המצעד של אייס
צילום: אייסTV
TV

מחלקות קריאייטיב - כנסו לכוננות: מצעד הפרסומות השבועי החדש של אייס יוצא לדרך

פסח עבר, העיצוב החדש באוויר - ועכשיו נותר לכם להכיר את המצעד של אייס ויפעת בקרת פרסום, בו דרגנו את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו. צפו
ליאור נאור | (16)

תקציב, באזז, חשיפה - יש הרבה מדדים לפיהם אפשר לדרג קמפיינים. אבל אנחנו באייס, בעזרתה של יפעת בקרת פרסום, החלטנו פשוט לקחת את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו בכל שבוע. בדקנו את הביצוע, המקוריות ואפילו את שמחת החיים. אז אילו פרסומות נכנסו למצעד הראשון? קרדיטים:
תסריט והגשה: ליאור נאור, צילום ועריכה: גילי מייזלר, עורכת תוכן: עדי ברזילי, ארט דיירקטור: אביבית רושה, נהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר, נתונים: יפעת בקרת פרסום, עורך ראשי: אלכסנדר כץ צפו עד לסוף הוידאו:

    

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    תמיר 19/04/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    נדמה לי שעכשיו רואים שאין ענף פרסום בארץ...
  • כמה מרירות. (ל"ת)
    אביב 19/04/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אמיר 19/04/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    אחלה אף פעם לא ידעו מה לעשות עם המותג שלהם ,אחרי שראובני הצליחו להרוס (גם ) אותו .. האסטרטגיה החדשה והמתנצלת היא גרועה היא הזויה ובעיקר אנמית ... חומוס זה משהו שגם בבית בא לך להרגיש אוטנטי ולא לאכול חומוס מהמקרר...
  • יואב 19/04/2015 18:55
    הגב לתגובה זו
    אולי הגאון שבך יכנס לדוחות סטורנקסט ויראה איך המותג הזה הפך למספר אחד אחרי חמש עשרה שנה של דשדוש מאחורי צבר. ואז תחזור נתייחס לשטויות שלך
  • אמיר 20/04/2015 13:54
    לא אמרתי שאני גאון אבל כנראה שאתה קופי גבר שכזה בעיקר מאחורי מקלדת. אז יואבי חמודי .הנתונים של סטורנקסט מושפעים בעיקר ממבצעים בנקודת המכירה שיש בתקופה הזאת . אז לפני שאתה מזיין את המוח ..בדברים שאתה לא מבין כמו מותג וערכי מותג לאורך זמן תמשיך לספור סרטי קופה ...חג שמח אידיוט
  • 7.
    אמיר 19/04/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    מישהו רואה עדיין פרסומות ? ואם כן ..זה כבר מזמן נתפס כמטריד מציק מפריע ומוגזם... השאלה מה הדבר הבא ? משרד פרסום שלא יבין שחייבים להכניס חדשנות וחוויה לא יהיה רלבנטי .. עד שזה יקרה תמשיכו להעביר את דביר
  • 6.
    מצעד מגניב. תמשיכו כך. (ל"ת)
    שימי 19/04/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    Dan 17/04/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
    כולם יודעים מהיא הפרסומות הטובה בשוק היום !!! אבל מה יוצר הפרסומת לא שייך למשרדים ״הגדולים״ חס וחלילה שיפרגנו לו אז רוב המפרסמים יבינו שלפרסם נכון לא צריך ״משרד גדול ״ אם בכלל משרד והמון עמלות . אילו הפרגון היה קיים ונקי מאינטרסים הרבה מפרסמים היו רואים את תוצאות גם אצלהם , כנראה שלכל דבר יש את הזמן שלו ... גם אליך נגיע ונגלה לך את ״ הבשורה ״
  • צ'יינה בי זה פרסום קטן, תכתוב להם בפייס (ל"ת)
    אייל 20/04/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יובל 16/04/2015 18:26
    הגב לתגובה זו
    צ׳ינה?... עונות?... איפה לאומי קארד ואיפה ריטה של רואילטי?
  • ס. ש. 17/04/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    זה שאתה לא הצלחת בפרסומות של המותג, לא אומר שהפרסומת החדשה לא מוצלחת ( והיא מאד )
  • שקדיה 16/04/2015 22:32
    הגב לתגובה זו
    מי שאחראי על הקריאטיב הוא אוליי ואן גוך אבל לא פרסומאי
  • לאומי קארד סבבה.. אבל ריטה? זה נראה כמו פרודיה של ארץ נהדרת (ל"ת)
    אייל 16/04/2015 22:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הכוכב הכי גדול של האינטרנט (ל"ת)
    מעריץ מס' 1 16/04/2015 18:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מעריץ שתיים 16/04/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    עוד יגיע רחוק...!
  • 1.
    ענק ענק ענק (ל"ת)
    מעריץ 16/04/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.