דרורי שלומי, יורם דרורי וטובית שלומי, תמורת כמה מיליוני שקלים. 

35% ממניות d-say, אחד ממשרדי הדיגיטל הוותיקים והבולטים בישראל, הוחזקו בידי המייסד והמנכ"ל יולביץ' המשמש גם כבעלים של עכבר העיר אונליין אותו רכש לפני כשנתיים. יתרת המניות בגובה 65% היא בידי דרורי שלומי – יורם דרורי וטובית שלומי. בין הלקוחות המובילים ב-d-say נמנים סנו, בזק, בזק בינלאומי, קולגייט ועוד.

בשבועות האחרונים ועל רקע המיזוג בין דרורי שלומי לארועטי ברמן התנהלו מגעים בין הצדדים שבהם נידונו מספר חלופות לגבי העתיד המשותף. בין השאר עלתה על השולחן הצעה לרכישת מלוא מניותיו של יולביץ' במשרד אך הצעה זו לא הגיעה לכדי מימוש עקב מחלוקות כספיות.

בסופו של דבר הסכימו הצדדים על עסקת מכירת מניות ב-d-say לידי יוסי ארועטי ודודי ברמן ביחס שווה מידי השותפים יולביץ' ודרורי שלומי. עם השלמת העסקה דרורי שלומי וארועטי ברמן יחזיקו בנתח מניות שווה ויתרת המניות תוחזק בידי יולביץ'. הקף העסקה לא נחשף ועל פי הערכות מדובר בכמה מיליוני שקלים. על פי החוזה בין הצדדים, יולביץ' צפוי להמשיך ולשמש כמנכ"ל המשרד ובנוסף אליו ישמש אייל הובר לוי שהצטרף למשרד לפני כחצי שנה, כמנכ"ל ושותף.

ממשרדי הפרסום דרורי שלומי, ארועטי ברמן ומתמיר יולביץ' נמסר: "אין תגובה". 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא באמת מודאג 07/09/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    לפעמים תחושת בטן היא סתם נאד שלא יוצא החוצה
  • 2.
    מהתחום 06/08/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    כל המשרדים הללו יחד לא שווים כמה מיליוני שקלים, אז די סיי? המשרד הזה סיים את תפקידו בתחום וממי ששילם עליו ״כמה מיליונים״ עשה עסקה גרועה!
  • 1.
    יועץ מיזוג 06/08/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    זה מהלך מנצח. אין בארץ מהלכים ב- Level הזה. זו אבולוציה טבעית של משרד, שמעלה את הרף לשאר השחקנים בקטגוריה. אין דברים כאלה יותר, חוץ מאיפה שיש.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.