המירוץ למיליון יוכי ולינור
צילום: צילום מסך, רשת, ערוץ 2
רייטינג

היו בחירות? כ-34% ל'מרוץ למיליון', ירידה לתכניות הפוליטיות של סופ"ש

6.6% ל'מטה המרכזי', 11.9% ל'פגוש את העיתונות'. בשישי: רק 15% ל'הכל הולך'. בחמישי: 13% למכבי, רק 17% לפרק סיום העונה של 'המערכת'
אלכסנדר כץ |

המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) שומרת על מומנטום חיובי בפרקים שלפני הגמר. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית רשמה אמש (מוצ"ש) 33.7%, מול התכנית הפוליטית של נדב פרי בערוץ 10 המטה המרכזי, שהסתפקה ב-6.6%.

 

לקט של הכל הולך (רשת, ערוץ 2) קיבל 19.1%, הסדרה 'טקסי דרייבר' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.5%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) הניב 5.4%, שידור חוזר של שי בשידור (ערוץ 10) עם 4.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) רשמה 11.9%, מול 5.3% ללקט של 'הכל כלול' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) רשמה 24.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 10.4%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם נתון נאה של 6.3%, אחרי 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 5.3%.

 

יום ו'

 

'הכל הולך' (רשת, ערוץ 2) רשמה נתון נמוך עם 15%, לפני 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) עם 11%. מנגד, 'שי בשידור' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%. 'מאחורי הקלעים: פרינסס' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-7.2%, הסרט 'אזרח שומר חוק' (ערוץ 10) עם 2%.

 

בשישי בפרה-פריים עלתה בערוץ 9 תכנית בישול חדשה עם אלכסי זימין בשם האוכל עליי. התכנית רשמה נתון נאה לערוץ נישה - 2.4%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) הניבה נתון פושר של 15.3%, מול 'שישי' (ערוץ 10) עם 6.7% ו'יומן' (ערוץ 1) שרשמה 4.8%. מהדורה מוקדמת של 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 4.3%.

 

יום ה'

 

משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לז'לגיריס קובנה במסגרת היורוליג (ערוץ 10) רשם 13%, ונתן פייט לפרק סיום העונה של תכנית התחקירים המערכת (רשת, ערוץ 2) של מיקי חיימוביץ', שהסתפקה ב-17.4%. הסדרה איפה אתה חי (ערוץ 1) זכתה ב-6%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 7.5%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 9.7%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 23.3%, מול 'חדשות 10' עם 9.6% בלבד, ו'מבט' (ערוץ 1) עם נתון גבוה של 7.8%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.