זה כל כך פשוט: קמפיין הסופרבול של Wix נחשף עם 5 שחקני פוטבול אגדיים
פלטפורמת בניית האתרים הישראלית Wix שתופיע הזנה לראשונה בסופרבול שחררה היום (יום ד') פרטים ראשונים על כיוון הקריאייטיב של סרטון הפרסומת שלה.
תחת הקונספט של #ItsThatEasy יככבו בקמפיין 5 שחקני פוטבול אגדיים: ברט פארב (Brett Favre), טרל אוונס (Terrell Owens), אמית סמית' (Emmitt Smith), לארי אלן (Larry Allen) ופרנקו האריס (Franco Harris) שנעזרים ב-Wix כדי להשיק עסקים חדשים לאחר הפרישה מה-NFL.
בסרטון מתמודדים השחקנים, שנחשבים למוכרים מאוד בקרב הציבור האמריקאי, עם האתגר שמציג המעבר מימיהם ככוכבי פוטבול לבעלי עסקים קטנים. בתהליך, מגלים השחקנים, שבניית אתר אינטרנט באמצעות Wix מקלה משמעותית על השקת וניהול העסק שלהם.
"להקים ולנהל עסק קטן זו משימה קשה אך מאוד מתגמלת. בקמפיין הסופרבול שלנו בחרנו להדגים כיצד Wix מסייעת לפשט את אחד ההיבטים המורכבים של ניהול עסק קטן - פיתוח נוכחות מקצועית ודינמית ברשת" כך לדברי עומר שי , סמנכ"ל השיווק של Wix.
הקמפיין יוצא לדרכו היום (יום ד') עם חשיפת סרטון בו מעניק השחקן טרל אוונס הצצה לעסק החדש והלא אופייני שלו. בהמשך תציג Wix את העסקים החדשים של כוכבי הקמפיין, באמצעות אתרי אינטרנט מקצועיים שפותחו עבורם. העסקים שיוצגו הם מיזמים מצחיקים שנתפרו לפי מידותיו הייחודיות של כל שחקן. בנוסף, בימים הקרובים צפוי לעלות לאוויר אתר אינטרנט ייעודי שבאמצעותו יופצו בהדרגה כל החומרים הקריאטיבים של הקמפיין. האתר יאפשר למבקרים אינטראקציה דינאמית עם התכנים עד הראשון בפברואר, אז תשודר הפרסומת בסופרבול.
- וויקס ו-Unit משיקים שירות בנקאות עסקית
- בבנק אוף אמריקה מזהירים - WIX עלולה להיפגע מה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקמפיין הופק ובוים על ידי פרנק סמואל, ג'ף ריד ולורן בייר מחברת Committee LA, שעבדו בשיתוף פעולה עם צוות הקריאייטיב ג'ף האגינס ואנדראה ג'נטוס - בעלי נסיון עם מותגי על כגון מייקרוסופט, ויזה, באדווייזר, ורייזן, M&M ונייק.
ל-Wix למעלה מ-58 מיליון לקוחות ברחבי העולם, הנעזרים בפלטפורמה שלה כדי לפתח נוכחות מקצועית באינטרנט. Wix מציעה שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום. מטה החברה ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.
- 1.הנייר צריך לזנק....... (ל"ת)דני 09/01/2015 12:35הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.