יוסי ביתן
צילום: רשת, ערוץ 2
רייטינג

'בוס בהסוואה' הצליחה לבלום את הנפילה ברייטינג, 'אולפן שישי' עם שפל של 12.8%

התכנית שהושקה לפני חודש עם כמעט 35%, וירדה במהלך השבועות שלאחר מכן ב-10 נק'. אתמול היא עלתה. יום ו': מה קורה לקושמרו? יום ה': כמה צפו בהשבעת הממשלה?
אלכסנדר כץ | (7)

בוס בהסוואה (רשת, ערוץ 2) הצליחה לבלום את ההתדרדרות שרשמה התכנית מאז הושקה לפני כחודש. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית  עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית קיבלה אמש (מוצ"ש) 29%, עליה של 19% ביחס לפרק בשבוע שעבר - 24.3%. שבוע לפני כן רשמה התכנית 26.9%, לפני 3 שבועות הנתון עמד על 28.9%, ובהשקה - 34.7%.

 

מנגד, גם המטה המרכזי (ערוץ 10) התחזקה קלות, וניפקה 6.2%. שידור חוזר של שי בשידור (ערוץ 10) רשם 3.5%. 'המועדון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 19.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 6.9%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 8.4%. לקט של 'הכל כלול' (ערוץ 10) זכה ב-2.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) הניבה 20.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שהתחזקה מ-8.3% ל-10%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) קיבלה 3.6%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 5%.

 

יום ו'

 

תכנית הבידור של רשת לערב שישי, מלחמת המינים לא מצליחה לרשום נתוני צפייה מרשימים, ושלשום הסתפקה ב-14% בלבד. גם שי בשידור (ערוץ 10) מתקשה לשחזר את הנתונים שלה מלפני כמה חודשים, וקיבלה 6%, מול 7.3% שבוע לפני כן.

 

'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.8%, מאחורי הקלעים 'פיץ' פיירפקט' (רשת, ערוץ 2) קיבל 4.1%, 'פוטו ריבה' (ערוץ 10) רשמה 3.9%, והסרט 'סטון' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.9%.

 

בגזרת החדשות: שפל ל'אולפן שישי' (חדשות 2) עם 12.8%, אולם 'שישי' (ערוץ 10) לא נהנית מזה וקיבלה רק 5.5%. 'יומן' (ערוץ 1) הניבה 4.4%.

 

יום ה'

 

ערב השידורים היה בסימן השבעת הממשלה הרביעית של בנימין נתניהו, שהתארכה ושינתה את לוחות השידורים של הערוצים השונים. החלק הראשון של 6 אמהות (רשת, ערוץ 2) רשם 20.2%, אולם הוא נקטע בשל טקס ההשבעה (חדשות 2) שרשם 10.6%. בערוץ 10 רשם המשדר המיוחד 10.1%. בהמשך ניפקה הצינור (ערוץ 10) 7.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) במהדורה מורחבת רשמה  5.2%, ושידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבל 3.5%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

מהדורת החדשות של ערוץ 2 קיבלה 20.4%, המהדורה של ערוץ 10 הניבה 10%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 7% נאים.

 

ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' רשמה 12.3%, מול זו של ערוץ 1 עם 4.2%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה גם היא 4.2% בלבד.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    mux 19/05/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    לאנשים כנראה נמאס לראות את אותו אולפן , שלא התחדש כבר 15 שנה ,את האיכות הטכנית משנות התשעים , ואת השידור ב4/3, כאשר היום הסטנדרט בעולם הוא שידור בhd ואולפן עדכני.
  • 5.
    דניאל את אברמוביץ 2 טרחנים זקנים משעממים (ל"ת)
    ירון 18/05/2015 23:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחרי הטמבל הזה מחב' החשמל הבינו שיש בעייה..מי זה ? (ל"ת)
    טלי 18/05/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ערוץ 2 תחליפו את החבובות של צמד הפרשנים הזקנים ואז אולי נחזור (ל"ת)
    אברמוביץ ושו' נמאסתם 17/05/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רעות 17/05/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    מומלץ בחום.
  • אז זהו... שלא (ל"ת)
    נירית 17/05/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אולפן שישי כמו שאר תכנית חדשות 2 זקוקות לשינוי ומהר ! (ל"ת)
    222 17/05/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.