ברי סחרוף עולה לבמה, אני יורד עם הזבל: מה היה קורה אם הייתי מגיע לקקטוס?
20:09 - בכניסה לאומן 17.
מריח כמו קופי איטלקי שדפק שוט הוגו בוס לגרון.
לבוש כמו הארט שדפק אותו בספסל האחורי של האלפא.
על העיניים, משקף דומיננטי אשר מצליח לטשטש את העובדה שאני לא גאון גדול.
על הראש, בלורית בליסינג - שים רק טיפה מינוקסי, שלם שערה אחת בחודש
למשך 36 חודשים ובסוף התקופה, תישאר עם הפוני ביד.
ובארנק, איך לא, כרטיס ביקור שכנראה יהפוך לפילטר על שולחן של מנהל לקוחות עם אגו מניאק.
20:21 - הברמנית מרגישה כמו באודישן לקורס דיילות, עסוקה בלעוף. בעיקר על עצמה.
מי יודע, אולי היא מחכה לאיזה ארט דיגיטל נאה, שירים אותה על דף נחיתה.
היא מוזגת לי ויסקי, אני מבקש סיגריה מגולגלת מקופי בי - טי - אל מלא רחמים, שלימדתי בבצפר.
"גלינג", זיפו של פלנר חד, נשלפת משומקום - ואני שולח עיגול עשן להתמנגל עם יתוש,
שעקץ מנהלת מדיה שיכורה.
20:56 - אחרי 3 כוס ויסקי בשלוק. בלי קרח. בלי אלוהים.
מתנדנד בין תקציבאית שהתקדמה לתקציבאית בכירה, מחבק סופרווייזר שהתקדם לסופר באבא.
מחפש את הבר שייתן לי שיבס ואת הבר סמכא שייתן לי פרילאנס. (מעדיף ג'יימסון אבל התלבש לי החרוז)
פרצופים מוכרים. אנשים יפים. מפיקות עם גנים של אפטר אפקט. נהיה לי דביק.
הכרוז קורא לכולם להיכנס לטקס. אני נושם לרווחה. ומוריד שוט נוסף. וקבבון.
21:04 - אולם מסריח מפרסום, פנים.
מרגיש כמו תלי דלת. מודעה לעמיתי חבר. פלאייר למקומון בפתח תקווה.
פתאום עולה לבמה מישהו סוחף שמריח טוב ואומר בפאתוס: "כמה נפלא שכולנו פה. והקקטוס חזר. והכבוד חוזר לענף. ובלה. ובלה"
ואנחנו מאמינים לכל מילה. כי אנחנו צרכנים שבויים. ובכלל, כיף לנו לשמוע כמה אנחנו מגניבים.
בא לי על ויסקי נוסף, אבל הברמנית אומרת שאסור לה לתת עד שיוצאים.
אני לועס קוביית קרח מהולה באבק כוכבים, שמצאתי על הבר. סאונד של אגו מרוסק.
21:35 - שותה כוס סודה ונשען על אדנית בלי קקטוס.
ברקע, מאחורי, רועדות להן הדלתות של היכל התהילה.
בזה אחר זה יעלה ויבוא זה שעלה והביא אותה.
כנראה הפיצות עתירות הכולסטרול שנגרסו לתוך הלילה,
לא הצליחו לעצור את הדם שזרם לאנשי היצירה למוח.
בכול זאת, הוא הצליח לייצר דברים נאים למדי.
ואפילו כאלה, שהיית שמח להיות חתום עליהם:
סרט של דגנים, שלט של צבעים, וסרט פרובונו שנכנס ללב כמו שפיץ מהפלנינג.
22:24 – פותח את הפייס אחרי יום פרילאנס ומרוצה מעצמי:
אני כבר לא מאלה שאוכלים פיצות אל תוך הלילה. בחרתי לאכול סלט כמו קוקסינל וללכת בשש. שש ורבע גג, אם יש חתימות. לחזור לחיים - למשפחה, לאישה, לילדים, לטיול עם הכלבה, לארוחות, למקלחות, לשיעורים...
ברי סחרוף עולה לבמה. אני יורד עם הזבל.
כוסומו, איך פספסתי את הקקטוס?!
*כל האמור לעיל הנו פרי דמיונו של הכותב **אין באמור לעיל להעליב ואו לפגוע ואו להכפיש כל איש קריאייטיב או פרסום באשר הוא ***אני תמיד נשאר יותר אם צריך ****אני סגור לחודשיים הקרובים, אבל פנוי לפרילאנס מאוגוסט ט.ל.ח
- 5.אחד המוכשרים בענף (ל"ת)שרון 12/06/2015 22:22הגב לתגובה זו
- 4.טל 09/06/2015 11:58הגב לתגובה זולא הבנתי מה אתה רוצה.
- 3.אני מקווה שלא שילמתם לו על הטקטס הזה (ל"ת)בזבוז זמן 08/06/2015 20:29הגב לתגובה זו
- תנוחי, בהתנדבות. (ל"ת)צח 09/06/2015 10:34הגב לתגובה זו
- 2.לא הבנתי (ל"ת)אחד 08/06/2015 17:36הגב לתגובה זו
- 1.מר קריאייטיב 08/06/2015 17:33הגב לתגובה זווככה מהיכרותנו רבת השנים... יש לי הרושם שאתה אשכרה מלא געגועים לפיצות הדביקות כמו ג'ינגלים של רדיו אזורי, ללילות המייגעים והבלתי נגמרים כמו מצגות של פלנרים מתלהבים, ויותר מהכל - לפלצנות ולזחיחות מלאת המסרים הריקניים... ילד, או שתתקבע על אשקובית מפנקת במקאן ועד הודעה חדשה, או שתתבגר וקח את האישה והילדים ליום מיוזע במימדיון. אח"כ תבוא לדפוק חירבון (ר)טוב אצלנו בדירה הסובר-בורגנית.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
