תקציב הפרסום של 'טרייד מוביל' עבר ל'שביט וזהו': תעלה בקמפיין ביום ראשון
משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט זכה בתקציב הפרסום של חברת טרייד מוביל. על פי הערכות, תקציב הפרסום של החברה, הנחשבת לגדולה בארץ לרכבים יד שנייה, עומד על כ-7 מיליון שקלים בשנה.
כבר ביום ראשון הקרוב יעלה המשרד קמפיין פרסומי תדמיתי חדש במרכזו יינתן דגש לנושא איכות המוצר והמומחיות של טרייד מוביל - בהיצע ומגוון של רכבים פרטיים מיד ראשונה מעט קילומטרים. ב'שביט' וזהו' אומרים כי מטרת הקמפיין היא ליצור הגברת מודעות תוך הבלטת היתרון המובהק של החברה.
הקמפיין שיהיה באוויר במשך 3 שבועות, יכלול תשדירי פרסומת בערוצים 2 ו-10, פעילות דיגיטל וסלולר, ושלטי חוצות. העלות הכספית של הקמפיין נעמדת ב-2 מיליון שקלים.
אבי מויאל, סמנכ"ל טרייד מוביל, מסר היום כי "הקמפיין משלים את האסטרטגיה של טרייד מוביל להיות הבית של שוק היד השנייה בישראל. מבחינת כמות המכירות אנו מובילים כיום את השוק, אך יחד עם זאת הבחנו כי לא קיימת הלימה בין המוצר האיכותי שלנו למול התדמית והמותג טרייד מוביל, ולכן החלטנו על קמפיין תדמיתי שימנף את ההצלחה ואת החיבור שלנו לאיכות".
אסי שביט, מנהל הקמפיין, הוסיף:" "טרייד מוביל היא לא עוד חברה למכירת רכבים יד שנייה - היא קבוצת רכב המוכרת את המכוניות השמורות והאיכותיות בישראל. אני בטוח שאחרי הקמפיין והדרך שנעשה יחד, יותר ויותר אנשים בישראל יבינו את זה".
- 4.שי 17/05/2015 11:39הגב לתגובה זופעם בשבוע אנחנו קוראים על עוד פרסומאי שפתח עוד משרד עם לקוח אחד. כל אחד בטוח שאצלו זה יהיה אחרת, שהוא יצליח, שהוא מוכשר יותר מאחרים. תרשו לי לאכזב אתכם - לא גדעון עמיחי, ולא אסי שביט וכנראה שאף אחד אחר לא יצליח בגדול. למה? כי כולם שוכחים את מה שהם מספרים ללקוחות שלהם מהבוקר עד הערב - צריך בידול! ממש לא צריך עוד משרד פרסום עם עוד אנשי קריאטיב ותקציבאים שעושה קמפיינים בטלוויזיה. כאלו יש מיליון. כולם גרועים באותה מידה... עצוב ומביך לראות את האנשים האלו שפעם שלטו ענף, נשארים מאחור וגאים בידיעת יחסי ציבור שהצליחו לפרסם באייס
- 3.את יודעים שאסי למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס? (ל"ת)ענת ביין 17/05/2015 11:36הגב לתגובה זו
- 2.מוקי קידון 17/05/2015 10:04הגב לתגובה זורווח גדול למשפחה שלו. בהצלחה!
- 1.מביט מהצד 16/05/2015 20:26הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- אני 17/05/2015 16:08הגב לתגובה זופעם שלישית שאתה מגיב את אותה תגובה בידיעות שונות. קשה להיות יצירתי ולגוון אה?
- פוסט מבריק, כן ירבו... (ל"ת)קולגה 17/05/2015 14:21הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
