ברי סחרוף עולה לבמה, אני יורד עם הזבל: מה היה קורה אם הייתי מגיע לקקטוס?
20:09 - בכניסה לאומן 17.
מריח כמו קופי איטלקי שדפק שוט הוגו בוס לגרון.
לבוש כמו הארט שדפק אותו בספסל האחורי של האלפא.
על העיניים, משקף דומיננטי אשר מצליח לטשטש את העובדה שאני לא גאון גדול.
על הראש, בלורית בליסינג - שים רק טיפה מינוקסי, שלם שערה אחת בחודש
למשך 36 חודשים ובסוף התקופה, תישאר עם הפוני ביד.
ובארנק, איך לא, כרטיס ביקור שכנראה יהפוך לפילטר על שולחן של מנהל לקוחות עם אגו מניאק.
20:21 - הברמנית מרגישה כמו באודישן לקורס דיילות, עסוקה בלעוף. בעיקר על עצמה.
מי יודע, אולי היא מחכה לאיזה ארט דיגיטל נאה, שירים אותה על דף נחיתה.
היא מוזגת לי ויסקי, אני מבקש סיגריה מגולגלת מקופי בי - טי - אל מלא רחמים, שלימדתי בבצפר.
"גלינג", זיפו של פלנר חד, נשלפת משומקום - ואני שולח עיגול עשן להתמנגל עם יתוש,
שעקץ מנהלת מדיה שיכורה.
20:56 - אחרי 3 כוס ויסקי בשלוק. בלי קרח. בלי אלוהים.
מתנדנד בין תקציבאית שהתקדמה לתקציבאית בכירה, מחבק סופרווייזר שהתקדם לסופר באבא.
מחפש את הבר שייתן לי שיבס ואת הבר סמכא שייתן לי פרילאנס. (מעדיף ג'יימסון אבל התלבש לי החרוז)
פרצופים מוכרים. אנשים יפים. מפיקות עם גנים של אפטר אפקט. נהיה לי דביק.
הכרוז קורא לכולם להיכנס לטקס. אני נושם לרווחה. ומוריד שוט נוסף. וקבבון.
21:04 - אולם מסריח מפרסום, פנים.
מרגיש כמו תלי דלת. מודעה לעמיתי חבר. פלאייר למקומון בפתח תקווה.
פתאום עולה לבמה מישהו סוחף שמריח טוב ואומר בפאתוס: "כמה נפלא שכולנו פה. והקקטוס חזר. והכבוד חוזר לענף. ובלה. ובלה"
ואנחנו מאמינים לכל מילה. כי אנחנו צרכנים שבויים. ובכלל, כיף לנו לשמוע כמה אנחנו מגניבים.
בא לי על ויסקי נוסף, אבל הברמנית אומרת שאסור לה לתת עד שיוצאים.
אני לועס קוביית קרח מהולה באבק כוכבים, שמצאתי על הבר. סאונד של אגו מרוסק.
21:35 - שותה כוס סודה ונשען על אדנית בלי קקטוס.
ברקע, מאחורי, רועדות להן הדלתות של היכל התהילה.
בזה אחר זה יעלה ויבוא זה שעלה והביא אותה.
כנראה הפיצות עתירות הכולסטרול שנגרסו לתוך הלילה,
לא הצליחו לעצור את הדם שזרם לאנשי היצירה למוח.
בכול זאת, הוא הצליח לייצר דברים נאים למדי.
ואפילו כאלה, שהיית שמח להיות חתום עליהם:
סרט של דגנים, שלט של צבעים, וסרט פרובונו שנכנס ללב כמו שפיץ מהפלנינג.
22:24 – פותח את הפייס אחרי יום פרילאנס ומרוצה מעצמי:
אני כבר לא מאלה שאוכלים פיצות אל תוך הלילה. בחרתי לאכול סלט כמו קוקסינל וללכת בשש. שש ורבע גג, אם יש חתימות. לחזור לחיים - למשפחה, לאישה, לילדים, לטיול עם הכלבה, לארוחות, למקלחות, לשיעורים...
ברי סחרוף עולה לבמה. אני יורד עם הזבל.
כוסומו, איך פספסתי את הקקטוס?!
*כל האמור לעיל הנו פרי דמיונו של הכותב **אין באמור לעיל להעליב ואו לפגוע ואו להכפיש כל איש קריאייטיב או פרסום באשר הוא ***אני תמיד נשאר יותר אם צריך ****אני סגור לחודשיים הקרובים, אבל פנוי לפרילאנס מאוגוסט ט.ל.ח
- 5.אחד המוכשרים בענף (ל"ת)שרון 12/06/2015 22:22הגב לתגובה זו
- 4.טל 09/06/2015 11:58הגב לתגובה זולא הבנתי מה אתה רוצה.
- 3.אני מקווה שלא שילמתם לו על הטקטס הזה (ל"ת)בזבוז זמן 08/06/2015 20:29הגב לתגובה זו
- תנוחי, בהתנדבות. (ל"ת)צח 09/06/2015 10:34הגב לתגובה זו
- 2.לא הבנתי (ל"ת)אחד 08/06/2015 17:36הגב לתגובה זו
- 1.מר קריאייטיב 08/06/2015 17:33הגב לתגובה זווככה מהיכרותנו רבת השנים... יש לי הרושם שאתה אשכרה מלא געגועים לפיצות הדביקות כמו ג'ינגלים של רדיו אזורי, ללילות המייגעים והבלתי נגמרים כמו מצגות של פלנרים מתלהבים, ויותר מהכל - לפלצנות ולזחיחות מלאת המסרים הריקניים... ילד, או שתתקבע על אשקובית מפנקת במקאן ועד הודעה חדשה, או שתתבגר וקח את האישה והילדים ליום מיוזע במימדיון. אח"כ תבוא לדפוק חירבון (ר)טוב אצלנו בדירה הסובר-בורגנית.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
