הגודל לא קובע? חנות בגודל טאבלט הוקמה בברזיל והקפיצה את המכירות
אתר אינטרנט להנעלה ומוצרי ספורט הראה שעם קצת רצון, גם שטח קטן במיוחד יכול להפוך לחנות עם עשרות אלפי מוצרים.
במסגרת קמפיין שעלה החודש בסאו פאולו, ברזיל, שכר אתר netshoes שטח צר במיוחד ברחוב 'אוסקר', הנחשב לרצועה הקמעונאית הגדולה ביותר במדינה. ברחוב עוברים מידי יום יותר מ-35 אלף איש, ומרוכז בו מגוון גדול של חנויות ומותגים נחשבים. האתר איתר שטח צר בין שתי חנויות, ויחד עם סוכנות הפרסום המקומית DM9Sul, הקים בו חנות פופ-אפ קטנה הפתוחה 24 שעות ביממה. עד כמה קטנה? רוחב החנות גדול מעט יותר מטאבלט ממוצע. אך למרות זאת, ניתן לרכוש בה מגוון של למעלה מ-40 אלף מוצרים. החנות שהוקמה היא למעשה רצועה צרה וממותגת, והיא כוללת רכיב אחד בלבד - טאבלט המחובר לאינטרנט ומציג את אתר החנות.
בכך למעשה הצליח netshoes ליצור עניין בקרב העוברים ושבים ברחוב, להגביר את החשיפה למותג ולעשרות אלפי המוצרים המוצעים בחנות וכן הניע את הקהל להוריד את האפליקציה של האתר.- 2.ג׳יזס 30/03/2015 22:59הגב לתגובה זואמאלה
- 1.תודה. שימוש מגניב בפלטפורמה. (ל"ת)זיו 30/03/2015 12:16הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
