תקציב הפרסום של 'טרייד מוביל' עבר ל'שביט וזהו': תעלה בקמפיין ביום ראשון
משרד הפרסום שביט וזהו של אסי שביט זכה בתקציב הפרסום של חברת טרייד מוביל. על פי הערכות, תקציב הפרסום של החברה, הנחשבת לגדולה בארץ לרכבים יד שנייה, עומד על כ-7 מיליון שקלים בשנה.
כבר ביום ראשון הקרוב יעלה המשרד קמפיין פרסומי תדמיתי חדש במרכזו יינתן דגש לנושא איכות המוצר והמומחיות של טרייד מוביל - בהיצע ומגוון של רכבים פרטיים מיד ראשונה מעט קילומטרים. ב'שביט' וזהו' אומרים כי מטרת הקמפיין היא ליצור הגברת מודעות תוך הבלטת היתרון המובהק של החברה.
הקמפיין שיהיה באוויר במשך 3 שבועות, יכלול תשדירי פרסומת בערוצים 2 ו-10, פעילות דיגיטל וסלולר, ושלטי חוצות. העלות הכספית של הקמפיין נעמדת ב-2 מיליון שקלים.
אבי מויאל, סמנכ"ל טרייד מוביל, מסר היום כי "הקמפיין משלים את האסטרטגיה של טרייד מוביל להיות הבית של שוק היד השנייה בישראל. מבחינת כמות המכירות אנו מובילים כיום את השוק, אך יחד עם זאת הבחנו כי לא קיימת הלימה בין המוצר האיכותי שלנו למול התדמית והמותג טרייד מוביל, ולכן החלטנו על קמפיין תדמיתי שימנף את ההצלחה ואת החיבור שלנו לאיכות".
אסי שביט, מנהל הקמפיין, הוסיף:" "טרייד מוביל היא לא עוד חברה למכירת רכבים יד שנייה - היא קבוצת רכב המוכרת את המכוניות השמורות והאיכותיות בישראל. אני בטוח שאחרי הקמפיין והדרך שנעשה יחד, יותר ויותר אנשים בישראל יבינו את זה".
- 4.שי 17/05/2015 11:39הגב לתגובה זופעם בשבוע אנחנו קוראים על עוד פרסומאי שפתח עוד משרד עם לקוח אחד. כל אחד בטוח שאצלו זה יהיה אחרת, שהוא יצליח, שהוא מוכשר יותר מאחרים. תרשו לי לאכזב אתכם - לא גדעון עמיחי, ולא אסי שביט וכנראה שאף אחד אחר לא יצליח בגדול. למה? כי כולם שוכחים את מה שהם מספרים ללקוחות שלהם מהבוקר עד הערב - צריך בידול! ממש לא צריך עוד משרד פרסום עם עוד אנשי קריאטיב ותקציבאים שעושה קמפיינים בטלוויזיה. כאלו יש מיליון. כולם גרועים באותה מידה... עצוב ומביך לראות את האנשים האלו שפעם שלטו ענף, נשארים מאחור וגאים בידיעת יחסי ציבור שהצליחו לפרסם באייס
- 3.את יודעים שאסי למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס? (ל"ת)ענת ביין 17/05/2015 11:36הגב לתגובה זו
- 2.מוקי קידון 17/05/2015 10:04הגב לתגובה זורווח גדול למשפחה שלו. בהצלחה!
- 1.מביט מהצד 16/05/2015 20:26הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- אני 17/05/2015 16:08הגב לתגובה זופעם שלישית שאתה מגיב את אותה תגובה בידיעות שונות. קשה להיות יצירתי ולגוון אה?
- פוסט מבריק, כן ירבו... (ל"ת)קולגה 17/05/2015 14:21הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
