ערב יום הזיכרון: כ-45% צפו בטקס המרכזי מרחבת הכותל – ירידה ביחס לשנה שעברה
הטקס המרכזי לפתיחת אירועי יום הזיכרון מרחבת הכותל המערבי, רשם אמש (יום ג') כ-45% במצטבר ב-3 הערוצים יחדיו, ועוד כמה אחוזים בערוצי הנישה 9 ו-20 - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
אותו נתון של 45% שצפו ב-3 הערוצים המרכזיים, נמוך ב-3 נקודות ביחס לצפייה בשנה שעברה. בערוץ 2 קיבל הטקס 27.3% (31.8% בשנה שעברה), בערוץ 10 הרייטינג היה 11.1% (מול 10.6%), ואילו בערוץ 1 הוא עמד על 6.4% (מול 5.6%).
מיד לאחר הטקס המרכזי, שודרו מהדורות קצרות. בערוץ 2 צפו 29.2%, ובערוץ 10 - 9.9%. לאחר מכן הועברו המשדרים המיוחדים. במשדר שירים בכיכר (קשת, ערוץ 2) המסורתי מכיכר רבין, צפו 22.3%, המשדר במותם ציוו (ערוץ 10) מאמפי-פארק ראשון לציון הניב 9.3%, ואילו המשדר שירים לזכרם (ערוץ 1) מירושלים רשם 4.2%.
התכנית 'זוכרים שרים ומספרים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.4%, שידור חוזר של 'בן של אבא' (ערוץ 10) הניב 9.8%, שידור חוזר של '7 ימים בעלטה' (ערוץ 10) זכה ב-7.7%, והסרט 'חבורת היתומים' (ערוץ 1) עם 4.4%.
- יום הזיכרון תשפ"ה: המדינה מתייחדת עם זכר 25,418 חללי מערכות ישראל
- יום הזיכרון: לזכר 25,034 חללי מערכות ישראל ו-5,100 חללי פעולות האיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אגב, אתמול נרשם הישג ל'אורלי וגיא' (ערוץ 10) שקיבלה 4.9%, ועקפה את 'הבוקר של קשת' (קשת, ערוץ 2) עם 4.7%.
בגזרת החדשות: מהדורה מוקדמת של 'חדשות 2' קיבלה 18.5%, של 'חדשות 10' - 10.5%, וזו של 'מבט' (ערוץ 1) - 4.2%.
- 1.שרה 22/04/2015 14:23הגב לתגובה זולמה אי אפשר לראות את הטקס שהיה אתמול בתל אביב
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
